Elämänilo
|
|
« Vastaus #2790 : 13.12.2007 13:36:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #2791 : 13.12.2007 15:27:35 » |
|
Kateus myrkyttää minua, joten annan sille mahdollisimman vähän elintilaa.
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2793 : 13.12.2007 15:39:37 » |
|
Kun kohtaan vaikeuksia, muistan hengittää syvään, sulkea hetkeksi silmäni ja luottaa siihen, että asiat selviävät hienosti.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #2794 : 13.12.2007 17:22:26 » |
|
Sydämesi on vapaa ja rohkea. Sen sanomaan voit aina luottaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #2795 : 14.12.2007 00:16:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #2796 : 14.12.2007 11:06:50 » |
|
Uusi osoite on http://www.namaste.fi/oivallukset/Saadaksemme jotain meidän on luovuttava peloistamme ja uskomuksistamme, jotka sanovat meille, ettemme ole saamisen arvoisia. Saamisella ei ole todellisuudessa mitään tekemistä ansaitsemisen kanssa. sopii hyvin tämän viikon astrojoulukalnteriin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #2797 : 14.12.2007 11:22:34 » |
|
Päivän ensimmäinen tunti on kuin laivan peräsin, sillä noiden 60 ensimmäisen minuutin aikana valitset päivän kurssin tietoisesti ja tiedostamattasi.
************http://www.namaste.fi/oivallukset/
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #2798 : 14.12.2007 12:24:19 » |
|
Mikä on minun lahjani maailmalle? Se on se, että olen ainutlaatuinen itseni ja ilmaisen vapaasti omaa tapaani iloita.
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #2799 : 15.12.2007 00:32:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #2800 : 15.12.2007 08:46:33 » |
|
"siirrän tämän tekstin tänne" - että tulevat saman katon alle - nämä oivallukset ... ja loppujen lopuksi ja toisaalta - pääasia että jossain ovat ... aattelin vain ETTÄ kun sinä ELÄMÄNILO olet aloittanut tämän niin ... https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=21689.0 linkkivinkkiä ja ystävänpostia, ja kirjavinkkiäkin Hei kaikki tuoreet ja tutut ystäväpostilaiset!
Olet ehkä ihmetellyt missä viestini viipyvät. Tai ehkäpä se on vain minun toiveajatteluani... Suuremmin selittelemättä voin vain sanoa, etta elämäni on ollut niin täyttä, että vähempikin olisi ehkä riittänyt. Olen mm.muuttanut yllättäen hometalosta pois. Onneksi kaikki on nyt ohi ja pääsen taas miettimään muutakin kuin kaaoksesta selviytymistä.
Mutta nyt tärkeimpään asiaan: Minulla on ilo ja kunnia kertoa, että nettipalveluni uudistusprojekti on vihdoin tehty. Uusituilla sivuilla (tutussa osoitteessa www.namaste.fi) on mm. täysin uusittu enneagrammi-persoonallisuustesti. Se on paljon tarkempi kuin entinen. Opit kiehtovia asioita itsestäsi. Sivustolta löydät myös päiväkirjani, jossa pohdin hyvän elämän asioita viikon - parin välein. Ja asian seasta löydät myös kuvia omista rakkaista lapsenlapsistani. Heitähän me isoäidit rakastamme näytellä maailmalle, vai mitä! Klikkaa siis www.namaste.fi ja tutustu uudistuneeseen toimintaamme. Odotan jännityksellä kommenttejasi!
Lee Coitin "Kuuntele sisintäsi - Miten tulen tietoiseksi sisäisestä oppaastani" on julkaistu jo vuonna 1992, mutta on ajankohtaisempi kuin koskaan. Leen omat kokemukset ja vaikeudet kuunnella sisäisyyttään ovat meille kaikille tuttuja, siksi kirja on niin omakohtainen, "kuin juuri minua varten kirjoitettu". Kirja on hieno kokemus, käytännöllinen, viisas ja upean arkinen. Kaikki on tässä ja nyt. Kuuntelemisessa harjaantuminen avaa yhteyden sisäiseen viisauteemme eikä siihen välttämättä tarvita ihmeellisiä tekniikoita, suurimpina avuina ovat avoimuus, rehellisyys ja luottamus.
Valoa ja voimia Jouluusi! Pidä hyvää huolta itsestäsi ja rakkaistasi, Lämmöllä, MarikaMarika Borg info@namaste.fiwww.namaste.fi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #2801 : 15.12.2007 09:00:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #2802 : 15.12.2007 09:56:46 » |
|
Ilo ei odota tilanteita, se odottaa päätöksiämme.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2803 : 15.12.2007 17:36:09 » |
|
Jokainen tarvitsee kannustusta silloin tällöin. Ketä voisin auttaa tänään?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #2804 : 16.12.2007 00:24:59 » |
|
|
|
|
tallennettu