Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "7.huone-kirous", ikuisesti ihastunut?  (Luettu 45748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 30.09.2006 00:10:51 »

Siinapa se, sanoit sen hyvin kauniisti!
tallennettu
Indico
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 30.09.2006 00:21:22 »

:Smiley Kiva kun kelpasi.Oon kauhiassa flunssassa ja oikein kirjoitus on hakusessa, kovastikkin.
Mutta paa asiahan ois, etta juonesta sais kiinni coolsmiley
tallennettu

Indico
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #32 : 30.09.2006 10:09:49 »

Jep. Kehityn. Mutta ihmettelen taas miksi törmään aina ongelmaisiin miehiin, joiden todella kuuluisi kehittyä. Vaikea tasapainotella edelleen henkisyyden ja normaalien halujen kanssa. Jos keskittyisi henkisyyteen ei kaipaisi kait läheisyyttä. Olisi henkiset tuttavapiirit, onhan nekin suht ok. Ja kaikki tuntuvat, niin moni, joko ongelmaiselta tai kovalta ja kiireiseltä. Sitä tarkoitan sillä että nytkin eräs ihastus taitaa olla ohi - saatan välittää jostakusta, mutta en jaksa ongelmaisia. Jää vain yksi tapaus, en tiedä kauanko jaksan flirttiä, pitäiskö tavata, miltä se sitten tuntuu, kun en ole kuitenkaan kovin ihastunut. No, joo.
« Viimeksi muokattu: 30.09.2006 10:19:53 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Indico
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 30.09.2006 10:51:44 »

Jep. Kehityn. Mutta ihmettelen taas miksi törmään aina ongelmaisiin miehiin, joiden todella kuuluisi kehittyä. Vaikea tasapainotella ...

Enhan pilaa paivaasi, sanomalla ettet sa niihin noin vaan tormaa   Wink
Ihmettelin nuorempana, etta miksi aah  smitten , niin komeat, mutta
pissiaivovellihousut osuu mun kohdalle, vaikka ite oon ihan toisenlainen.
Ja vuoristorata elamam alkoi..

Kun tekee matkan itseensa, menneisyyteensa, ja heikkouksiin ja vahvuuksiinsa..
Niin kylla ne niin smitten ihanat ja komean vaarallisen dynaamiset
miehet olet ihan itse valinnut :Smiley
Been there seen that  uglystupid2
tallennettu

Indico
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 30.09.2006 10:55:55 »

Eilinen kun ei ollut edes vaarallinen ja komeuskin oli vain suhteellista.. mutta kun tuli sellainen olo että siinä taas joku tarvitsisi henkisyytensä heräämistä, eikä juopottelua, niin mitä teen. Hän hermostuu jos sanon asiasta ja jos en, syöksykierre on valmis. Niin että en mielellään tapaisi tällaisia enää..kävihän sen edellisenkin kanssa niin, että kun olisi pitänyt kehittyä, mieluummin lopetti suhteen.  Alkaa olla vakiokäytösmalli, tosin nyt en ollut rakastunut.

Rupesin vakavasti miettimään onko rakastuminen ja ihastuminen harhaa. Vai onko TODELLA tarkoitus oppia jotain? Onko sielun rakkaus ja välittäminen harhaa?
« Viimeksi muokattu: 30.09.2006 10:57:31 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #35 : 30.09.2006 11:11:00 »

Matka on pitkä ja polulla monta vastaantulijaa..  Wink
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Indico
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 30.09.2006 11:24:43 »

Rupesin vakavasti miettimään onko rakastuminen ja ihastuminen harhaa. Vai onko TODELLA tarkoitus oppia jotain? Onko sielun rakkaus ja välittäminen harhaa?

Taas jatkan paasaamistani.Niin kauan kuin tuollainen herattaa sinussa, juuri tuollaisia tunteita, sinulla on lapikaymatta asioita itsesi kanssa  Smiley
Usko minua..kun olet ehjempi..vastaava tilanne ei herata sinussa
minkaanlaista reaktiota, kiinnostusta kyseista henkiloa kohtaan.
Elat omaa hyvaa elamaasi ja annat muidenkin elaa  smitten
Nain olet oikeasti itse vahvempi ja tosipaikan tullen vahvempi auttamaan tarvitsevia.
( Huh..tekstini kuulostaa ihan seurakuntapastorin puheelta  coolsmiley )
tallennettu

Indico
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 30.09.2006 11:33:24 »

Kun olen ehjempi? Tuo harha-juttu nyt tuli napattua Aikainviisaudesta. Kyllähän suhteen jälkeen, kun ei tunne enää rakastavansa jotain henkilöä ja miettii rakastuako taas, koko juttu alkaa tuntua kyseenalaiselta. Kenties rakkaus on jotain pätkätyötä? On suuret tunteet ja kaikenlaista, ja äkkiä sitten ei olekaan vaikka mitä tekisi. Vai mitä valonkantaja ajattelee?

Auttamaan muita? En halua koko ajan olla auttaja, sehän tässä on se juttu.
« Viimeksi muokattu: 30.09.2006 11:35:08 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #38 : 30.09.2006 12:36:14 »

Ehkä sun olisi GS aika unohtaa ne miehet ja oikeasti keskittyä omaan elämääsi. Mieti mitä haluat ja mistä nautit ja pyri siihen, ja rakasta oikeasti itseäsi. Et kai tuossa tilassa pystykään ketään auttamaan, vaikka haluaisit. Kuulostat ehkä hiukan pakkomielteiseltä tuon henkisyyden löytämisen kanssa. Ethän sinä voi muita pyytää henkistymään tai kehittymään, nehän on jokaisen omia asioita. Elämä kuljettaa kaikilla eri tahtiin ja eri reittejä, voi kun et noin tuomitsisi ihmisiä. Minusta henkinen ihminen voi olla sellainenkin ihminen jota ei pätkääkään kiinnosta astro.fi-foorumin asiat, vaan on muuten tyytyväinen ja tasapainoinen. Ties vaikka tasapainon saavuttaa jääkiekkokaukalossa kokiessaan yhteyttä joukkuetovereihinsa, niinkuin sinä pyrit yhteyttä kokemaan meditaatiopiireissä...

Yhdyn mielipiteeseen, että kohtaat näitä ihmisiä niin kauan kuin et ole uskaltanut näitä asioita kohdata ja työstää itsessäsi. Keskittyisit nyt vain itseesi. Olet muutenkin niin katkeran kuuloinen, että varmasti manaisit kuinka hyvässä miehessä tahansa esille näitä huonoina pitämiäsi piirteitä...Ehkä kykenet rakastamaan toista sitten kun rakastat itseäsi? Ja saat myös vastarakkautta?

Vihaaminen ei auta  smitten
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Indico
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 30.09.2006 12:40:01 »

Hmmm. Sinun kannattais tutustua tuohon ihastumisen ja rakastamisen eroihin. Miten heijastat asioita ulkomaailmaan ja kuinka vastaan otat niita.
Se vaatii paljon toita ja hiljaista miettimista ( asian sisaistamista )
Kylla ne vastaukset sitten loytyy  Wink
tallennettu

Indico
Indico
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 30.09.2006 12:42:58 »

Hmmm. Sinun kannattais tutustua tuohon ihastumisen ja rakastamisen eroihin. Miten heijastat asioita ulkomaailmaan ja kuinka vastaan otat niita.
Se vaatii paljon toita ja hiljaista miettimista ( asian sisaistamista )
Kylla ne vastaukset sitten loytyy  Wink

smitten Tess kerkesi mua ennen  :Smiley
Joo mun viesti oli Goldenille.
Olen Tessin kanssa samaa mielta. coolsmiley
tallennettu

Indico
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #41 : 30.09.2006 12:48:49 »

Indico, tuo tekstisi oli hyvä... Ihastuminenhan on juuri sitä, näkee väläyksiä siitä omasta kyvystään rakastaa ja olla rakastettava. Se kohottaa itsetuntoa.

Mutta en minä pakene "oikeita" suhteita, olen sitoutuvaa tyyppiä sitten kun kolahtaa... Tiedän mitä on parisuhteen haasteet, ei ole hirveän pitkä aika siitä kun 3v.:n suhde loppui. Osaan kuitenkin pitää suhteessa sitä ihastumista ja kipinää yllä loputtomiin, vetää sen kuin ässän esiin hihasta keskellä tylsintä arkea ja tartuttaa sen vastapuoleen...

Nyt alkaa vähitellen tuntua, että uusi saisi jo niinkun tulla... Smiley
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #42 : 30.09.2006 12:49:49 »

Samoja ajatuksia minulla kuin Tess:llä.

Minustakin on hieman ikävää kuulla että GS on yrittänyt muuttaa ja muovata kehitystä toisessa.

Ajattelen kuitenkin niin, että myöskään GS:n ajatusmaailmaa en aio pyrkiä muuttamaan. Mitä järkeä siinä olisi? Jokainen ajattelee niinkuin ajattelee ja tekee omat suunnitelmat elämästään.

Muutokset tulevat aina omasta päästä ja omasta tahdosta. Pakollisesta muutoksesta tulee painiottelu, I think  Wink
tallennettu
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #43 : 30.09.2006 12:56:41 »

Totta tuokin Lari!  :Smiley
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Indico
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 30.09.2006 13:09:17 »

Indico, tuo tekstisi oli hyvä... Ihastuminenhan on juuri sitä, näkee väläyksiä siitä omasta kyvystään rakastaa ja olla rakastettava. Se kohottaa itsetuntoa.

Mutta en minä pakene "oikeita" suhteita, olen sitoutuvaa tyyppiä sitten kun kolahtaa... Tiedän mitä on parisuhteen haasteet, ei ole hirveän pitkä aika siitä kun 3v.:n suhde loppui. Osaan kuitenkin pitää suhteessa sitä ihastumista ja kipinää yllä loputtomiin, vetää sen kuin ässän esiin hihasta keskellä tylsintä arkea ja tartuttaa sen vastapuoleen...

Nyt alkaa vähitellen tuntua, että uusi saisi jo niinkun tulla... Smiley

Mutta sehan on ihanaa etta pystyy tuomaan arkeen sen ainut laatuisuuden ja toiselle kivan tekemisen  smitten
Ja onhan se arki ihanaa sellaisenaankin  smitten
tallennettu

Indico
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: