Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suoritan siis elän?  (Luettu 16680 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #15 : 24.09.2006 18:45:00 »

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Hei apua, kelle mä puhun? Itselleni kai... :Smiley
Kuulolla ollaan.. Sinun ajatuksiasi on opettavaista lukea,
jopa minä vanhus opin/tajuan joitain omia ajatuksiani nyt selvemmin..
kiitos! avustasi! tietämättäsi!  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 24.09.2006 20:45:55 »

Miten vapauttavaa ymmärtää, että olemme samassa marketissa, vaikka olemmekin tällaisia yksittäispakkauksia!  Maailmantuska voi jäädä taakse... Emme voi muuttaa mitään suremalla ja ahdistumalla. Emme voi ottaa kenenkään kärsimystä pois kärsimällä. Viha ei kuole tappamalla.

Ihanasti ilmaistu ja niin totta.  smitten  angel
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #17 : 24.09.2006 21:16:41 »

Te kaikki olette ihania.... smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #18 : 25.09.2006 08:36:38 »

John Lennonin "Imagine" on lempparini kautta aikojen.  smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #19 : 25.09.2006 08:38:52 »

John Lennonin "Imagine" on lempparini kautta aikojen.  smitten

Kuin myös!  smitten
Ja ylipäätään Lennon muutenkin, ihan lapsesta asti. Jälkikäteen huomasin, että jopa (ex-)aviomieheni muistutti todella paljon Lennonnia. (huolestuttavaa...  Shocked )
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #20 : 25.09.2006 12:46:00 »

Voi hyvin se menee Valonkantaja! Cheesy Olen tässä jamassa että opinnot alkavat vanheta kun kymmenes opiskeluvuosi lähestyy Cheesy Paahdoin niin hulluna että vähän taisi napsahtaakin astia yli Cheesy ja siitä lähtien otin vähän rauhallisemmin, otin ja harrastelin muissa tiedekunnissa ja teatterissa. Nooo, äärestä toiseen Smiley Mutta into on kyllä ihanakin asia sillä sen oman intohimon löytäminen pistää ihmisen lieskoihin. Pääset tuon koulujutun jälkeen kyllä tekemään asioita omalla tavallasi kunhan nämä virallisuudet alta pois hoidetaan, puhun omastakin puolestani kun on oma lehmä ojassa. Ole sinä majakka niin minä olen perävaunu ja sitten vaihdetaan osia niin saamma koulut kunnialla päätinkiin  smitten smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #21 : 25.09.2006 14:42:44 »

Valo, juu, kai se siitä.  Smiley

Hehheh.. Majakka ja perävaunu..... uglystupid2 Ei majakalla ole perävaunua senkin aasi..! smitten Mutta voidaanhan me sopia että on tässä tapauksessa, niin ei tarvitse kehittää kauheaa konfliktia aiheesta.. Wink

Ilmottauduin lääkelaskujen uusintaan ja kahteen muuhun tenttiin ja aion vetää ne läpi nyt tai ei koskaan! Ja ihan hyvä että menin kouluun sillä siellä oli ihan hauskaa, tosin lähdin kesken pois kun yskin auditoriossa melkein puoli tuntia yhteen menoon ja aloin saamaan sellasia katseita, että oli parasta paeta paikalta... Wink

Tajusin että eihän tässä mitään hätää ole niin kauan kun saa kerrytettyä vuodessa aina sen verran opintopisteitä, että saa kelan tuet... Muuten ei haittaa vaikka olisin tuolla koulutuskammiossa vielä vuonna aikakone ja avaruuskypärä!

Kaveri ressas niin hirveesti että yksikään tentti ei saa jäädä roikkumaan ja kaikista pitää saada vitonen, mutta annoin sen "luennon" mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos samalla hymyillen tyhmän näkösenä ja vilkuillen yhtä meidän luokan älyttömän söpöä poikaa....
:Smiley :Smiley Cheesy
« Viimeksi muokattu: 25.09.2006 16:30:34 kirjoittanut valonkantaja » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #22 : 25.09.2006 16:23:52 »

John Lennonin "Imagine" on lempparini kautta aikojen.  smitten
Niin myös *huoh*  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #23 : 25.09.2006 16:31:54 »

Imagine  smitten John Lennon  smitten smitten Across the Universe  smitten

Ja pitää vielä kertoa, että kun ajoimme kotiin isän muistotilaisuudesta, äiti laittoi kesken matkaa radion auki. Ja sieltäpä tulikin Imagine, joka on niin isän biisi että ei mitään rajaa. Hippi-isä. Toinen on kyl Hotel California... Mutta ne oli ihan selkeet terkut isältä... Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.09.2006 16:34:33 kirjoittanut valonkantaja » tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #24 : 25.09.2006 17:30:30 »

John Lennonin "Imagine" on lempparini kautta aikojen.  smitten
Niin myös *huoh*  smitten
Kuin myös..  smitten ja Hotel California kanssa.. (tosin lähes koko Eaglesin tuotanto kolahtaa ja kovaa) smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 25.09.2006 20:08:50 »

