Ikitosi
|
|
« Vastaus #45 : 19.10.2006 22:40:44 » |
|
Ikitosille vastaukseni: ja ja ! Mitenkä tän selkeemmin selittäis! "Elämä On"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #46 : 19.10.2006 22:41:35 » |
|
: Larille, nythän mä vasta hokasin, kun en selittänyt noita kuvia, ettei me NÄHDÄ esim: puh. taajuuksia KUVINA!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #47 : 19.10.2006 22:44:30 » |
|
NII - IN, maailmankaikkeus ON.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 19.10.2006 22:49:55 » |
|
NII - IN, maailmankaikkeus ON. Niin... Jos on kotkalla tarkat silmät, niin on myös terävä nokka! Itse sanaseppä! Minun tekee mieli antautua virran vietäväksi...hei!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #49 : 19.10.2006 23:14:09 » |
|
Hyvät unet tontuillekin! Toivoo: hän,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 19.10.2006 23:22:52 » |
|
Mukavia unia ja kvanttihyppyjä Kotkansilmä, Ippuska ja astroystävät! Unessahan sielu on vapaa, vaikka mihin hypellä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #52 : 20.10.2006 05:42:29 » |
|
: UUUUSI aamu ja vanhat kuteet. Ei tainnut tapahtua!! ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #53 : 20.10.2006 10:38:17 » |
|
NII - IN, maailmankaikkeus ON. On ON Kaikki on tässä ja nyt on 'kokoajan' läsnä Tietoisuuden Valon sisärakenteistamme heijastuva Kirkkaus on Kaikkeuden Valaisevin kokemus Sen Säteet Minussa universaalien ulottuvuuslakien mukaisesti laajentaa tilaa Tässä mielessä kvanttihyppy on tietoisuus jostakin aiemmin tiedostamattomasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #54 : 20.10.2006 14:39:50 » |
|
Aiemmin tiedostamattomasta. Siis kaikki on nyt tässä, vaikkemme sitä tiedostaisikaan. Nähdäkseni kaikilla tällä foorumilla kävijöillä on jo kokemuksia näistä ulottuvuushyppelyistä, (joiden laatuja tuossa aiemmin luetteloin;) kunhän vaan ymmärtää, mitä on kokenut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #55 : 20.10.2006 14:47:42 » |
|
Siis kaikki on nyt tässä, vaikkemme sitä tiedostaisikaan.
Nähdäkseni kaikilla tällä foorumilla kävijöillä on jo kokemuksia näistä ulottuvuushyppelyistä
Tavallaan koenkin sen niin, vaikka se on vaikeata ymmärtää. Uusi ulottuvuus on ehkä helpompi ajatella ja se on. Miten mato näkee elämänsä ja olemisensa?
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #56 : 20.10.2006 23:43:44 » |
|
: Miksi vain me, ihmiset näkisimme!! ? Matoina jos olisimme! Ehkä vain pyrkisimme, ?. eteenpäin!! .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #57 : 21.10.2006 16:28:58 » |
|
: ............ Matoina jos olisimme! Ehkä ...... ... joutuisimme konksuun kiemurtelemaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #58 : 26.10.2006 18:29:18 » |
|
Nähdäkseni kaikilla tällä foorumilla kävijöillä on jo kokemuksia näistä ulottuvuushyppelyistä, (joiden laatuja tuossa aiemmin luetteloin;) kunhän vaan ymmärtää, mitä on kokenut Mistä muuten tiedät sen? Oletko tutkinut jokaista foorumilla kävijää erikseen?!? Omalta osaltani, mistä näet että minulla on kokemusta niistä? Itse en koe tehneeni mitään kvanttihyppyä mutta toisaalta se onkin mulle vaan sana. Mutta eikös se vaadi aikamoista henkistä kehitystä luulisin? Itse en osaa edes meditoida saati mitään kvanttihyppyjä. Tuo Larin matokysäri oli kyllä hyvä. Olen sitä aina välillä miettinyt, kerronpahan vaan, mutta mitään älykästä ei vielä ole tullut mieleen... paitsi tietysti se että kaikki eläimet elää jotenkin luonnollisemmin kuin ihmiset. : No, ainakin lähes kaikki.. Missä sinä nyt elät?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #59 : 29.10.2006 08:59:35 » |
|
Keho kiertää tuttua ympyräänsä ja pään sisäavaruus mielii jotain ihan muuta! Tiedostamatonta!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|