Minäkään en ole katsonut kuin tuon haastattelun(tv:stä), eli ei ole muuta tietoa. (eli ei juuri mitään)
Oikeastaan, se mitä kirjoitin tuolla aikaisemmin;
Surullista, että Natascha ei voi koskaan kertoa koko tarinaansa.
On oikeasti todella surullista.
Kuten nähty on, heidän perheensä reivittäisiin kappaleiksi, niin myös Natascha itse.
Ihmiset ovat helposti sellaisia, käyvät kuin korppikotkat kuolevan kimppuun, saadakseen kokea omia pelkojaan yms.
Jokaiseen tarinaan, vaikka se sisältäisi kuinka vääristyneen irvokkaan rumia puolia joltain suunnalta katsottuna, jokaiseen tarinaan sisältyy niin paljon muutakin, joka on aivan muuta.
Ihmisten on kovin vaikeaa sitä hyväksyä. Siksi maailman on niin 'valheellinen' ja ihmiset ilmentää itseään niin suppeasti ja kaksijakoisesti.
"Jos tuomitset jonkun asianosaisen tässä tarinassa täysin "pahaksi", tuomiset samalla osan Nataschaa (hänen tarinaansa, joka tunnekokemuksena on nyt osa häntä) siinä samalla."
Kuten minä ainakin olin aistivinani ja ymmärtävinäni, Natascha näki suuria kokonaisuuksia ja hyvin monelta suunnalta.
Eikös hän sanonut, että hän tiesi kokoajan pakoon lähtiessään, että samalla hän (ja muutama muu asianosainen) ovat tuominneet tämä kidnappaajan kuolemaan, eli ovat murhaajia.
Vaikka joku näkee kokonaisuuksia, hän voi silti toimia itseään kunnioitaen. Jokaiseen ärsykkeeseen ei tarvitse vastata, riittää että ne huomio...