Ota iisisti.. itse en osaisi kuvitella stressaavani hoitoalan takia.. ei ole minulle.. ei mikään lääketieteellinen tai sairaalat, joista koetan mahdollisimman äkkiä ulos. Asiaa ei  muuttanut exä joka puhui ambulansseista, ensiavusta, sydänkohtauksista ja sen sellaisesta, hyvistä lääkäreistä. Ei kiinnosta. En pohjimmiltani ymmärtänyt hänen stressiään asian takia, eikä hän myöskään kuunnellut mitään. Oli niin vakavia ja salaisia hoitovirheitä, koetin eläytyä, ei onnistunut. Heh, yritin keventää tunnelmaa. No joo ei hänelle romantiikka ollut se juttu ja voin hyvin kuvitella että joku .. hoitaja voisi ymmärtää problematiikkaa paremmin. Itse yritin lähinnä sanoa, hei ei sun ole pakko tehdä tota, mutta se oli must. Olisin ymmärtänyt jos hän olisi jatkanut vaikka teknis/tieteellistä työtä.. tai rahaan liittyviä juttuja. Mutta olihan se hauska rakkauden takia kuunnella tuotakin, tosin kun tajusin että hän ei ole minulle, loppui tuokin.

Koeta ottaa asia rennommin, siis ei maailma nyt siihen kai kaadu mitä joka lukukaudella suoritat?  Mutta ole silti iloinen että tämä on sun juttusi. Voisin olla vain luovasta työstä ja rahasta noin tosissani ja silti katselen etäältä omia turhaumiani, aika ajoin. Kaikki on nyt kuitenkin menossa hyvään suuntaan vaikka yksi ovi tais mennä kiinni.  laugh
« Viimeksi muokattu: 25.09.2006 20:14:23 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #26 : 26.09.2006 23:21:20 »

GS, meillä kaikilla on omat kutsumuksemme... minä en taas voisi olla innoissani mistään markkinataloudesta... buck2

Haluan hoitaa ihmisiä... On ihana vaikka syöttää jotain herttaista dementiapappaa, joka on kaikesta niin kiitollinen... Sitten kun on syöttänyt niin kysyä oliko hyvää ja tuliko maha täyteen ja pyyhkiä suupielet hellästi...  smitten

Kyllähän se sairaalaympäristö ensialkuun jotenkin ahdisti, mut nyt se on niinkuin toinen koti..
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #27 : 27.09.2006 14:02:59 »

Nyt on ehkä vähän pönttö olo. Mua on kaihertanut viime keväästä asti tää ihme epävarmuus tän koulun suhteen, vaikka tiedänkin että ala on mun...

Soitin nyt sitten selvänäkijälle. Hän kysy ekana että oonko varma että haluan opiskella tätä ja sanoin että en, mutta on vaan pakko... crazy2 Se vaan tuli suusta ulos.

Tää selvänäkijä sano, että musta tuntuu että en kuulu porukkaan, eristäydyn noista opiskelijakavereista, koska en tunne hengenheimolaisuutta tuleviin sairaanhoitajiin... Totta.

Sit hän sanoi että kyllä mä tän koulun loppuun käyn ja mulla on jo selvät suunnitelmat, vaikka en niitä itsellenikään oon niin tosissani vielä myöntänyt... Sanoi näkevänsä minussa paljon henkisyyttä ja parantavaa energiaa... Tulen kuulemma vielä parantamaan käsilläni.  Smiley

Tottakai toi tieto teki mut iloseks, mutta jotenkin tuntuu valheelliselta olla tässä koulussa vielä 2 ja ½ vuotta uskotellen kaikille että musta tulee sairaanhoitaja. Susi lampaiden seassa.... Tuntuu itseasiassa ihan kamalalta.  Cry Tai jotenkin mä oon onnistunut huijaamaan itseänikin...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 27.09.2006 14:20:46 »

Parantajaksi ryhtyessäsi, sairaanhoitaja koulutuksesta on oikeastaan pelkästään hyötyä.  Wink Ei ole ollenkaan pahitteeksi omata tietoa ihmisen anatomiasta yms. tuolta lääketieteelliseltäkin kannalta. Eli mielestäni koulutuksesi vain tukee parantajaksi ryhtymisen tietäsi.

Ei mielestäni turhaa laisinkaan ja kaikella on tarkoituksensa.  Wink

Jokatapauksessa käyt koulun loppuun tai et, se on sinun valintasi. Joten älä anna selvänäkijöiden tai kenenkään muun päättää puolestasi.  Wink

 smitten angel
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #29 : 27.09.2006 14:33:10 »

Mulle on jo kolme eri selvänäkijää sanonut et tää koulu on mua varten... Yks ennen ku ees olin saanu kuulla pääsykokeiden tuloksia sano et oon näköjään menossa sairaanhoitoa opiskelemaan ja et sinne minun kuuluukin mennä... Samainen sanoi myöhemmin että käy se koulu loppuun...

Tätä pari vuotta aiemmin yksi sanoi että menen opiskelemaan jotain alaa ja minun pitää käydä se koulu loppuun...

Niin ja siihen vielä päälle tämä äskeinen soitto selvänäkijälle..

Kaikki on painottanut "käy se loppuun" mutta kukaan ei olekaan sanonut että tekisin niitä töitä... Eli uskon että sillä kuitenkin on merkitystä. Pitää siis tsempata...  Huh
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: