Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt hakusessa oikein hyvä kirja??  (Luettu 14587 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tuutikki
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 13.12.2005 12:26:02 »

Vihkimys on Elisabeth Haich:n kirja, sain sen juuri imaistua itseeni ja tulin katselemaan josko siitä löytyisi kommentteja teiltä muilta..erittäin, erittäin mielenkiintoinen. Mielelläni vaihtaisin jonkun kanssa siitä ajatuksia jos jotakuta kiinnostaisi?! smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 13.12.2005 12:27:44 kirjoittanut Tuutikki » tallennettu
Magay
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 23.03.2006 12:58:31 »

Suosittelisin sydämellisesti kaikkia Paulo Coelhon teoksia.
Etenkin Alkemisti ja Veronika päättää kuolla.
Siinä on filosofiaa, psykologiaa ja todellista elämän tutkimista.
Cheesy

SUOSITTELEN Smiley

Coelhon kirjat ovat kyllä mahtavia. Itse rakastuin hänen teoksiinsa. Yksitoista minuuttia on mahtava kirja rakkaudesta. Samoin kuin Istuin Piedrajoen Rannalla Ja Itkin... Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #17 : 27.03.2006 12:40:16 »

Tuutikki, siitä on kuusi vuotta kun luin Vihkimyksen. Olin silloin 15- vuotias ja halusin lukea sen, kun isä aina luki sitä uudelleen ja uudelleen ja sanoi, että joka kerta hän oivaltaa jotain uutta. Muistan miten rankka kokemus tuon kirjan lukeminen oli, varsinkin ne painajaiset/pahat henget (vihreän pallon muodossa, jos oikein muistan), olin tuolloin vielä niin herkkä kaikelle sellaiselle. buck2 idiot2

Mutta miten paljon se kirja herättikään ajatuksia!! Olen aina miettinyt mikä se kristallisauva on, onko se piilossa tuolla jossain ja mitä tapahtuu kun se löytyy... Vai onko se kenties tallessa jossain Valkoisen Veljeskunnan salamajassa ja he eivät voi käyttää sitä julkisesti, kun ihmiskunta ei ole vielä valmis moiseen... Shocked

Mielenkiintoista.. :Smiley

Ja se, että pyramidit on rakennettu ajatuksen voimalla. Se selkeytti asioita minulle, mutta tuo ei varmaan ikinä mene läpi fyysikoille/historiantutkijoille/prosessoreille...
tickedoff

Pitääkin ens kerralla ottaa kotoa se kirja mukaan ja lukea uudelleen...
  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: