Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorppari-skorppari elämää  (Luettu 24411 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« : 25.09.2006 11:49:40 »

Oliko täällä hienossa porukassa muita, joilla on skorpioni miehenä? Olisi kiva kuulla komentteja näistä ihanista kavereista  smitten

Pyhä, kallis on lahja kiintyä
niinkuin me kiinnymme täällä rakkaisiin.
Pyhä liiaksi, jotta sen pitää vois- ja tuskatta kerran
antaa pois.
Surun hinta on lahjasta rakastaa,
ja harva voi välttää sen velkojaa.
 skorpioni
tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**

Leijona & nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #1 : 25.09.2006 16:30:19 »

Hm...
Minäkin haluisin kuulla kokemuksia näistä herroista!
Mieltäni askarruttaa eniten se, että osaavatko nämä miehet sitoutua suhteeseen ilman että hakeutuvat toisten naisten seuraan pahat mielessään? Yleistyshän tuo on...mutta silti.
Ihastun lähes aina skorpioneihin! Voi voi (http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/herz.gif)
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 25.09.2006 17:16:05 »

Isosiskoni (tuplaskorpioni) mies on Aurinko- ja Kuu-Skorppari. Kovin kunnollinen hän mielestäni ja tietääkseni on.

Meillä kahdella on aina sukset vähän ristissä johtuen täysin erilaisista ajatusmalleista, mutta se ei vähennä hänen arvoaan ihmisenä, aviomiehenä ja isänä. On kyllä mielestäni ihan priimatavaraa. smitten

Myös mukava enoni on Skorpioni. Smiley

En ole ihan varma, onko yksi mies, josta minulla on huonoja kokemuksia, Skorpioni vai Jousimies - mutta yleisesti ja yleistyksenä sanoisin, että Skorpionit ovat uskollista tyyppiä, kun taas Jousimiehet aika huikentelevaisia.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #3 : 25.09.2006 20:34:30 »

Minulla on skorppari miesystävänä. On kyllä aikamoinen tuuliviiri, yhtenä päivänä hän on kiinni minussa, toisena päivänä jopa välinpitämätön ja kolmantena omilla teillään  Grin Jos hän on käyttäytynyt välinpitämättömästi niin hän saattaa nopeasti tulla katumapäälle ja aloittaa pölöttämisen.
Hän on todella rehellinen ja kertoo heti jos hänessä roikkuu taas joku ihailija..Ja jotkut tilanteet missä ehkäpä joku toinen olisi jo keksinyt valkoisen valheen niin hän kertoo totuuden. Tämä skorppari inhoaa valehtelua ja mielistelyä. Niin ja myös sitä jos häneen ei luoteta...
Hän ei roiku ja hänen mustasukkaisuus ei ole niin pahaa, mutta hän kyllä tekee selväksi monelle että olen hänen enkä kenenkään muun.
Häneltä ei kannata kysellä sillä silloin on turha odottaa selviä vastauksia, mutta pitää odottaa kärsivällisesti niin hän tulee itse kertomaan.
Hänellä on pitkä pinna mutta kun se napsahtaa niin siinä ei ole enään naurun paikka!
Niin, ja hän myös elää niin, että pärjää hyvin melkein jokaisella elämän osa-alueella. Töihin ja harrastuksiinsa hän suhtautuu tosissaan ja kunnianhimoisesti, mutta hänellä on silti vapaa-aikaa minkä hän myös hoitaa loistavasti. Joskus kyllä kaverit vie aika 1-0 sitä, mutta minkäs sille mahtaa... Jos olen vihjannut hänelle jotain mitä en kuitenkaan ole viitsinyt kertoa, niin hän tietää sen ja tuo sen esille kertomalla jonkun esimerkin ja seuraamalla reaktioitani.
Hän on rohkea ja tulee toimeen monenlaisten ihmisten kanssa jos pitää heistä mutta jos ei niin hän ei todellakaan ole mitään puheliaimpia tyyppejä..
Emme ole vielä kauan seurustelleet ja hän "varmistaa" suhteen jatkuvuuden heittämällä esimerkiksi "ens kesänä tuut sitten tekemään mun kanssa sitä ja tätä... tätä kappaletta tuut kuulemaan vielä monta kertaa kuules..." .
Hänen ääni rauhoittaa mut lähes aina!!

Hyvä mies ainakin tämä skorppari ja tähän mennessä olemme selvinneet ilman sen kummempia riitoja (lukuunottamatta sitä kun syytin että hän on tartuttanut kuumeen minuun...  Grin ).[/
color] smitten smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 25.09.2006 20:43:06 »

Varokaa noita "ens kesänä teemme sitä ja sitä juttua, ja tätä tulet näkemään ja kuulemaan".. minulla meni kesä 2005 noususkorppariexän tempusta toipumisessa. Ei ollut yhteistä kesää ei sitten millään. "Olen sopinut nämä menot jo aikoja sitten" siinä oli mestari olemaan kylmä toiselle. Järkähtämätön. Olisko se tuo Pluto auttanut minua tekemään saman hänelle..en tiedä miksi minulla ei skorpparit natsaa pitkäaikaiseen oikeaan suhteeseen. Ei vaan.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2006 20:44:39 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aQuarius~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 25.09.2006 20:58:33 »

Juu ei niitä heti kannata täysin tosissaan ottaakkaan. Mullehan on suunniteltu tulevaisuutta jo siitä miten asiat on kahden vuoden kuluttua. Päivä kerrallaan niin hyvä tulee...
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #6 : 25.09.2006 21:37:56 »

Jossain astro-kirjassa oli tällaista juttua että jokainen voi edustaa sitä hyvää ja korkeampaa, kehittyneempää puolta omasta merkistään tai sitten sitä kaikkein alhaisinta, pimeintä ja vääristyneintä varjoaan..

OK, tunnen tosi hienoja ja niitä kehittyneitä skorppityypejä, samaa pätee muihinkin merkkeihin..Tunnen myös niitä, jotka edustavat merkkinsä hämärämpää puolta, ja omakohtaisesti törmäiltyäni olen huomannut, että nuo varjo-skorpit ovat muihin "varjomerkkeihin" verrattuna ylivoimaisesti negatiivisimpia ja tuhoisimpia tapauksia..

Mutta onnea heille, joilla on läheisenä kehittynyt piikihäntä tai jotka itse olette sellaisia..Samaisessa jutussa nimittäin sanottiin että kehittyneet  skorpioni nousevat kuin feeniks tuhkasta ja loistavat kirkkaasti muitakin valaisten.. angel
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 26.09.2006 13:17:43 »

Ainiin, huonot puolet tossa skorpparissa on manipulointi..
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 26.09.2006 14:44:18 »

kultainen sulka,

Skorpparisi kuullostaa perusnarsistilta, jonka kanssa elämä ei tule koskaan olemaan helppoa, päinvastoin. Mitä kauemmin suhteessa viivyt, sitä sairaampia piirteitä siihen todennäköisesti tulee mukaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Louise
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 26.09.2006 18:52:57 »

Olen ollut skorpparimiehen kanssa naimisissa 9 vuotta eli on jonkun verran kokemusta skorpionista. Olen omasta mielestäni saanut hyvän miehen vaikka hänessa puutteita onkin. Kenessäpä ei olisi. Hän on hellä, huomaavainen ja älykäs. Seksitarpeet ovat erittäin suuret. Hänellä on vahvat tunteet ja välillä on ollut melko kova ja vaativa. Jollain tavalla on itsekäs. Työ tuntuu menevän aina edelle. Vaikeatakin on ollut ja ero lähellä, mutta kuitenkin rakkaus on niin voimakasta välillämme ja tuntuu että olemme luodut toisillemme. Elämme juuri nyt kriisiaikaa mutta teemme työtä jotta voisimme jatkaa yhdessäoloa. Hän on erittäin positiivinen ihminen ja valoisa luonne, ja eräästä luottamuksen pettämisestä huolimatta haluan jatkaa avioliittoa, kun hänessä silti on niin paljon hyvää ja tunnemme toisiamme kohtaan voimakasta vetovoimaa. Hän on erittäin energinen, riskinottokykyinen ja stressiä sietävä. Mutta skorpparimieheen ei kannata luottaa 100 %:sesti, vaikka ei siedäkään itse valehtelua.

au vesimies
nousu oinas
kuu neitsyt
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 26.09.2006 21:54:00 »

Ai taas meitä skorppareita parjataan.  Embarrassed Sovitaan niin et skorppari miehet on kauheita.  2funny Oikeesti en mäkään haluis rakastuu skorppari mieheen, muutama kokemus tais mulle riittää. Itse en osaa pelata mitään pelejä suhteessa enkä kulje vieraissa jos seurustelen. Sen verran mustavalkonen olen. Jos rupee vieraat kiinnostaan ni pistetään poikki ensin. 
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11 : 27.09.2006 06:53:10 »

Minua rupesi naurattamaan skorpparimiehen seksitarpeet, kun oli sellainen nössö muuten. Olin itse talouden "mies". No, sen jälkeen sai kokea kovemman miehen eli ei sekään ollut ratkaisu, siinäkin oli skorpparia. Jos nousumerkki sitäpaitsi vaikuttaa loppuelämässä enemmän, en olisi sietänyt sellaista pistelyä ja määräilyä tippaakaan. Kalaisästä näkee millainen on määräilijämies vanhempana.

Kenties käyn toteamassa monen vuoden kuluttua että juuri tällainen samanlainen olisi noususkorppari ollut.. mutta siis onhan ne makkarissa ihan ok.. kait..
« Viimeksi muokattu: 27.09.2006 07:08:10 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 27.09.2006 19:28:06 »

Tosiaan siskoni on sekä Aurinko- että nouseva Skorpioni, ja aviomiehensä on sekä Aurinko- että Kuu-Skorpioni, ja he ovat yksi onnellisimmista pareista, joita tiedän. Erittäin vakaa ja hyvä suhde.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #13 : 28.09.2006 13:41:09 »

Minäkin tässä tapailen hyvin vanhaa skorpparituttavamiestä taas  smitten Meillä ei ole koskaan ollut mitään riitoja, päinvastoin rauhoitetaan toisiamme kamalasti. Hänen kanssaan tulee aina tosi seesteinen ja hyvä olo. Rakastamme ja kunnioitamme toistemme sieluja  angel Itsekin olen siis skorppari  Smiley
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Indico
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 30.09.2006 00:45:38 »

Itse seitsematta vuotta skorpparimiehen kanssa elaneeni Cheesy
Narsismi ja itsekeskeisyys kukkii meidan perheessa, omat oman laatuiset mielipiteet, toisten syyttely ja jonkinlainen juoniminenkin on kivaa Shocked
Itse olen nousu skorppari...
Tallaiset jutut on tulleet vuosien kokemuksella tarkeiksi..

Silloin talloin konkreettinen muistutus herralle, ette hanen pas..haise sen paremmalle kuin muunkaan. idiot2
Selvat pelisaannot, valilla kiitan valilla moitin..
Ja niista rajoista pidan kiinni knuppel2

Ikina en mene valiin kun RAUTA ON KUUMAA!!!!! Vaan sitten jalkimainingeissa kysyn etta, minkahan takia tamakin tehtiin.

OLEN HUOMANNUT ETTEI SKORPPARI TEE IKINA SAMAA VIRHETTA MISTA ON JAANYT KIINNI Cool
Uudet kuviot onkin sitten kahta kauheemmat Shocked

Niin kauhealta kuin se kuulostaa, mutta verikosto on ainut, milla sain piikkihannan kunnioituksen.
Silma silmasta.
Olen super sopeutuvainen ja sovitteleva, mutta kun ulkokengat pyyhitaan
mun naamaa ovimattona kayttaen, niin ei toimi tan yksilon kaa knuppel2
Kuulostaako tutulta uglystupid2

Alemmille Skorppareille kannattaa vaan tuoda elaman tosiasiat konkreettisesti nenan eteen, eika tukea heidan omaa kehittamaansa voitaja tyyppiaan.
Joka perustuu valheelliselle itsetunnolle.
tallennettu

Indico
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: