Mielenkiintoinen alue. Juuri tätä olen tutkinut kymmeniä vuosia ja olen päässyt siihen tulokseen, että varmin merkki henkisistä kyvyistä on NE/PL ja UR/NE keskipisteet - tämä on portti toiseen maailmaan. Keskipisteet toimivat myös UFO yhteyksissä. UFOt ilmestyvät hyvin usein määrätyille leveys ja pituusasteille kun UR/NE tai NE/PL portit taivaalla ovat auki.
TC=Instrumentaalinen transkommunikaatio
Yhteys henkimaailmaan nauhurin, videon ja TV- en välityksellä ovat alkaneet ensimmäistä kertaa kun taivaalle on muodostunut aktiivi UR/NE ja NE/PL portti.
Olen itse lukenut muutaman kirjan tästä merkillisestä ilmiöstä. 80 luvun alussa olin yhteydessä Friedrich Jürgensoniin jonka elämäntehtävänä oli nauhoittaa ääninauhalle henkimaailmasta tulleita sanomia. Sain myös häneltä kopion muutamasta nauhoituksesta. Jürgenson kirjoitti nauhoituksista myös kirjan joka on nimeltään ”Rösterna från rymden ” suomeksi ”Äänet avaruudesta”. Kirja ilmestyi vuonna 1964. Hänen ensimmäinen nauhoitus alkoi juuri tälläisten planeettojen vaikutusaikana.
Toinen alan uranuurtaja on Malmön lähellä asuva Lizz Werneroth. Hän kykeni jopa pitkiin keskusteluihin mikrofonin ja radion välityksellä henkimaailmasta tulevien äänien kanssa. Myös video ja TV lähetys henkimaailmasta onnistui muutaman kerran. Lizz on kirjoittanut myös tutkimuksistaan kirjan nimeltä ”Fönster mot spegelvärlden”.
Terveisin
Pentti