Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttakaa jos mahdollista....  (Luettu 4979 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista

Profiili
« : 01.10.2006 04:22:18 »

Juttelin tuossa läpi yön yhden miespuolisen kaverini kanssa. Tiedän että hän näkee joskus vilauksen aina tulevaisuudesta, mutta ne pätkät ovat olleet tähän mennessä erittäin lyhyitä.

Juttelimme ihan yleisistä asioista, liittyen kavereihin ja elämään ja harrastuksiin yms. Kesken kaiken hän lähti pois selvittämään ajatuksiin. Kun tuli takaisin kertoi arkaillen, että oli nähnyt tulevaisuuteen tällä kertaa hieman pidemmälle. Ensin ei meinannut kertoa, mutta rohkaisun jälkeen tuli juttu selville. Tilanne oli se, että meillä oli perhe ja elimme jossain ihan muualla. Meillä oli lastenlapsia ja omakotitaloa lemmikkien kera.

Onko tuollainen miten yleistä siis näyt ja jos teillä on kokemusta miten on käynyt asian kanssa?

tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 01.10.2006 16:23:59 »

Tulevaisuuteen katsominen on mahdollista, mutta epäluotettavaa jossakin määrin. Tällä tarkoitan sitä, että me teemme tulevaisuutta koko ajan ja siten se muokkautuu kaikkien ihmisten valintojen kautta. Toisin sanoen mitä kauemmas tulevaisuuteen katsotaan sitä enemmän näitä mahdollisia tienristeyksiä ja erilaisia valintoja on väliintulevina muuttujina. Jos priimahyvä selvänäkijä kertoo todennäköisen tulevaisuuden kolmen viikon kuluttua, on mahdollista, että hän osuu 100% oikeaan ellemme itse valitse tietoisesti tehdä toisin. Jos sama ennustaja kertoo mitä tapahtuu kymmenen vuoden kuluttua, on väliintulevia muuttujia jo niin paljon, että 50% onnistuminen on jo erittäin hyvä. Tämä siis jos tekee itse omat valintansa ekä ala hampaat irvessä toteuttaa saamaansa ennustetta. Summa summarum - valinta on sinun! Sanoisin, että elä rauhassa siten kuin tänään tuntuu hyvältä ja oikealta. Wink
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 01.10.2006 16:24:53 »

"Näyt" ovat yleensä juuri sen hetkisiä näkymiä jostain tulevaisuudesta. Itse en kovin helpolla luota muiden näkyihin tai mihinkään, koska me ihmiset muokkaamme itse omaa elämäämme joka hetki uudelleen.
Lisäksi kannattaa aina muistaa myös, että näkijä -varsinkin kokematon sellainen - saattaa sotkea niihin omia tunteitaan ja ajatuksiaan mukaan tms.

Jotkut näyt "annetaan" siksi, että ihminen osaisi ennakoida ja varoa, jotkut näyt johdattelemaan tai antamaan uskoa tulevaisuuteen.
Mutta tärkeintä on varmasti muistaa, että näyt eivät ole absoluuttisia totuuksia -vain välähdyksiä mahdollisesta suunnista. Meidän omat valintamme ja päätöksemme muuttavat elämämme suuntaa koko ajan uusiksi.

p.s. Usein ihminen alkaa alitajuntaisesti muokata kohtaloaan näkyjen mukaiseksi ja sulkee sillä tavalla pois kaikki muut vaihtoehdot. Hyvien suodattimien kanssa näyistäkin saa paljon enemmän irti kuin uskomalla 100%sti.

p.s Toivottavasti en antanut sinulle liian negatiivista kommenttia -se ei ollut tarkoitukseni lainkaan!  angel
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista

Profiili
« Vastaus #3 : 01.10.2006 22:01:22 »

Kiitos vastauksista.

Tiedän kyllä, että näkyihin ei pitäisi hirmu paljon luottaa tai muutenkaan kun ovat epävarmoja.

Tuo näky sai miut itseni kyllä ajattelemaan asiaa kanssa. Vaikka en ole ko. ihmisen kanssa suhteesta tai muusta tällaisesta puhunut juurikaan niin jossain mieleni sopukoissa oli koko ajan tunne, että jotain paljastuu joskus.

tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Dinna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 07.10.2006 18:13:51 »

Hei!
minä uskon juuri niin, että ihminen muokkaa itse oman tulevaisuutensa valinnoillaan.

Minulla on erinomainen selvänäkijä, ehkä enemmänkin opas, joka on lyhyen aikavälin näkemisillään auttanut minua hurjasti; ohjannut toiveideni lähteille; opiskelemaan, varoittanut auton näkymättömistä vioista ja samoin estänyt yhden vesivahingon. Olen hänelle todella kiitollinen.

En siis odotakaan 10 vuoden näkyjä, koska tilanne elää koko ajan. Tunnen vain, että nyt minulla on jonkinlainen ihana varjelus läsnä..

Tsemppiä eloon, sinä luot tulevaisuutesi.

Hali Smiley

tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 07.10.2006 21:26:36 »

Miten musta tuntuu, että hän näki menneisyydestä tämän asian..
Voihan toki olla myös tulevaisuus jos niin haluatte!!!
Toivottavasti hän ei yritä johdatella sinua oman parhaansa vuoksi... onnea teille jatkoon  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: