Synastriassa voi tosiaankin löytyä mielenkiintoisia osumia Vertexille.
Katselinpa tuossa omien perheenjäsenteni karttoja ja tällaista löytyi:
Äiti(syntymäkellonaika ei ole tosin vuorenvarma): Hänen Kuunsa minun anti-Vertexilläni. Hänen kanssaan minulla on ollut aina vaikea ja traumaattinenkin suhde
Isoveli: Hänen Kuunsa minun Vertexilläni.
Sisar: Hänen AC/DC-akselinsa minun Vertex-anti-Vertex-akselillani.
Olen todellakin alkanut epäillä, että minulla ja sisarellani on yhteisiä entisiä elämiä takana. Hän on viime aikoina ollut valtavan kiinnostunut Shakespearen tuotannosta ja aivan erityisesti yhdestä näytelmästä. Sattumoisin olen itse lukenut tämän näytelmän, mutta vain ja ainoastaan sen takia, että kertomksen henkilöt liittyvät enemmän tai vähemmän erääseen (mahdolliseen) entiseen elämääni.
Samaan opukseen ollaan tartuttu ihan toisistamme tietämättä eikä sisarenikaan ole tiennyt, kuka mahdollinen henkilö olen ollut jossain aikaisemmassa reinkarnaatiossa. Eikä hän sitä paitsi ole "huuhaa-ihminen", toisin kuin minä, eikä siis ole erityisen kiinnostunut tällaisista jutuista. Pitäisikö lisätä tähän, että ei vielä...
Hänellä on nimittäin
.
Suhteeni perheenjäseniini äitiäni lukuunottamatta ovat olleet helpot ja ongelmattomat. Niissä tapauksissa, joissa synastriassa ei tule osumia Vertexille, niin sitten niitä tulee alasolmuille tai pikkuveljeni tapauksessa minun
on yhtymässä hänen DC:hensä.
Vertexilleni osui myös tujakka transiitti v. 1992, jolloin Pluto teki sille yhtymää. Tuolloin tapasin ensimmäisen avomieheni, jonka kanssa yhteiseloa kestikin 7 vuotta. Ja yhteiselo oli enimmäkseen helppoa ja hauskaa.