Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt hakusessa oikein hyvä kirja??  (Luettu 14486 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« : 13.11.2005 23:09:59 »

Tykkään lukea psygolokisia kirjoja itsensä tuntemiseen tarkoitettuja esim. Sonya Roman
Tommy Hellsten
Michaelin kirjat
jne jne jne.... älytsin hyviä kirjoja kaikki  smitten Onko muita hyviä kirjoja itsetuntemukseen/persoonallisuuteen liittyviä kirjoja vielä, joita on suth, koht helppo lukea ja jopa ymmärtää uglystupid2 Pistäkääpä kirjojen nimiä tulemaan
Kiitoksia paljon etukäteen  smitten
tallennettu
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2005 21:32:23 »

"Kesytä lohikäärmeesi" on ihan hyvä, ja jos sinulla on lapsia tai olet lasten kanssa tekemisissä, suosittelen "Indigolapset"-kirjaa. Edelliseen aiheeseen liittyy myös kristallilapsi-teema, mutta en tiedä varsinaisia kirjoja aiheesta. Alkemistin luin juuri äsken ja pidin siitä kovasti.
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 14.11.2005 22:12:23 »

Kiitos jooku, mutta olen lukenut ''kesytä lohikäärmeesi'' ja itselläni on indigo lapset kirja..oma tyttäreni on selkeesti indigo hänellä on ADHD ja nuorin tytär on vanha sielu selkeesti omaa arvokkaan luonteen, on kohtelias ja vaistoo ihme asioita smitten
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #3 : 14.11.2005 22:22:58 »

Moikka  Smiley

Itse aikonaan aloitin ihan lukion "perus psykologia" kirjoista ja jatkoin
tutustumalla kirjaston "psykologia osastolla" erilaisiin teoksiin.

Oshon , esoteerinen psykologia on myös hyvä.  Smiley
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 17.11.2005 18:19:05 »

Hei, itse olen myös kahlannut kirjaston psykologian osaston kutakuinkin läpi, että katselen vain aina josko olisi jotain uutta ilmestynyt  Cheesy

Jos ja kun sinne hyllylle eksyt ja jos psykologia ylipäätään kiinnostaa niin suosittelen ehdottomasti etsimään

Scott M. Peckin  Rakkauden psykologian

kuten myös saman tekijän Pahan psykologian.

Ajattelemisen aihetta noissa on pitkäksi aikaa.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 17.11.2005 19:15:17 »

smitten Kiitos ehdotuksesta...Minua kiinnostaa itseni kehittäminen ja uusia oivalluksia ja ulottuvuuksia itsestäni, samalla opin siinä ihmis-suhde taitoja ja ymmärtämään erilaisia kantoja angel Jos ei tunne itseään, ei voi tuntea muitakaan
tallennettu
Dinna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 18.11.2005 20:55:04 »

Moi,
suosittelen kirjaa Valoa etsimässä -Michaelin kirjasarjasta. Siinä käsitellään myös vuorovaikutustaidot ym. hyödyllistä. Toinen käänteentekevä kirja minulle on ollut Sonia Choquetten Luota vaistoihisi. Molemmista löytyy lisätietoa www.michaelinkirjat.fi.
tallennettu
amate
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 18.11.2005 21:22:52 »

Sonia Choquetten kirjat -varsinkin Luota vaistoihisi- ovat olleet hyviä ja helppotajuisia, paljon esimerkkejä. Ja paljon AHAA-elämyksiä.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 18.11.2005 21:27:20 »

Olet oikeassa amate Smiley tilasin kirjan itselleni ja tykkäsin smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 18.11.2005 21:29:43 »

Moi,
suosittelen kirjaa Valoa etsimässä -Michaelin kirjasarjasta.

Kiitos sinik ehdotuksesta, tilasin kirjan jo itselleni ja luin jo ja todella tykkäsin smitten nyt tällä hetkellä luen Tommy Hellstenin kirjaa jonka hän kirjoitti yhdessä vaimonsa kanssa ja tuntuu aika mielenkiintoiselle kirjalle Wink
tallennettu
kyech
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 18.11.2005 22:03:46 »

Suosittelisin sydämellisesti kaikkia Paulo Coelhon teoksia.
Etenkin Alkemisti ja Veronika päättää kuolla.
Siinä on filosofiaa, psykologiaa ja todellista elämän tutkimista.
Cheesy

SUOSITTELEN Smiley
tallennettu
hah
Satunnainen astroilija
*

Keltainen Galaktinen Eb

Profiili
« Vastaus #11 : 18.11.2005 22:28:59 »

Hei kaikki!
Samoja kirjoja on tullut luettua kuin Te muutkin:
Oma suosikkini, josta olen aloitellut on ollut James Redfieldin  kirjat, kaikki taisi alkaa Yhdeksän oivalluksen tiellä,  Neale Donald Walschin  "keskustelut Jumalan kanssa", Carolinen Myssin kirjat, Sonja Choquette, Julia Cameronin, Tommy Hellstenin kirjat, myös Michaelin kirjoja Maasta Taoon ja toisin päin.
Myös Diana Cooperin ihanat  kirjat ja viimeksi Kryonin kirjoja, niistä etenkin Matkalla kotiin.   Näitä kirjoja luen aina uudelleen ja uudelleen, koska ensin minä "ahmin" koko kirjan yhteen menoon ja myöhemmin, kun joku asia palautuu mieleen palaan ko. kirjojen pariin.
Viimeksi olen lueskellut Astrologia kirjoja, mutta ne ovat enemmän käsikirja tai tietokirjoja.    Myös Runot ovat kivoja.  Wink
PS. keväällä ja kesällä puutarhakirjoja
« Viimeksi muokattu: 18.11.2005 22:31:15 kirjoittanut hah » tallennettu

Ikuisuuden lumoava sointi
Tuon kuvakirjoituksen tulkintaan haluan antaa koko elämäni, sillä ikuisuuden olemukseltaan asuvan tiedän täällä: itsessäni.  Herman Hesse Runoja:1,63.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #12 : 18.11.2005 23:17:29 »

Ehdottomia perusteoksia on Oshon koko tuotanto, niissä pääsee kiinni realiteettiseen ja todelliseen hengellisyyteen.
Lisäksi on todellisuutta laajentavia ovat kaikki peruspsykologiaan, antomiaan ja fysiologiaan perustuva kirjallisuus.
Sen jälkeen tulee moni ; Tolle, Long, Anthony de Mello ja palon paljon paljon muita...lukemattomia muita...joku romaanikin voi avata .....

Kunhan lukee niin, ettei ota niitä totuutena, vaan vain avaimena omaan sisimpään!

smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #13 : 19.11.2005 01:01:10 »

Muutama mielenkiintoinen:

Anthony de Mello: Havahtuminen
Betty Ford: Tunnista varjosi, tunne itsesi

Omistan kummatkin kirjat Smiley Tuo viimeinen kirja on tuntematon minulle, kiitos vinkistä smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #14 : 26.11.2005 15:31:17 »

Vihkimus on todella hyvä kirja tähän henkiseen kasvuun liittyen, en tosin valitettavasti muista kirjailijan nimeä.

Yhdyn myös siihen että Diana Cooperin enkelikirjat ovat aivan loistavia, samoin Michaelin käsikirjat, joita meillä on kotona kirjahyllyssä varmaan nelisen kappaletta...Keskusteluja jumalan kanssa-sarjan olen myös kahlannut läpi, ja hyviä kirjoja olivat.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: