Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelit/oppaat  (Luettu 27128 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 22.02.2007 22:31:43 »

Ja ajatelkaa, miten ihana hetki heille on, kun he saavat yhteyden meihin...! Se on kuin huonolla kentällä varattu vanha puhelin alkaisi vihdoin toimia... Ensin sanat kuuluvat rätinän säestämänä mutta antaa silti toivoa sille, että se toimii sittenkin...! Sitten kenttä laajenee ja yhteys alkaa toimia yhä kirkkaammin! Kohta olet kuin tuliterä kännykkä kaikilla herkuilla... web-kameroineen päivineen  Grin Ja yhteys toimii ja tavoittaa kaikkialla!  smitten

Niinpä.  Cheesy smitten
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #46 : 23.02.2007 10:56:12 »

kuten täällä jo aikaisemmin sanottu...jokaisella täällä on oikeus mielipiteeseensä.

mutta minusta asia ei ole todellakaan noin.

eikös enkelit ole nimenomaan jumalan sanansaattajia...eikä mitään pahojahenkiä? riippumatta siitä näetkö vai vain tunnetko niitä tai jopa molempia....
Lainaus

Niin mun mielestä enkelit on Jumalan sanansaattajia. Mutta mun mielestä hyvää tekstiä niille, jotka ei oikein erota mikä on enkeli ja mikä ei. Tai... miten tämän nyt saisi sanoiksi väännettyä..hyvää tekstiä niille, jotka eivät varmista suojauksiaan tai ovat hyvin epävarmoja.

No, perusajatuksena se, että Kristus on avain ja sen jälkeen tulee kaikki muu, myös enkelit. Ainakin mulle se on niin. Kaiken pyydän Jeesuksen Kristuksen nimeen ja jos sitä ei pysty kunnioittamaan, niin saa pysyä minusta loitolla. Ja hyvin on toiminut tämä "koodaus".

angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #47 : 23.02.2007 13:48:20 »

Tämä on jotenkin hupaisaa, sillä aivan kuin puhuisin rakasta "opastani" eli Jeesusta vastaan, vaikken toki puhukaan.  smitten Kun kommentoin (häneltäkin) tähän väliin, että muistakaa, että Jeesuskin oli "vain" ihminen. Meissä kaikissa itsessämme on sama potentiaali kuin hänessä oli/on. angel

Eli oikeastaan Kristus on avain, ei Jeesus, joka toki opetti meille tämän Kristusasian.  angel smitten

P.S. Jeesus "toivoo", että hänen ihmisyytensä viimein todella tunnustettaisiin ja hyväksyttäisiin laajemmaltikin...  Wink Me kaikki olemme yhtälailla kuin hän Jumalan lapsia. Poikia ja tyttäriä.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2007 13:50:52 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #48 : 23.02.2007 13:52:12 »

angel

On valtava oivallus, ainakin on minulle ollut, että Jeesus on kokenut kaiken inhimillisen ja siksi omaa suuren ymmärryksen meidän kaikkia oikkuja kohtaan.  Grin
« Viimeksi muokattu: 23.02.2007 13:54:38 kirjoittanut inkivääri » tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #49 : 23.02.2007 13:55:48 »

Minunkin käsitykseni Jeesuksesta
on sama kuin Rakkauden valon.

Jeesus oli ihminen,
Kristus tuo valon meihin jokaiseen.
 smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 25.02.2007 12:51:26 »

Kuulin tällaisen lauseen, että risteys kohdassa Universumi pidättää hengitystään kun oppilas ottaa ratkaisevan askeleen ja tulee sitten apuun.
Omaa elämääni miettien, näin on tapahtunut. Päätökset saan tehdä itse, useista teistä valita sen mille lähden= vapaa tahto. Uskon, että tietyt kokemukset, mitkä olen tähän elämääni valinnut tulevat joka tapauksessa, toisella tiellä vaan kestää kauemmin kuin toisella.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: