Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Shoppailu käyttäytyminen naiset vs. miehet  (Luettu 11977 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Myria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 27.09.2006 20:45:52 »

Mukavista ja sopivista vaatteista minäkin tykkään ja siksi tilaan niitä postimyynnistä  Smiley
Kokoni takia en saa yleensä taviskaupoista sopivia, vain yhden postimyyntifirman vaatteiden mitoitus käy minulle. Asun myös maalla, joten ei täältä niinvaan lähdetä shoppailemaan. Ja kun en vielä mitenkään rakasta kaupoissa kiertelyä, tuo on täydellinen järjestely minulle  Wink

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 19.10.2006 14:28:35 »

Mie en hirveästi ole shoppaillut herrojen seurassa, koska olipa kyseessä kuka miespuolinen ostosseuralainen tahansa, tämä hermostuu. Yleensä siihen, että ostoksilla sattuu olemaan muitakin ihmisiä kuin hän! Grin Eräs miespuolinen ystäväni välttää jopa julkista liikennettä, koska ei kestä kanssaihmisiä bussissa/junassa. Mieleeni ei tulisi ikinä ottaa miestä mukaan vaateostoksille, jos hän ei itse sitten välttämättä (ja ihan oikeasti eikä vain kohteliaisuussyistä) halua mukaan. Surettaa ja samalla huvittaa katsella vaatekaupoissa orvonnäköisinä seisoskelevia herroja, jotka laahustavat kumppaninsa perässä vaaterekiltä toiselle... Grin Ja minä en koskaan halua olla kenellekään vaivaksi...! Potisin hirveän huonoa omaatuntoa seuraavat 2 viikkoa siitä, että miespuolinen toverini joutuu laahustumaan perässäni kaupoissa vasten tahtoaan.

Itse shoppaan kaikki vaatteeni kirpparilta, no, alusvaatteet ja sukat ostan ihan kaupasta. Saan myös ystäviltä lahjoituksina vanhoja vaatteita. Inhoan vaateostoksia! Kenkäostokset ovat vielä hirveimpiä ja ostanen ehkä yhdet "uudet" kengät joka kuudes vuosi, jos niinkään usein.

Mieluiten shoppaan yksin. Se on terapeuttista, saada vain kierrellä päämäärättömästi paikasta toiseen omiin ajatuksiinsa uppoutuneena.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #17 : 21.10.2006 14:16:30 »

Allekirjoitan tuon kaupassa vaeltelun omissa ajtuksissa tai ystävättären kera, olevan terapauttista. Muuten en pysty ymmärtämään läheisiä ihmisiäni, jotka mielestäni lusmuuvat kaupungilla ja tuhlaavat AIKAA  uglystupid2
Itse käytän postimyyntejä ja nettiä, yleensä yöllä kun on aikaa  Grin ja jos on pakko mennä vaatekauppaan psyykkaan itseäni viikon jotta jaksan mennä kymmeneen kauppaan ja sovittaa toiset kymmenen vaatepartta joka paikassa... ilman kilahtamista myyjälle;" siis eikö teillä ole mitään kivaa ja fiksua!?"  2funny Eli joudun kieretelemään paljon löytääkseni todella mieleiseni ja näköiseni... on sanottu vaikeaksi ja omituisista vaatteista pitäväksi...? Tykkään tuhlata mutta inhoan kaupoissa kiertelemistä  buck2 niissä kun ei ole kuin tusina tavaraa ja yleensä väärän värisiäkin.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #18 : 21.10.2006 15:28:36 »

On niitä ihaniakin miehiä, joiden kanssa shoppailu sujuu;
Just maaniteltiin mut, flunssasta huolimatta, ostoskeskukseen stekkaamaan inventaariolöytöjä; ja mikäs siinä oli katsellessa - kauniita vaatteita komeassa ripustimessa  Tongue

Käytiin vielä sisustusliikkeessä (löysi ihanan sydänmaton kylppäriin) ja muutamassa kenkäkaupassa kävelykenkä-vertailuja tekemässä..
Ruokakauppaan en olisi enää jaksanut lähteä, mutta mentiin kuitenkin, kun hän hoiti kaiken valitsemisen ja punnitsemisen...

Kyllä on helppoa olla nainen laatutietoisen miehen seurassa  Kiss

tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 21.10.2006 17:03:59 »

Minä en myöskään pidä shoppaamisesta
käytän pieniä putiikkeja.
Tänään tosin menin paikalliseen ostoskeskukseen
lataamaan tyttären matkalippua.
Ajattelin nopsasti käväistä viereisessä
putiikissa(silloin jo hiki virtasi)
Löysin 250egen jakun miinus 70%
Kandee ostaa silloin, kun löytää
jos etsii ei varmasti löydä
En muuten tiedä yhtäkään urosta
joka viihtyisi muualla kuin Auto kaupassa
olen joskus sanonutkin että, miehelle 50egee on enemmän rahaa
kuin 50.000 ege  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 21.10.2006 19:15:46 »

olen joskus sanonutkin että, miehelle 50egee on enemmän rahaa
kuin 50.000 ege  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Tämä on muuten totta miesten shoppailukäyttäytymisestä. coolsmiley
Miehen mielestä 15.000 Euroa auton erikoisalumiinivanteisiin
(joita hän ei oikeasti tarvitsisi) ei ole paljon,
mutta miehen mielestä 500 Euroa naisen
Manolo Blahnikin kenkiin voi olla kummallisen paljon. Wink
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista

Profiili
« Vastaus #21 : 25.10.2006 17:52:04 »

Totta, miehet kuluttavat itselle tärkeisiin asioihin paljonkin rahaa. Jos nainen käyttää itseensä saman verran niin tiedossa on varma sanasota.

Tiedä sitten millä saisi miehet tajuamaan sen rahan saman arvon vaikka käyttötarkoitus olisikin ihan eri. Kuten edellinen kirjoitti vanteet vastaan vaatteet... Ei miehet kiinnitä välttämättä huomiota jos oma puoliso ostaa kalliit uudet vaatteet tai jotain uutta kotiin, mutta jos hän itse tai kaveri ostaa jotain niin se ihan varmasti huomataan. Mutta minkäs teet...

Mutta ei pidä valittaa niin kauan kun kun kumppani joka kulkee kaupassa joskus mukana eikä valita käyttämästäni rahamäärästä lainkaan.
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: