Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KYSYMYS näkijöille ja kokijoille  (Luettu 4350 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« : 25.09.2006 16:13:41 »

:Smiley
jospa jokunen osaisi valaista minulle hieman tätä asiaa...
olen saanut nyt lähiaikoina pariltakin selvännäkijältä/ennustajalta vastauksessani "tiedon", että tulisin melko pikaisestikin raskaaksi.eli lapsi on näkynyt...olen kuitenkin aina tarkentanut kysymystä, onko lapsi oma biologinen, vai muutenko elämääni putkahtaa tuo lapsonen...omaa lasta on kuulemma tulossa..en oikein käsitä, kun minulla näet ei ole mahdollista saada lasta luomuna.munanjohtimeni puuttuvat! ajattelin sitten, että voisiko olla mahdollista, että näkijä onkin nähnyt erään erittäin hyvän ystäväni mahdollisen raskauden? olemme todella tiiviissä henkisessä yhteydessä tämän ystäväni kanssa ja eläneet viime aikoina raskaita ja hankalia aikoja yhdessä ystäväni lapsettomuuden takia...kiitos, jos joku osaisi valaista minulle asiaa.leppoisaa syksyä teille kaikille! smitten
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 25.09.2006 16:38:56 »

Minullekin on povattu poikavauvaa jo vuosia. Jopa silloin kun seurustelin toisen naisen kanssa, joka ei halunnut lapsia. Ja vahinko hedelmöittyminen oli täysin mahdotonta.  Grin
Nyt kun olisi siihen oikeasti mahdollisuudet, niin käytännössä näyttää hyvinkin epätodennäköiseltä, että raskautuisin. Mutta melkein kaikki povarit ovat sen poikalapsen tulevaisuudessa nähneet. Joskin kaikki sanoo, että pitkän ajan kuluttua.   Huh
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #2 : 25.09.2006 16:47:17 »

joo-o..tietysti se on ihana kuulla ns. "näkijöiltä", että lapsen vielä ehtisin saamaan, ennen kuin aivan ikälopuksi ehdin Wink, mutta kaivelee lähinnä semmoinen, että eräs todella asiansa tunteva näkijä näki minulle syntyvän lapsen nyt seuraavan kesän kynnyksellä!!! eli siis, minun täytyisi olla jo nyt raskaana..toki ihmeitäkin tapahtuu näissä lapsettomuusasioissa...mutta ainoastaan niille henkilöille, joilla on tarvittavat välineistöt kehossaan.. :Smiley siksipä aattelin, että voisiko näkijä kuitenkin tässä kohtaa nähdä sen ystäväni raskauden, mikä todellakin voisi olla mahdollinen juuri nyt...kiva, kun olette laittaneet omia kommentteja asiasta tänne!  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 25.09.2006 19:57:31 »

Hei höyhen, uskon, että näkijä on nähnyt ns''toiveesi'' aurassasi ja sitten ystäväsi energian lapsesta, kun olette käsitelly paljon asiaa ja myötäelät ystäväsi kanssa sitä  angel ja voihan se että sukuun on tulossa piakkoin pienokainen Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: