LostOne
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #795 : 11.12.2007 20:37:25 » |
|
Hei täysikuu! Löytyisikö sieltä vielä riimu minulle?? Kiitos ja kumarrus jo etukäteen
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva -skorpioni Aurinko -vesimies huone 1. Kuu -kalat, huoneessa 4. Merkurius -vesimies Venus -kauriissa Mars- Vaaka Jupiter -Skorpioni
|
|
|
ametist
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #796 : 11.12.2007 21:59:03 » |
|
Heippa vaan Täysikuu Nostaisitko minulle riimun tähän viikkoon? On ollut jotenkin raskasta kaikilla elmän aloilla niin tahtoisin tietää millon helpottuu :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #797 : 11.12.2007 22:06:33 » |
|
Minäkin taas riimulta neuvoa kysyisin . Liian paljon mietittävää ja päätettävää, että junnaan paikallani .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
angelic
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #798 : 12.12.2007 14:13:53 » |
|
Hei, ajattelin kysäistä.
Eräs mies lähettää minulle työn puitteissa piristäviä ja ilahduttavia viestejä aina silloin tällöin. Pidän hänen jutuistaan ja tyylistään. Onkohan hän millä mielellä liikkeellä. t. angelic
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #799 : 12.12.2007 18:39:31 » |
|
Hei LostOne Sinulle nousi Initiaatio, Kätkössä oleva, Salaisuus eli Perth-riimu. Riimun tulkinnan voit lukea sivulta 6 Halaus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #800 : 12.12.2007 18:41:35 » |
|
Hei ametist Tälle viikolle Ilo, Valo eli Wunjo-riimu. Riimu jäi pyörimään vielä iloisesti pöydälle. Tulkinnan löydät sivulta 3 Hali
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #801 : 12.12.2007 18:43:34 » |
|
Hei taiska Sinulle nousi Sadonkorjuu, Hedelmällinen jakso, Yksi vuosi eli Jera-riimu. Riimun tulkinnan voit lukea sivulta 2 Halaus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #802 : 12.12.2007 18:47:36 » |
|
Hei angelic Sinulle nousi Hedelmällisyys, Uusi alku, Ing, Sankari-Jumala eli Inguz-riimu. Riimun tulkinnan voit lukea sivulta 2 Halaus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #803 : 12.12.2007 21:35:12 » |
|
Hei taiska Sinulle nousi Sadonkorjuu, Hedelmällinen jakso, Yksi vuosi eli Jera-riimu. Riimun tulkinnan voit lukea sivulta 2 Halaus Kiitos ja ISO HALAUS SINULLE Olipas se hyvä viesti tällaiselle "hätähousulle"
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.12.2007 21:39:04 kirjoittanut taiska »
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
angelic
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #804 : 13.12.2007 09:11:55 » |
|
Hei angelic Sinulle nousi Hedelmällisyys, Uusi alku, Ing, Sankari-Jumala eli Inguz-riimu. Riimun tulkinnan voit lukea sivulta 2 Halaus Hei! Ja kiitos vastauksesta! Minun elämäntilanteeseen tämä sopii täydellisesti. Viimeiset kahdeksan kuukautta olen pohtinut asioita ja päätöksentekoa, myös asioita on ollut, joita olen matkan varrella saattanut päätökseen. Yksi on vielä kesken eli nykyinen ihmissuhde. Pisteen paneminen pohdintakierteelle on tosiaankin tehtävä ja minulla on juuri sellainen odottamisen tunne kuin synnytystä odottaessa, että kohta uusi elämä alkaa. En tiedä liittyykö tämä mies jota kysymykseni koski, jotenkin näihin kuvioihin vai onko hän vain mukava piriste tässä uudessa aikakaudessani. Nykyisen suhteen kanssa päätös on tehtävä. Lopetanko miettimisen ja jatkan tai lopetan koko suhteen. Iloa Sinulle! t. angelic
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #805 : 13.12.2007 20:41:28 » |
|
Kiitos itsellenne, ihanaa kun te kiittelette niin sydämellisesti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pohjoisen tuulonen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #806 : 15.12.2007 01:34:03 » |
|
Hei! Voisitko nostaa minulle? Viime aikoina on sattunut niin paljon ikäviä asioita, varsinkin työasioissa, mikä mahtaa olla syynä? Entä rakkaus? Kiitos!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #807 : 23.01.2008 11:40:36 » |
|
Täysikuu Minä täällä jälleen,,, Kun nuo sinun riimutulkintasi ovat aina niin oikeaan osuneet, niin pyytäisin riimua,joka kertoisi tästä sisäisestä energian avautumisesta,kiinnostuksen heräämisestä taas kaikkea kohtaan ja ennen kaikkea muuttoa toiselle paikkakunnalle. Minusta tämä seutu on jo kuollutta ja uusiin seikkailuihin tekisi mieleni. Sisäinen ääni ja omat kortit puoltavat tätä. Mutta mitä sinun riimusi sanovat? Ja jos jotain yleistä tulee,niin anti vaan tulla. KIITOS TAAS!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #808 : 29.01.2008 19:10:37 » |
|
Täysikuu Kerkeisitkö nostamaan mulle taas riimun..tarvisin vähän vihjeitä siitä, että mitä tai keneltä ovat näkemäni mahtavat valot ja värit- siis illallla katossa. Olen puhdistanut maadoituksella kenttäni, syvään meditaatioon en pääse kun "kuristuu" ja pää räjähtää Värit ovat kauniita, mutta hulluksiko tässä nyt (vihdoinkin) tultiin, pihalla ei ole autoja tms syytä Tuhannet kiitokset, olet eppana
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #809 : 29.01.2008 20:14:30 » |
|
Hei pohjoisen tuulonen Sinulle nousi riimuksi Ehwaz-riimu eli Liike, Eteneminen, Hevonen Riimu nousi käänteisenä ja sen tulkinta löytyy sivulta 15 Halauksia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|