Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on tulisielu?  (Luettu 17515 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 19.10.2006 18:31:35 »

Pidän itseäni tulisieluna. Kun innostun, innostun niin että sen kyllä huomaa, kun teen jotain teen sen kiihkeydellä, kun tunnen intohimoa jotain asiaa kohtaan silmissäni kuulema palaa tuli  Smiley
En tee mitään "ihan sama" fiiliksellä, jos jotain teen niin sitä tehdään intohimolla. Olen tulinen ihminen muutenkin.
Puhuessani innostuneena ihmiset aina jää tuiottamaan, saatan vaikuttaa melko maaniselta selittäessäni kiihkeydellä asioita, kädet heiluu ja silmät loistaa.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #16 : 19.10.2006 18:45:23 »

minä koen, että "tulisieluisuus" on mielentila, johonka jokainen ihminen voi päästä. tai pikemminkin olemisen tila.

Puhdistava, inspiroitunut, haltioitunut tila joka ilmenee esim silloin kun ihminen nauttii jostain tai on tekemässä jotain mistä pitää, täysillä. Tai kun hän edistää kutsumustaan, vaikka joutuisikin kokemaan kovia samalla, sisäinen liekki.

Tällöin hän saa ikäänkuin "suoran yhteyden" elämän voimaan.

En lähtisi luokittelemaan, että sen ja sen merkkiset voivat olla "tulisieluja" ja muut taas ei.

Jos sen tunteen kokee sisällään, niin silloin tietää. jossain tapauksessa ihminen voi olla ajautunut kauemmaksi "tuli-ytimestään", niin siinä tapauksessa häntä voidaan auttaa löytämään se taas itsestään.

Ihan sama, kun jokaisen astrokartalla on  aurinko, oli se sitten missä merkissä tahansa.

Aurinko generoi tulta ja lämpöä, ihmisen elinvoimaa ja luovaa voimaa.

Joka tosiaankin on ihmisen perusominaisuus, joten kaikkien saatavilla, omasta itsestään löydettävissä Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.10.2006 18:54:43 kirjoittanut sign9 » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #17 : 19.10.2006 19:01:51 »

pikku lisäys:

erilaisia liekkejä...tulitikun nopea syttyminen ja palaminen, kokko, sulatus-uuni, kynttilän liekki ikkunalaudalla, kauan palaneen takkatulen tasainen hehku, nuotio tuulensuojassa rantakallioilla, liekin sininen kuumin osa, lieskojen leikkisät, tanssivat reunamat...värillisellä lasikuvullakin verhottu kynttilänliekki on silti tulta.

kuten joku kai aikaisemminkin sanoi...liekkien palamisajatkin on erilaisia, ja tosiaan vaikuttaa, mikä on sytykkeenä Wink

« Viimeksi muokattu: 19.10.2006 19:03:50 kirjoittanut sign9 » tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 23.03.2009 15:38:29 »

Pidän itseäni tulisieluna. Kun innostun, innostun niin että sen kyllä huomaa, kun teen jotain teen sen kiihkeydellä, kun tunnen intohimoa jotain asiaa kohtaan silmissäni kuulema palaa tuli  Smiley
En tee mitään "ihan sama" fiiliksellä, jos jotain teen niin sitä tehdään intohimolla. Olen tulinen ihminen muutenkin.
Puhuessani innostuneena ihmiset aina jää tuiottamaan, saatan vaikuttaa melko maaniselta selittäessäni kiihkeydellä asioita, kädet heiluu ja silmät loistaa.

Lukeudun tähän kastiin Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 27.06.2009 17:01:02 »

En mä tiedä, mutta kyllä minusta ihmisellä pitää olla luonnetta. Kyllä mä viihdyn enemmän tulisieluisten, sellaisten persoonien kanssa jotka osaa ja uskaltaa sanoa; olkoon tilanne mikä tahansa. Vaikka taasen itseäni ajatellen, olen välillä ajatellut, että olenko satuttanut taikka vain sössinyt tilanteen toisen kanssa, vain koska olen tulisielu. Tää nyt on vain yks luonteen piirre, mutta kuitenkin...
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 29.06.2009 10:49:29 »

And if u put it into language of music.. is it like.. FIRE?

http://www.youtube.com/watch?v=HVXcdE3uup0

Tuli vaa mielee toi.

Ja joo, mun kohalla mut tuntevan ei tarvi ees miettiä oonko mä ehkä hieman tulinen sielu..  :Smiley

Got 2 go.   coolsmiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2]