Se on oikeasti niin lohdullista ajatella, miten paljon meillä koko ajan on ympärillämme meitä rakastavia olentoja -emme koskaan ole yksin, uskoimmepa heihin tai emme.
Minä ajattelen heitä taivaan perheenäni, joka katselee elämääni ja minua sieltä käsin. Näen itseni suorittamassa täällä tehtävää, jota me kaikki olemme suunnitelleen yhdessä "heidän" kanssaan. Heillä on mahdollisuus ohjata ja suojella minua juuri niissä puitteissa, jotka olemme yhdessä etukäteen sopineet. Eivätkä he voi puuttua niihin asioihin jotka olen halunnut täällä eri kokemusten kautta täällä itse oppia ~vaikka kantapään kautta~
Mutta me olemme sopineet myös ne hetket ja ne tunnussanat ja koodit, joista heidät tunnistan tietyissä tilanteissa, tiettynä aikana. Se voi olla tapahtuma, joka avaa oman tietoisuuteni vastaanottamaan heidän apuaan tai hetki omassa kehityksessäni, jolloin olen valmis palaamaan enkeliyhteyteen.
Tai sitten olen voinut päättää, etten vielä ole valmis siihen vaan siirrän tapahtumaa tuonnemaksi. Tai sitten elämä on värittänyt olemukseni niin, etten pysty niitä koodeja vastaanottamaan. Silloin taivaallisella perheelläni on suunnitelma B. Olen itse sopinut heidän kanssaan, että jos en pysty vastaanottamaan sitä tietoa, kun niin on määrätty, minua saa herätellä vähän "ronskimmin". Olen itse sitoutunut tähän suunnitelmaan, eikä sellaista suunnitelmaa ole koskaan tehtykään, mikä ei lopulta toimisi. Taivaallisella perheellä ja minulla on aina uusi suunnitelma, toivoa on aina!
He ovat lähelläni aina. Valaen minuun rauhaa, rakkautta ja energiaa aivan jokainen hetki -tälläkin hetkellä tunnen heidän säteilevän olemuksensa ympärilläni.
Olemme myös sopineet, että joskus minun täytyy yrittää selvitä täällä "yksin", ilman heidän joka hetkistä apuaan. He eivät poistu kokonaan mutta antavat minun itse tehdä valintani suurissa asioissa vaikuttamatta niihin. Ne ovat kuin "loppukokeita" tietyn jakson vaihtumisen yhteydessä; olen opiskellut nyt tätä aihetta -katsotaanpas olenko oikeasti oppinut jotain... Kannan itse vastuu ja osoitan kehittyneeni. Oppaat myös vaihtuvat. Tietyn teeman opettaja siirtyy syrjään, kun hänen oppikokonaisuutensa minun suhteeni on päättynyt. Hänen jälkeensä siirryn seuraavalle kurssille, jota opiskelen uuden opettajan kanssa. Näin olen itse suunnitellut
Se on ihanaa, se on hedelmällistä, se on vapauttavaa!
Ja ajatelkaa, miten ihana hetki heille on, kun he saavat yhteyden meihin...! Se on kuin huonolla kentällä varattu vanha puhelin alkaisi vihdoin toimia... Ensin sanat kuuluvat rätinän säestämänä mutta antaa silti toivoa sille, että se toimii sittenkin...! Sitten kenttä laajenee ja yhteys alkaa toimia yhä kirkkaammin! Kohta olet kuin tuliterä kännykkä kaikilla herkuilla... web-kameroineen päivineen
Ja yhteys toimii ja tavoittaa kaikkialla!
Näin minä koen, elän ja tunnen.