Ikitosi
|
|
« Vastaus #15 : 30.09.2006 10:00:06 » |
|
Toisen energiakenttään tunkeutuminen tietoisella 'parannus' -meiningillä ilman itse kohteen lupaa ei ole kovin kunnioittavaa. Lupa on aina kysyttävä, henkilökohtaisesti, ainakin jollain tasolla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 30.09.2006 10:22:19 » |
|
[quote ]
"Sillä oletan että kaiken 'pahan' ja kieroonkasvaneen taustalla on pieni pelkäävä lapsi jota ei ole kohdeltu rakastavasti ja pyyteettömästi hyväksyen.." [/quote]Ei aina ja kaikki ole tuota. Joskus ihmisillä on vain ristiriitoja omassa mielessä, mikä heijastuu itsen ulkopuolelle. Ei se aina tarkoita kamalaa lapsuutta... eli suhteellisuudentajua tähänkin keskusteluun ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #17 : 30.09.2006 10:54:52 » |
|
"Sillä oletan että kaiken 'pahan' ja kieroonkasvaneen taustalla on pieni pelkäävä lapsi jota ei ole kohdeltu rakastavasti ja pyyteettömästi hyväksyen.."
Ei aina ja kaikki ole tuota. Joskus ihmisillä on vain ristiriitoja omassa mielessä, mikä heijastuu itsen ulkopuolelle. Ei se aina tarkoita kamalaa lapsuutta... eli suhteellisuudentajua tähänkin keskusteluun ... Juups asiathan ovat hyvin monisävyisiä ja hienosäikeisen ulottuvaisia... Maalauksilla joilla väritämme suhdettamme elämään ja eläviin (myöskin menneisyyden kaikuihin) voi kehystää niin monin piirroin riippuen siitä miten jonkin näkijä suhtautuu nähtävään niiden puitteiden mukaan mitä ja miten hän elävässä on, jotta olevan ilmiöiden sisältöjen merkityksien tulkinta on aina katsojan silmässä ja sen hetkellisessä ikuisuuden välähdyksessä.. Valon heijastamien väriskaalayhdistelmien tajunnanmuodostumissa on rajattomasti avautuva peilikenttien värähtelymaailma, joissa luomme kuvaa siitä mitä olemme suhteessa minuuteemme..
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.09.2006 11:07:00 kirjoittanut Lumor »
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #18 : 30.09.2006 11:08:07 » |
|
Valoa ja rakkautta saa aina lähettää kysymättä toiselta lupaa.. jos sen tekee rakkaudesta toista ihmistä kohtaan.. Se ei vaan toimi niiden ihmisten kohdalla, jos on joku oppi meneillään.. valo ja rakkaus ei vahingoita..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #19 : 30.09.2006 11:20:26 » |
|
Valoa ja rakkautta saa aina lähettää kysymättä toiselta lupaa.. jos sen tekee rakkaudesta toista ihmistä kohtaan.. Se ei vaan toimi niiden ihmisten kohdalla, jos on joku oppi meneillään.. valo ja rakkaus ei vahingoita.. Niin se on! Ja maan ympäristöön saa aina lähettää Mut tarkotin hieman sitä että voiko ihmisille rueta fiksaamaan vaikka aurinkoliekkiä pään päälle tai muuta vastaavaa.. siinähän kun voi mennä energiat ihan aalloille.. jotta pitäis varmaan se lupa kysyä jollain tasolla ottamalla yhteydenpäähän telekonnektio..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #20 : 30.09.2006 11:36:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 30.09.2006 11:49:33 » |
|
Nyt te varmaankin keskustelette henkisen ylemmillä tasoilla. Tuo 'töhnä' ja kaikki ne ilmapiirin vaistomaiset lukemiset ja tunnustelemiset, siis yleensä ympäristössä, toisessa ja itsessä toimivat varmaankin ihan arkisellakin tasolla. Silloin minun mielestäni tuo töhnän tunteminen on tuiki tarpeellistakin, eikä sitä pitäisikään paeta mihinkään 'suojeluun ja puhdistamiseen' itsensä ja visualisoimisiensa kanssa. Ei siinä varmaan mitään pahaa. Mutta kysynpä. Oiskohan siinä jonkinlaista vetäytymisenkin makua? Oisko siinä vähän sellaisen henkisen laiskuudenkin makua? Sillä ainakin arkisen toiminnan tasolla me voimme hyvin pitkälle vielä silkalla toiminnalla, suoruudella, rehellisyydellä, sydämen kritiikillä ja rohkeudella tehdä sitä puhdistustyötä. Myös myöntämällä oma kykenemättömyytemme, tietämättömyytemme, ymmärtämättömyytemme ja resurssien köyhyys toimia itsen ja kaikkien hyväksi. Sosiaalinen kanssakäyminen ja niiden taitojen oppiminen koituu loppujen lopuksi muullekin tasolle kuin vain fyysiselle. Näen ympärilläni myös näitä surullisia tapauksia, jossa tietoisesti tai tiedostamattomasti 'paetaan' arkipäivän realiteettia ja etsitään apua liian pian 'ylemmiltä tasoilta'. Jotakin ihmisessä alkaa häilyä silloin epätodellisella tavalla ja erilaiset sairaudet pääsevät iskemään. Minä ainakin olen vielä hyvin arkisella tasolla, vaikka hapuilenkin henkisiä rikkauksia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #22 : 30.09.2006 12:15:55 » |
|
Metsätonttu.. joten antaa asian olla, vai? .. Itse pyrin antamaan "töhnäisille" valoa ja rakkautta, jotta he löytävät omalle valonpolulleen.. ja jos "töhnää" löytyy itsestäni pyrin myös poistamaan sen.. Itse pyrin elämään tasapainoista elämää ihan arkielämässäkin.. Jos löytää siihen työkalut, miksei niitä sitten käyttäisi.. ja arkielämäkin on helpompaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 30.09.2006 12:35:30 » |
|
Nyt te varmaankin keskustelette henkisen ylemmillä tasoilla. Tuo 'töhnä' ja kaikki ne ilmapiirin vaistomaiset lukemiset ja tunnustelemiset, siis yleensä ympäristössä, toisessa ja itsessä toimivat varmaankin ihan arkisellakin tasolla. Silloin minun mielestäni tuo töhnän tunteminen on tuiki tarpeellistakin, eikä sitä pitäisikään paeta mihinkään 'suojeluun ja puhdistamiseen' itsensä ja visualisoimisiensa kanssa. Ei siinä varmaan mitään pahaa. Mutta kysynpä. Oiskohan siinä jonkinlaista vetäytymisenkin makua? Oisko siinä vähän sellaisen henkisen laiskuudenkin makua? Sillä ainakin arkisen toiminnan tasolla me voimme hyvin pitkälle vielä silkalla toiminnalla, suoruudella, rehellisyydellä, sydämen kritiikillä ja rohkeudella tehdä sitä puhdistustyötä. Myös myöntämällä oma kykenemättömyytemme, tietämättömyytemme, ymmärtämättömyytemme ja resurssien köyhyys toimia itsen ja kaikkien hyväksi. Sosiaalinen kanssakäyminen ja niiden taitojen oppiminen koituu loppujen lopuksi muullekin tasolle kuin vain fyysiselle. Näen ympärilläni myös näitä surullisia tapauksia, jossa tietoisesti tai tiedostamattomasti 'paetaan' arkipäivän realiteettia ja etsitään apua liian pian 'ylemmiltä tasoilta'. Jotakin ihmisessä alkaa häilyä silloin epätodellisella tavalla ja erilaiset sairaudet pääsevät iskemään. Minä ainakin olen vielä hyvin arkisella tasolla, vaikka hapuilenkin henkisiä rikkauksia. Sorry, kun otin noin pitkän lainauksen. Meinasin lyhentää tekstiä, mutta kun on niin täyttä asiaa, ettei mitään voinut jättää pois. Kun ajattelee sitä, että "niin pienessä kuin suuressakin, niin ylhäällä kuin alhaalla", ymmärtää helposti tämän arkimaailman merkityksen. Yläkerran väki ei tee enempää kuin mekään. Jos ihmiset jättävät homman tekemättä täällä fyysisellä tasolla, niin ei asiat energiatasollakaan korjaannu. Vaikka minä teen yhteistyötä auttajien kanssa, niin eivät he tee minun töitäni. Minä vastaan siitä, että täällä omassa mikrokosmoksessani hoidan asiat. Kun topic on puhdistumisesta, niin oppaat ja enkelit ja koko energiaverkko ovat koko ajan läsnä ja puhdistavat minua ja ympäristöäni, JOS minä annan energian liikkua ja huolehdin itsestäni ja ympäristöstäni. Kun rakkauden energia on liikkeessä, se puhdistaa koko ajan ja silloin ei tarvitse enää rituaalisuojauksia. Rakkaus on suoja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #24 : 30.09.2006 12:54:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #26 : 30.09.2006 18:48:15 » |
|
*puts puts*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 30.09.2006 20:15:27 » |
|
[Pirullisuuden tms. kohtaamisen otan juuri sinä oman itseni puhdistautumisena, jonka toinen sielu ystävällisesti minulle tarjoaa. Ilman sitä en loistaisi näin kirkkaasti... : [/color] [/center] Siinähän se totuus taas esillä ON! Eli toistemme teoilla vain ja ainoastaa kukaan meistä voi tehdä sille Valollemme teot. Joten KUKAAN ei edes voisikaan sitä tehdä yksinään, koska ei näe sitä, mitenkä siellä "pimeydessä" laitamme on. Rakkautta elämäämme toivotan - niin metsätonttu kuin myös Asterix - lisääkin roppakaupalla, sillä viisauttanne on tyyntä katsella näin sivusta ja nauttia vain sen teoista kokonaisuuteen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 30.09.2006 20:40:29 » |
|
Jaan mielipiteen Metsätontun kanssa siitä, että jotkin ihmiset "pakenevat" tai suorastaan käyttävät lyömä-aseena "hengellisyyttä". Ajattelen, että on olemassa egon hengellisyyttä ja sitten hengellisyyttä.En sano, että egollisessa hengellisyydessä olisi mitään pahaa, koska se voi toimia porttina puhtaampaan hengellisyyteen ja on eräs kehitysvaihe kohti valoa. Hiukan samansuuntaisia näkemyksiä on minullakin. Tosin, en näe minuuden kokemista(egoa) mitenkään haitallisena tekijänä, vaan ennemminkin niin, että ei eroteta henkistä hengellisyydestä tai jopa psyykkisyydestä... Psyykkisiin kokemuksiin ja ulottuvuuksiin sidotut henkiset sanastot ja niiden kuvitteelliseksikin todellisuudeksi luonti on aika Mutta niin se menee, kukaan ei voi toista 'herättää' henkiin, vaan psyykestä askel henkeen, on jokaisen itse otettava. Tukea voi, muttei elää toisen puolesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|