Faery
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #45 : 23.02.2007 11:50:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Oinas AC: Leijona Kuu: Kaksonen
|
|
|
SatuT
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #46 : 24.02.2007 21:08:24 » |
|
ei löytänyt vertexiä vaikka kuinka etsi onko kaikilla sellainen?
|
|
|
tallennettu
|
neitsyt, jousimies, skorpioni, härkä, vaaka, leijona Valkoinen Planetaarinen Taikuri Metalli Koira Paju
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #47 : 24.02.2007 21:13:58 » |
|
ei löytänyt vertexiä vaikka kuinka etsi onko kaikilla sellainen? Kyllä on. Mene astro.com:iin ja tee kartta siellä, niin näet oman Vertexisi sijainnin.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
SatuT
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #48 : 24.02.2007 21:18:38 » |
|
juu kävin tekemässä; mutta tuo flunssa välillä tekee ymmärtämisen hieman hankalaksi....
Siis vertex on härässä kahdeksannessa huoneessa (12t 33´9") Mitäs se kertoo?
|
|
|
tallennettu
|
neitsyt, jousimies, skorpioni, härkä, vaaka, leijona Valkoinen Planetaarinen Taikuri Metalli Koira Paju
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #49 : 24.02.2007 21:48:51 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #50 : 24.02.2007 21:55:22 » |
|
Mitäs Mateve sanot minun Vertex yhtymästäni? Tuo sitä skorpparia elämään, joskus liian rajullakin tavalla...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
SatuT
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #52 : 24.02.2007 22:09:07 » |
|
8. on muutoksen huone (eli se härkä) ja vastahuone 2h. (on skorppari) miten tuot itseäsi muille esille. Onko se kovinkin ärhäkkä kaveri? (kuten terrieri )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #53 : 24.02.2007 22:13:11 » |
|
Kaurisenergia, tarkoitatko miehiä ? Kohtalona on oppia hallitsemaan monimutkaisia tilanteita eikä kiertää omaa vastuuta. opettaa oikeata vallankäyttöä ja puolustautumista sekä oikeaa voimankäyttöä. Älä anna elämäsi lankoja toisten käsiin. Mateve Juh. Enhän minä. Mieheni on , Skorppareita en ole kokeillut. Paitsi vanhempi poikani, joka on minulle rakas mutta ehdottomasti haasteellisempi kuin toinen, .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #54 : 24.02.2007 22:16:18 » |
|
Ärhäkkä ?? en ymmärtänyt heittoasi. Härkä maamerkkinä on kiinni materiassa luovuudessa ja tekemisessä ja Skorppari taas toimii enemmän tunteen kautta ja lisäksi se on karmallinen vesihuone, jossa joudutaan syvien tunneasioiden äärelle.
Ja Kaurisenergia, poikasi on mies, riippuu iästä mutta tuleva, edelleen teksti sopii hyvin sillä olet osana kasvattamassa miestä.
Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #55 : 24.02.2007 22:27:12 » |
|
Ja Kaurisenergia, poikasi on mies, riippuu iästä mutta tuleva, edelleen teksti sopii hyvin sillä olet osana kasvattamassa miestä. Mateve[/color] Niimpä. Sitä ei vaan tahtoisi tajuta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SatuT
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #56 : 24.02.2007 22:31:15 » |
|
Höpsö heitto se ärhäkkä Minä se härkä<->skorppari Mies Leijona<->vesimies Poika Neitsyt<->kalat Tyttö Skorpioni<->härkä. tällainen on meidän perheen sekoitus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #58 : 24.02.2007 22:37:37 » |
|
Minulla on Vertex Vaa'assa ja yhden kerran Vaakamiestä kokeilin, eikä enää koskaan. : Noh, eihän sitä tiedä...älä koskaan sano ei koskaan. En tiedä miten muuten tuo Vaaka pitäisi tulkita, mutta minä en oikein meinaa tulla vaakojen kanssa kauhean hyvin toimeen. En sitten tiedä miksi se olisi unelmieni mies... : Minulla on Vertex neliössä Neptunukseen ja MC:hen. MC:tä pohdinkin Mayn kanssa miitissä, että voi olla jotain, että työni verottaa jotenkin kumppaniltani asioita tms. Mutta tuo Neptunuksen neliö on täyttä mystiikkaa...Osaisitko Mateve viisaudessasi siitä jotain pientä sanoa?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
SatuT
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #59 : 24.02.2007 22:43:08 » |
|
Opettaja ja oppilas suhde taitaa meille tulla saa nähdä mitä on odotettavissa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|