taiska
|
|
« Vastaus #990 : 27.02.2007 22:40:37 » |
|
Tänään annan pois jälleen yhden kaunan, yhden vihan ja yhden pelon. En halua säilyttää mitään sellaista, joka ei rikastuta minua.
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #991 : 28.02.2007 10:12:51 » |
|
Saadaksesi lahjan sinun täytyy ensin itse antaa. Älä siis kieltäydy osoittamasta rakkauttasi, jos haluat rakkautta. Anna anteeksiantosi, jos sitä itse haluat ja tukesi, jos haluat saada apua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #993 : 28.02.2007 22:31:51 » |
|
(http://img293.imageshack.us/img293/5024/6019o1eb32nxf8vq5.gif) Kiitollisuuden osoittaminen on todellinen rakkauden teko.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Risama
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #994 : 01.03.2007 09:23:50 » |
|
Kun olen ongelman keskellä, sanon itselleni: ”Tästä seuraa jotain hyvää. Mitä se voisi olla?"Kuinkas sattuikaan...Sopii hyvin tämän hetkiseen ongelmatilanteeseen jota yritän selvittää.
|
|
|
tallennettu
|
Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on. - Franciscus Assislainen -
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #995 : 01.03.2007 09:40:31 » |
|
Tänään olen avoin uusille ajatuksille. Totuus asuu elämän monimuotoisuudessa, ei jäykissä ajatusrakennelmissa ja rajoittavissa opeissa.
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #996 : 01.03.2007 18:41:51 » |
|
Antaminen ja saaminen ovat rakkauden lahjoja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #997 : 01.03.2007 19:11:41 » |
|
Todellista myönteisyyttä on olla rehellinen ja hyväksyvä myös ”kielteisiä” tunteita kohtaan. Ne ovat arvokkaita viestejä sisäiseltä viisaudeltamme.
Tämä päivä on täydellisesti yhteensovitettu tapahtumasarja, oma laulusi, joka on sävelletty omaksi parhaaksesi. Kun uskot tähän, näet, että niin myös on.
Ihmeiden kerääminen on kuin päivänkakkaroiden poimimista. Niitä ei tunnu olevan missään, kunnes alat kerätä niitä. Sitten niitä onkin edessäsi aivan kuin Jumala olisi istuttanut yhdessä yössä miljoona päivänkakkaraa vain sinua varten. Etsi niin löydät!
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #998 : 01.03.2007 19:49:18 » |
|
(http://www.greendale.org/library/images/heartline.gif) Luottamus antaa minulle voimaa ja näkemystä selvitä mistä tahansa, mitä elämä eteeni heittääkin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.2007 19:51:18 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #999 : 02.03.2007 00:11:22 » |
|
Kun katson pehmeästi silmiini ne sanovat minulle : "Hyväksyn sinut juuri sellaisena kuin olet "
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1001 : 02.03.2007 08:33:10 » |
|
Onnellisuus on matkalippu tälle päivälle, ei määränpää kaukana tulevaisuudessa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #1002 : 02.03.2007 09:19:57 » |
|
Kiitollisuus on välitön rohto yksinäisyyteen. Kun olemme sydämessämme kiitollisia, tunnemme välittömästi syvää rauhaa, rakkautta ja läheisyyttä. Emme enää tunne olevamme erillään muista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1003 : 02.03.2007 14:34:13 » |
|
(http://www.greendale.org/library/images/heartline.gif) Katso tänään ympärillesi. Anna sitä, minkä huomaat puuttuvan ja mitä itse et näytä saavan. Anna sitä, mitä uskot itsesi tarvitsevan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1004 : 02.03.2007 14:59:52 » |
|
Mitä voin oppia elämäni vaikeista asioista juuri nyt? Kuinka voin päästä niiden yli mahdollisimman hyvin? Avain onnelliseen huomiseen sisältyy näihin kysymyksiin. *On muuten totta että vaikeudet eivät välttämättä koskaan lopu, ei AINAKAAN sillä että menisi siitä missä rima on matalin, mitä en yleensäkään tee, mutta tosiaan, ei pidä hätkähtää vaikka lähes samanlaiset tekniset ongelmat toistuisivat. Kaikkihan ratkeaa aina jollain tavalla, katsotaan mitä opin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|