Ippuska
|
|
« Vastaus #15 : 03.10.2006 07:57:38 » |
|
Luovuus on luonnollinen olotilani. Annan sen virrata sisältäni kuin raikkaan, pulppuavan metsälähteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirpaliina
Kohtuuastroilija
Minähän se siinä...
|
|
« Vastaus #16 : 03.10.2006 08:01:45 » |
|
Nautin elämästäni päivä päivältä enemmän. Se tapahtuu luonnollisesti, kun löydän yhä enemmän syitä olla kiitollinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #17 : 03.10.2006 08:54:14 » |
|
Tee tästä päivästä ilonaiheiden päivä. Iloitse auringosta. Iloitse aamiaisesta. Iloitse liikenteestä. Iloitse esimiehestäsi. Iloitse puhelinsoitoista. Iloitse perheestäsi. Iloitse lemmikeistäsi. Iloitse ilta-ateriastasi. Iloitse kaikesta.
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 03.10.2006 13:12:07 » |
|
Ihmettele tänään maailman menoa – anna kaiken yllättää, innoittaa, viihdyttää ja opettaa sinua. Elämän ihmetteleminen on todella vapauttava kokemus.
Todellakin ihmettelen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 03.10.2006 13:31:03 » |
|
Muista hengittää tänään paljon. Näin parannat mahdollisuuksiasi onneen! Kun hengität täysipainoisesti ja annat tunteittesi nousta pintaan jokaisella sisäänhengityksellä, koet syvällisesti joka hetkeen sisältyvän rauhan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kitiara
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #21 : 03.10.2006 13:59:31 » |
|
Kun mieleni tekee arvostella muita, muistan, että elämä on peili. Muut heijastavat omia tuntemuksiani ja tekevät minulle näin palveluksen.
on kyllä mulle aika hyvä vinkki ^^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 03.10.2006 16:27:09 » |
|
Tänään minulle: (http://membres.lycos.fr/poussinted/Rangs/spruce_up.gif) Kun en vertaa itseäni muihin, en asetu heidän yläpuolelleen enkä koe olevani heitä huonompi. Olen oma itseni ja teen parhaani. (http://www.voimahali.fi/vh/images/smilies/hali_sydis.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #24 : 03.10.2006 19:05:01 » |
|
Tänään minulle tuli:
Anna tälle päivälle uusi mahdollisuus.
Muuta ajatuksesi tästä päivästä
ja katso sitä uusin silmin.
Tämä päivä ei ole vielä päättynyt
voit saada siltä vielä monta lahjaa. maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 04.10.2006 08:52:31 » |
|
Älä pyydä tänään rauhaa, vaan ole itse rauhan lähettiläs. hah, olipas osuva.... olen tässä 'rauhoitellut' itseäni ennen erästä tapaamista ja toivonut, että kykenisin olemaan 'sees'...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #27 : 04.10.2006 13:18:29 » |
|
Antaminen ja saaminen ovat rakkauden lahjoja.
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 04.10.2006 16:36:37 » |
|
Opin nauttimaan työstäni, olipa se mitä tahansa.
Heh, kukas se juuri valitti inhoavansa työtään.. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 04.10.2006 16:47:49 » |
|
Niinhän se toimii.. tarkoituskin on, että tulee eri joka kerta, kun kai on tarkoitus vain kerran päivässä kurkistaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|