Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on tulisielu?  (Luettu 17482 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 29.09.2006 08:49:14 »

Törmäsin tänään tollaseen sanaan kun tulisielu? Mitä se tarkottaa?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.2006 09:51:30 »

Tulisielusta tulee mieleen intohimoinen ja idealistinen asioiden "eteenpäin" vieminen  Huh
* Vaikka läpi harmaan kiven *
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.09.2006 11:37:54 »

Juu, tulisieluinen ihminen tekee kaiken intohimoisesti.

Itse edustan ehdottomasti tätä tyyppiä. Silloin kun käsitellään asioita, jotka syystä tai koskettavat minua tai "sytyttävät" minut, tulee melko kirjaimellisesti sellainen olo kuin olisi tulessa. And it feels SOO GOOOOOOD!

Ainoa asia, mitä tässä pitää varoa, on se ettei tulisuus muutu tuhoavaksi. Tästäkin on runsaasti varoittavia esimerkkejä olemassa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Aion
Vieras
« Vastaus #3 : 29.09.2006 16:40:40 »

Tulisieluinen unohtaa
syödä, juoda, nukkua,
jopa käydä vessassa
silloin kun
innostuu jostakin asiasta tai
saa inspiraation. Cheesy

Kenkuinta on se,
kun seuraavana aamuna herää:
päätä särkee liiasta
kirjoittamisesta,
maalaamisesta,
soittamisesta,
totuuden julistamisesta jne.
ja mieli on maassa.
Flunssakin voi puskea päälle.

Tuli kun palaa loppuun,
se tarvitsee uutta puuta
syttyäkseen jälleen.
Ja kestää hetken ennen
kuin tuli taas leimahtaa.

Joku voisi kutsua
tulisieluisuutta
lieväksi tai vakavaksikin
maanis-depressiivisyydeksi. Huh
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 29.09.2006 17:58:31 »

Minusta tulisielu on räiskyvä ihminen. Tuntee lujaa, muttei se tarkoita mitään sairautta. Itse koen olevani tulisielu. Kun rakastun, rakastun lujaa. Kun suutun, suutun lujaa. Käytän värejä, elän siten miten tunnen enkä juuri ajattele kamalan pitkälle. Toisaalta se on kuluttavaa, mutta toisaalta... se on elämän kokemista voimakkaasti!
tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #5 : 29.09.2006 18:23:29 »

Minäkin tunnen olevani tulisielu, mutta olen "pehmeä" tulisielu... Koska sitä ei näe ulospäin. En ole räiskyvä enkä suurieleinen. Hiljaa sisimmässäni koen roihuavan palon, siellä iloisesti liekehtii loputon, sammumaton muutoksen voima, innostuksen ja utopististen unelmien herättäjä ja todeksi tekevä energia... Olen hyvin vahva ja uskon hyvin paljon unelmiini ja lataan niihin paljon energiaa.

Kukapa sen uskoisi, pienestä hiljaisesta tytöstä... :Smiley Se onkin minun salaisuuteni. Pssst, ettehän kerro kellekään.. Lips Sealed Wink
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #6 : 29.09.2006 19:57:27 »

Tulisielu = lämminhenkinen puhistaja, tunteiden nostattaja, eläväinen, höyrypää  Cheesy crazy2 smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 29.09.2006 19:57:58 »

Tulisieluhan on ihana ominaisuus-ei sen tarvitse olla nakyvaa- vaan juuri sielu roihuaa-tallainen henkilo elaa taydellisesti, yleensa heilla on yhteys omaan minaansa totuuden mukaisesti ja kuten Aijon hienosti selitti runollaan etta valilla se kytee ja sitten saatuaan puuta, leimahtaa uudelleen palamaan, innoitus,innostus ja luomisvoima  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #8 : 29.09.2006 20:15:12 »

Minäkin tunnen olevani tulisielu, mutta olen "pehmeä" tulisielu... Koska sitä ei näe ulospäin. En ole räiskyvä enkä suurieleinen. Hiljaa sisimmässäni koen roihuavan palon, siellä iloisesti liekehtii loputon, sammumaton muutoksen voima, innostuksen ja utopististen unelmien herättäjä ja todeksi tekevä energia... Olen hyvin vahva ja uskon hyvin paljon unelmiini ja lataan niihin paljon energiaa.

Kukapa sen uskoisi, pienestä hiljaisesta tytöstä... :Smiley Se onkin minun salaisuuteni. Pssst, ettehän kerro kellekään.. Lips Sealed Wink

"pehmeä tulisielu" Kuinka kaunis ilmaisu. Ujosti tunnustaudun.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 19.10.2006 15:01:41 »

Lainaus
Tulisieluinen unohtaa
syödä, juoda, nukkua,
jopa käydä vessassa
silloin kun
innostuu jostakin asiasta tai
saa inspiraation.

Kenkuinta on se,
kun seuraavana aamuna herää:
päätä särkee liiasta
kirjoittamisesta,
maalaamisesta,
soittamisesta,
totuuden julistamisesta jne.
ja mieli on maassa.
Flunssakin voi puskea päälle.

Tuli kun palaa loppuun,
se tarvitsee uutta puuta
syttyäkseen jälleen.
Ja kestää hetken ennen
kuin tuli taas leimahtaa.

Aijai, kuulostaa ihan itseltäni, eteenkin ensimmäinen kappale. Sitä vaan innostuu jostain niin, ettei malta keskittyä mihinkään muuhun. Syömäänkin menee vasta, kun meinaa pyörtyä! En töissäkään ollessani ole koskaan malttanut pitää kuin 5-10 minuutin pituisen ruokatauon enkä yleensä muita taukoja sitten pitänytkään. Olin niin innoissani saamistani tehtävistä, etten malttanut!

Ja sitten oli jäsenet kipeänä, kun ei ole venytellyt! Piirtäminen päättyy yleensä siihen, ettei tunne enää toista jalkaansa, kun on kököttänyt sen päällä viimeiset 4 tuntia auvoisen tietämättömänä asiasta... tai ylipäätään mistään muusta ympäröivästä maailmasta.
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #10 : 19.10.2006 15:40:24 »

Aionin säkeet rokkasivat kyllä minunkin sisälläni!  Grin

Juuri näinä päivinä olen taas kokenut inspiraation puuskia. Ja silloin, kun sitä ei ole, niin tiedän sen taas tulevan kun on aika.

Tulisielun kuitenkin voi käsittää monella tavalla. Heti yhdistän astrologiassa esim. Leijonan tähän, tuli elementtinään kun on. Tulisielussa on rohkeutta, intohimoa, valtaa, temperamenttiakin. Tällaisella ihmisellä on palava halu tehdä ja olla.

Pitää myös muistaa käyttää polttoaineena oikeanlaista puuta, etteivät kipinät lentele mihin sattuu! Wink
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Irish
Vieras
« Vastaus #11 : 19.10.2006 15:43:56 »

Minkähän takia minä taas kokisin ravut enemmänkin tulisieluiksi kuin leijonat... Ravuissa on sellaista johtajan voimaa ja syvää tunnetta... Toisaalta joo. Sanoisinpa että "ihanimmat" ihmiset ketä tunnen ovat kumpikin au-rapuja ja nousujellonia... Hyvin tunteellisia ja voimakkaita, energisiä, herkkiä, lämpimiä...  Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #12 : 19.10.2006 15:49:45 »

Hmm.. googlasin ja löysin tulisielulle selvityksen että se on Paula Koivuniemen laulama biisin.

Tosin ekana kun luin tän aiheen tuli mieleen Stephen Kingin kirja, mutta se olikin nimeltään Tulisilmä  Grin
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 19.10.2006 16:50:02 »

Tulee niin mieleen tuttava pariskunta. Nainen on kuvataiteilija ja koruseppä. Mies on muusikko. Huhhuh sitä kipinöitten määrää smitten

tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 19.10.2006 17:53:23 »

Minulle siitä tulee mieleen vuosien takainen FST:n ohjelma, jossa käsiteltiin rajatiedon asioita.
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: