Mies-kuvioni vaikuttavat aina noudattavan suht samanlaista kaavaa: Kiinnostun harvoin kenestäkään ihmisestä, sillä olen melko kriittinen. Kuitenkin kun löydän jonkun ihmisen josta kiinnostun, saatan ihastua aivan päättömästi, ja muodostaa äärimmäisen idealisoituja romansseja. Pääni sisällä. Olen aika hidas lämpeämään, mutta kun olen kiinnostunut, olen valmis antamaan aivan kaikkeni ja olenkin aivan yli-kiltti ja yli-antelias näille ihmisille. Annan aina paljon enemmän kuin saan, ja varsinkin nuorempana olen todella helposti joutunut ovimatoksi näissä suhteissa. Nykyään kuitenkin tiedostan tämän ja yritän ahkerasti opettelemaan siitä eroon.
Tämän perusteella meinasin jo kysyä, oletko mahdollisesti AC-Neitsyt, mutta en kysykään, koska näytät olevan.
Ja sitten vielä Kuukin Neitsyessä. Mitä olen muita AC-Neitsyitä tarkkaillut, niin puolison etsintä on kuin neulan etsimistä heinäsuovasta. Ihastumisia ja alkaneita suhteita saattaa olla joillakin lukemattomia (DC-Kalojen vaikutus), mutta sitten kumppanista löytyy vikoja tai ihastus haihtuu muuten vain ja järki ottaa suhteessa vallan. Sinulla ilmeisesti hieman toisin päin, kritiikki päällä suurimman osan ajasta, mutta kritiikin läpäissyt henkilö ei ala heti kyllästyttää ja olet valmis uhrauksiinkin.
Noista 4. huoneen planeetoista ovat rakkauselämän kannalta tietenkin oleellisimpia Venus ja Mars, jotka ovat kumpikin Kauriissa, Venus-poloinen vielä yhtymässä Saturnukseen. Venuksen ja Saturnuksen haasteaspektit ovat tunnettuja siitä, että puolison löytyminen voi viivästyä ja että suhteissa on paljon vaikeuksia tai että suhteiden välillä on pitkiä yksinäisiä aikoja. Toisaalta joillakin vaikutus näkyy niin, että ensimmäinen vakava suhde luodaan jo hyvin nuorella iällä ja se voi kestää pitkään, jopa koko elämän.
Neptunus, DC:n hallitsija on yhtymässä Marsiin ja Marsiin on yhtymässä myös Uranus. Tämähän voisi viitata seksuaalisesti nopeasti syttyviin ja sammuviin suhteisiin ja erilaiset ihme suhdesotkutkin kuuluvat kuvioon.
Osaanko auttaa siinä, mitä nyt pitäisi tehdä? En välttämättä. En jaksa uskoa, että ihan erakoksi vetäytyisit (ainakaan pysyvästi), koska Aurinko on kuitenkin 5:ssä huoneessa, joten rakkauselämän merkitys on kuitenkin elämässäsi suuri. Jos olet taiteellista tyyppiä, saat varmasti paljon laulun aiheita sydänsuruista.
Hyvä ystäväni on AC-Neitsyt. Nyt taisi se oikea löytyä, ja hän on 47-vuotias. Joskus se vain ottaa aikansa.