Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten kartalla näkyy "silmien avautuminen"?  (Luettu 7466 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« : 22.09.2006 21:20:32 »

Eli esim. astrologian maailmaan tutustuminen, kiinnostuminen henkisemmistä asioista? Mitä merkit kartalla voisivat kuvata sitä?
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.09.2006 21:21:58 »

Mä en oikein erottele henkisyyttä muista asioista, koska henkisyys on mun mielestä kaikessa.

No kumminkin katsoisin Pluton liikkeitä kartalla, ehkä Chironin ja tietysti Neptunuksen.
Chiron ja Pluto voivat aiheuttaa tosi voimakkaita kriisejä, joiden kautta ihminen voi muuttua ihan täysin.
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.09.2006 21:50:33 »

Muistaakseni minulla oli jokin chiron transiitti meneillään, kun palasin takaisin astrologian pariin pitkän lepotauon jälkeen. En vain millään löydä sitä transiittia enää tuolta astro.comin transiitti-paikasta. Hmm.  Undecided

Kyseisestä transiitista vielä sanottiin, että usein sen aikana kiinnostustaan uusista mytologioista, uskonnoista ja astrologiasta. Ja niinpä minäkin kiinnostuin juuri noihin aikoihin. Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #3 : 22.09.2006 21:56:12 »

Kiitos, mietin vaan mm. uskonlahkoja ja sen sellaisia. Mikä saa ihmisen yhtäkkiä muuttamaan maailmansa täysin esim. lahkoon liittymällä?
Kiitos vastauksista  Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #4 : 22.09.2006 23:02:13 »

Kiitos, mietin vaan mm. uskonlahkoja ja sen sellaisia. Mikä saa ihmisen yhtäkkiä muuttamaan maailmansa täysin esim. lahkoon liittymällä?
Kiitos vastauksista  Smiley

Tässäkin kohtaa uskoisin, että Neppiksellä on näppinsä pelissä..ja Plutoahan voi pitää myös manipulaation ja aivopesun taivaankappaleena, sitten vielä jokin kova kulma Jupiteriin, erilaisten ismien ja fanaattisuuden planeettaan. Jotain näistä varmaan olisi huoneissa 12, 11 ja 8. Kuu vaikutteiden vastaanottajana voisi myös liittyä kuvioon.

Uskoisin että jos syntymäkartalla on jotain tuollaista, niin perhetausta saattaa olla se lahkoileva,

transiittina varmaan tarkoittaisi ajautumista ko.porukkaan, jos syntymäkartalla olisi jotain tällaiselle vaikutteeelle herkistävää.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #5 : 23.09.2006 15:15:22 »

Henkistä heräämistä tapahtuu varmaankin paljon Neptunuksen tehdessä transiitteja "persoonaplaneettoihin" tai tärkeiden planeettojen tullessa 12. huoneeseen. Nämä ovat mielestäni selkeimmät merkit, mutta toki indikaattoreita voi olla muitakin.

Tiukkapipoisempi lahkoilu liittyy varmaan ihan eri tekijöihin. Ja yleensä uskonnoista kiinnostuminen voisi näkyä myös Jupiterin ja yhdeksännen huoneen kohdilla.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 23.09.2006 15:33:22 »

Itselläni rajuin henkinen kasvupyrähdys oli v. 1999-2000. Jos katsoo tuon ajankohdan transiitteja, niin Neptunus ja Plutohan siellä päällimmäisinä ovat jyllänneet. Ensin mainittu on tehnyt neliötä Kuulle ja kvinkunssia Merkuriukselle ja jälkimmäinen oppositiota Auringolle.

Härän merkistä löytyy myös mielenkiintoinen planeettarypäs: siellä Mars, Jupiter ja Saturnus ovat nököttäneet yhtymässä keskenään oppositiossa radix-Neptunukseeni ollen samalla anti-Vertexilläni. Uranus on tehnyt lisäksi tarkkaa kvninkunssia itseensä. Liekö näilläkin osuutta asiaan?  idiot2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #7 : 23.09.2006 18:07:15 »

Itselläni oli hyvin vaikea vuosi 2001. Mutta sen kamalan vuoden ansiosta opin paljon ja kasvoin. Aloin myös kyseenalaistamaan asioita ja katsomaan asioita eritavalla.
Astrologia on kiinnostanut aina mutta tuolloin se alkoi kiinnostamaan todenteolla.
Kun katson nyt sen aikaista karttaani niin saturnus on ollut 1.huoneessa härässä yhtymässä askendanttiin. Aurinko, venus, vesta ja merkurius ovat olleet huoneessa 12. yhtymässä.
Chiron, mars, pallas ja pluto ovat olleet yhtymässä jousimiehessä niin että chiron ja mars 8.huoneessa ja pallas ja pluto 7.huoneessa.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #8 : 23.09.2006 19:49:14 »

Niin, Neppiksellä näppinsä pelissä ja voimakkaasti kaiken lisäksi.
Näin se on mulle tehnyt, kuten että palasin pitkästä aikaa kuukausi sitten taas aktiivisemmin astrologian pariin, lähes jonkun ihmeellisen voiman pakottamana   laugh
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #9 : 23.09.2006 20:14:58 »

Itselläni oli totaalinen tapahtuma kun  uranus ja  neptunus tekivät  aspect_con  aurinko:lle vuonna 92 lopulla.
Totaalinen pysähdys fyysisien asioiden takia jotka olivat merkinneet minulle sitä turvaa, otettiin pois, kodin menetys, työpaikan ja silloisen mieheni halvaantuminen.
Oli selvitettävä mitä tapahtumat halusivat kertoa ja kyllähän sitä on vieläkin selvitetty  idiot2
Astrologia on muuttanut muotoa ulkoisesta sisäiseksi joka tuntuu nyt oikeamalta, ja niinhän se on, että aina haluaa mennä syvempään tietoon koska siellä se valokin loistaa, aikanaan  smitten

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 30.09.2006 00:51:38 »

Mielenkiintoinen alue. Juuri tätä olen tutkinut kymmeniä vuosia ja olen päässyt siihen tulokseen, että varmin merkki henkisistä kyvyistä on NE/PL ja UR/NE keskipisteet - tämä on portti toiseen maailmaan. Keskipisteet toimivat myös UFO yhteyksissä. UFOt ilmestyvät hyvin usein määrätyille leveys ja pituusasteille kun UR/NE tai NE/PL portit taivaalla ovat auki.

TC=Instrumentaalinen transkommunikaatio

Yhteys henkimaailmaan nauhurin, videon ja TV- en välityksellä ovat alkaneet ensimmäistä kertaa kun taivaalle on muodostunut aktiivi UR/NE ja NE/PL portti.
Olen itse lukenut muutaman kirjan tästä merkillisestä ilmiöstä. 80 luvun alussa olin yhteydessä  Friedrich Jürgensoniin jonka elämäntehtävänä oli nauhoittaa ääninauhalle henkimaailmasta tulleita  sanomia. Sain myös häneltä kopion muutamasta nauhoituksesta.  Jürgenson kirjoitti nauhoituksista myös kirjan joka on nimeltään  ”Rösterna från rymden ” suomeksi ”Äänet avaruudesta”. Kirja ilmestyi vuonna 1964. Hänen ensimmäinen nauhoitus alkoi juuri tälläisten planeettojen vaikutusaikana.
Toinen alan uranuurtaja on Malmön lähellä asuva Lizz Werneroth. Hän kykeni jopa pitkiin keskusteluihin mikrofonin ja radion välityksellä henkimaailmasta tulevien äänien kanssa. Myös video ja TV lähetys henkimaailmasta onnistui muutaman kerran. Lizz on kirjoittanut myös tutkimuksistaan kirjan nimeltä  ”Fönster mot spegelvärlden”.

Terveisin
Pentti

 smitten smitten smitten smitten


 
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #11 : 30.09.2006 10:30:55 »

Kiitos Pentti mielenkiintoisesta viestistäsi!

Minulla nämä molemmat keskipisteet sijoittuvat Skorpioniin, NE/PL kriittiselle ensimmäiselle asteelle ja UR/NE 7 asteeseen (parin asteen päähän Vertex-akselista ja myös 6. huoneen kärjestä). Olen ollut lapsesta saakka "silmät auki", joskin tähän taitaa vaikuttaa myös syntymäkartan Neptunuksen ja Jupiterin yhtymä Jousimiehen alkuasteilla Smiley Eikös tämä samainen yhtymä ollut myös islaminuskon profeetan Muhammedin syntymäkartalla ja sai toisen uskonmiehen (profeetta William Branhamin, karismaattisten liikkeiden pioneerin) näkemään näkyjä osuessaan transiittina hänen kartalleen?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: