Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valkoisille enkeleille kysymys?  (Luettu 12443 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #15 : 25.09.2006 18:59:40 »

Lilja, A ei aikoinaan halunnut puhua seurustelusta, vaikka sitähän se oli. Me ei puhuttu tulevaisuudesta, ei ollut mitään "sopimusta" mihinkään suuntaan, sitten mä kyllästyin. Ja aina se on palannut mun elämääni, nyt puhunut jo puoli vuotta että kaipaa perhettä, muttei kuitenkaan SANO että tahoisi sitä MUN kanssa. (hän kalat, minä oinas)

Ja B todellakin ON taiteilija, siis ihan ammatiltaan. Miten te sen tajusitte?? Huima intuitio molemmilla!

Ehkä sen oikean kanssa ei todellakaan tarvi pähkäillä. Niin se menee, mä uskon.

Yks tyyppi joskus sano aina, että oon ihan "mainio". Siis WTF! Mainio
 idiot2 Lips Sealed

SÄ OLET MAINION IHANA!!  Grin

2funny

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #16 : 29.09.2006 08:47:05 »

no mainiota.  :Smiley  Grin

Miten sä törmäätki tollasiin kalamaisiin tyyppeihin.  Huh

Mä taisin eilen törmätä siihen tyyppiin, jonka mä tuun tulevaisuudessa tapaan. Kuulostiko toi aika oudolta...  idiot2

Anyways, jännä ja hassu tunne, mutta oon ihan varma siitä.  smitten
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #17 : 29.09.2006 12:38:00 »

Muah, mullaki on herra M, jonka kanssa oltiin todella hyviä ystäviä, minä ihastuin, myönsin sen ja otettiin etäisyyttä, että tunteet lakkais. No vähän ajan päästä tuo herra M sitten suuttui minulle täydin turhasta asiasta, ilman syytä oikeastaan. Ei nimittäin oltu minkään tason yhteyksissä. Tällä hetkellä herra M seurustelee kaverini kanssa Cheesy ei voi ymmärtää. Olen ajatellut odotella jonkun tason anteeksipyyntyö syytöksistä ja turhasta haukkumisesta. Saa nähä tuleeko sitä koskaan.

Siihen minun herrani jäivätkin Cheesy herra T olisi mukava tapaus jopa vakavammassakin mielessä, mutta en tunne häntä lähes ollenkaan, eikä hän minua.

Lisää herroja odotellessa xD

Ja jos jollekin tulee joitain.. hmm.. enteitä joko herra M:stä, Herra T:stä tai Herra X:stä, niin saa kertoa ihmeessä Smiley itse olen aika no-idea-fiiliksissä.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2006 23:57:50 kirjoittanut Cheva » tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #18 : 29.09.2006 17:25:39 »

Lilja, en tiiä itekkään miks törmään kalamaisiin ihmisiin. Tai toinen noista oli kala, toinen oinas. Ja juuri toisinpäin kuin miten niiden uskoisi olevan.

Se on ihana tunne, että tietää tulevansa olemaan tekemisissä jonkun kanssa joskus. Mulle on käynyt niin aivan käsittämättömän monta kertaa.

Nyt on taas sellainen olo, että maailmankaikkeus pitää musta huolta. Päästin tulevaisuudesta irti ja samantie aloin saada merkkejä.

smitten
tallennettu
calcio
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 14.12.2006 18:41:22 »

Nyt on kyllä ihmissuhdeasiat aikalailla solmussa.

Nainen P on suurinpiirtein joka toinen päivä tosi mukava ja joka toinen päivä ei edes tervehdi. En tiedä, mitä pitäisi tehdä?

Nainen E antoi pakit, mutta on sen jälkeen ollut tosi mukava. Tarkoittaako naisen ei kyllä?

Nainen A on kiva, mutta aika passiivinen. Se lienee selvä signaali?

Tilannetietoa valkoisille enkeleille:
Nainen P:sta tuli niin mukava, että rohkaisin itseni ja pyysin häntä ulos. Hän ilmoitti, että hänen statuksensa on vielä epäselvä, eikä halua sekoittaa prosessia tapailemalla toisia. Mielestäni varsin hyvä ja kypsä vastaus. Pakkien jälkeen hän on ollut vähän etäisempi - taisi säikähtää.

Nainen E on ollut oikein kiva hänkin ja hän kertoi minulle viikko sitten olevansa sinkku. Olisiko hän sittenkin kiinnostunut?

Nainen A:ta pyysin konserttiin. Hän vastasi, että ei taida jaksaa lähteä.

Näin ollen pakit on tullut kaikilta, minkä joku taisi ennustaakin. Jokaista heitä näen vähintään viikoittain, ja kenenkään kanssa ei ole huonot välit.

tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 15.12.2006 13:12:58 »

Kysymys sinulle:

Nyt kun elämäni on tasapainossa vihdoinkin,

miksi ystävieni kanssa pitää tapahtua väärinymmärrystä taikka sitten

he vain halusivat pois läheltäni/ystävyydestäni?

Mikä tarkoitus tällä on?
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Hane
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 22.12.2006 19:55:13 »

Hei Enkeli  Smiley

Haluaisin tietää mikä on elämän tilanteeni tällähetkellä.
Ja ensi vuojen puolella pitäisi tietää mihin ja mitä lähtisi tekemään ( opiskeleen tai jotain) olen ihan hukassa enkä tiedä mistään mitään.
Muutenki elämäni tällähetkellä on hyvin sekava.
En tiedä olenko tehnyt oikeita ratkaisuja ja mitä pitäisi vielä tehdä.
Haluaisin myöskin tietää miten löytäisin itseni.

Jos enkeleillä olisi jotain sanottavaa, tai jotain ajatuksia selventävää niin olisin iki kiitollinen...  smitten

kiitokset jo etukäteen sinulle ja Enkeleille  smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #22 : 22.12.2006 20:12:44 »

ai Calciolle kävin nuin.  Shocked

Pikkusiskon kalamies A on täysin pois kuvioista romanttisella tasolla, ystävänä on toki edelleen muttei mitään mielenkiintoa minulla!  Cheesy

Taiteilijaherran kanssa on edelleen superhauskaa, muttei siitä ole syntyny seurustelua fyysisellä tasolla kun molemmat on uransa kimpussa ja eri puolella Suomea.  Grin

ps/ menkää selvännäkijälle!
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: