Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Dc ja Mc  (Luettu 3336 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« : 30.09.2006 01:37:35 »

Osaisiko joku selittää DC:n ja MC:n merkityksen ja eron? Mielenkiinto heräsi kun vertailin omaa karttaani avokkini vastaavaan: Asc-Dc-linja samassa huoneiden suhteen, merkit vain eri päin. Lisäksi minulla aurinko Dc:llä (vai miten se pitäisi ilmaista) hänellä taas Mc:llä, onko sellaisella mitään merkitystä?

Kiva olisi jos joku jaksaisi vähän valaista asiaa ja kuulla kokemuksia miten tuollaiset erot/yhteneväisyydet on vaikuttanut ihmissuhteissa vai onko niillä vaikutusta lainkaan!
« Viimeksi muokattu: 30.09.2006 01:49:23 kirjoittanut Chervil » tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1 : 30.09.2006 10:08:17 »

Lainaus käyttäjältä: Chervil
Osaisiko joku selittää DC:n ja MC:n merkityksen ja eron? Mielenkiinto heräsi kun vertailin omaa karttaani avokkini vastaavaan: Asc-Dc-linja samassa huoneiden suhteen, merkit vain eri päin. Lisäksi minulla aurinko Dc:llä (vai miten se pitäisi ilmaista) hänellä taas Mc:llä, onko sellaisella mitään merkitystä?

Kiva olisi jos joku jaksaisi vähän valaista asiaa ja kuulla kokemuksia miten tuollaiset erot/yhteneväisyydet on vaikuttanut ihmissuhteissa vai onko niillä vaikutusta lainkaan!

Nopeasti ulkomuistista ja intuitiolla, korjatkaa konkarit, jos menee metsään:

DC = Deskendentti eli Laskeva merkki, aina Askendenttia eli Nousevaa merkkiä vastapäätä. askendentti aloittaa 1. huoneen, Deskendentti 7. huoneen. 1. huone kuvaa henkilökohtaista minuutta; "MINÄ", 7. huone suhdetta muihin ihmisiin; "SINÄ". Teillä on siis ilmeisesti vastakkaiset nousumerkit, mikä on parisuhdetta ajatellen aivan ihanteellinen tilanne, kuvataanhan Laskevan merkin ihmistä parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi Smiley

MC = Medium Coeli eli Keskitaivas kuvaa ihmisen julkista uraa ja saavutuksia. Sinun aurinkosi DC:llä voisi kertoa siitä, että olet hyvin "suhdekeskeinen" (ja avopuolisosi Askendentille osuessaan tekee sinusta hyvin vetovoimaisen hänelle  Wink), hänen Aurinkonsa Keskitaivaalla siitä, että hän on joko julkisessa asemassa työssään tai sitten työkeskeinen, antaa Aurinkonsa eli elinvoimansa loistaa työn maailmassa?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #2 : 30.09.2006 11:49:56 »


Minuakin kiinnostaa, miten ne menevät... Huh

Itse olen nouseva  vaaka, lakeva  oinas, keskitaivaalla on  leijona, ja keskiyössä  vesimies

Ja taas ukkoni on nouseva  neitsyt, laskeva  kalat, keskiyö  jousimies ja keskitaivas  kaksoset


 idiot2 idiot2

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #3 : 30.09.2006 23:22:22 »

Tuo suhde- ja työkeskeisyys menee meillä kyllä juuri noin, siis et olen melkein liiankin paljon suhteelle omistautuva ihminen, ja mies taas aika työorientoitunut, tehnyt työtä pienestä pitäen. Ja tuo vetovoima varmaan pitää paikkaansa, ollaan jo toista vuotta yhdessä ja tuntuu että hän edelleen näkee minut yhtä kauniina kuin tavatessamme, ei ole arki sitä kuvaa naarmuttanut  angel.

Ja jatkokysymyksiä tuli taas heti mieleen.. eli kun on nousevat merkit niin mitä on nousevat planeetat, onko se sit 1. huoneessa oleva ensimmäinen planeetta?
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: