taiska
|
|
« Vastaus #75 : 09.10.2006 09:05:38 » |
|
Tämä päivä on ainutkertainen mahdollisuus. Se on kutsu elämään täyttä elämää. Otatko kutsun vastaan EHDOTTOMASTI
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Magia
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #76 : 09.10.2006 09:27:24 » |
|
Päätän antaa itselleni myönteisen loman, enkä siksi katsele enkä lue viikkoon ikäviä uutisia tai väkivaltaisia filmejä. Huomaan, kuinka oloni on parempi.
|
|
|
tallennettu
|
Neitsyt
Nouseva Vesimies Aurinko Neitsyessä Kuu Vesimiehessä Merkurius Neitsyessä Venus Vaa'assa Mars Jousimiehessä
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #77 : 09.10.2006 10:27:10 » |
|
Peili on ystäväni. Joka kerta kun katson siihen, hymyilen itselleni ystävällisesti ja rohkaisevasti.
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/garfield-small-mirrow.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #78 : 09.10.2006 10:50:54 » |
|
Itseluottamukseni kasvaa, kun huomaan, että sisäinen viisauteni on aina kanssani.
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
Because you never saw your eyes like I did...
|
|
« Vastaus #79 : 09.10.2006 23:03:44 » |
|
Kateus myrkyttää minua, joten annan sille mahdollisimman vähän elintilaa. NÄIN ON! Olen tuhlannut energiaani turhaan kateellisuuteen, se loppukoon nyt. sen energian voi käyttää viisaamminkin.
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #80 : 09.10.2006 23:08:17 » |
|
Vapautan itseni syytösten ja arvostelun raskaasta taakasta
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #81 : 10.10.2006 07:53:06 » |
|
Tänään annan pois jälleen yhden kaunan, yhden vihan ja yhden pelon. En halua säilyttää mitään sellaista, joka ei rikastuta minua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #82 : 10.10.2006 08:05:17 » |
|
Hei Ystäväinhttp://www.namaste.fi/ajatus.html(http://www.geocities.com/catweazle_oz1/RevolvingzodiacglyphsNEW.gif) Myötätunto on lahjani muille. Surut ja kivut yhdessä kannettuina eivät paina niin paljon.(http://www.geocities.com/catweazle_oz1/RevolvingzodiacglyphsNEW.gif) Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #83 : 10.10.2006 08:19:27 » |
|
Ajat, asiat ja ihmiset muuttuvat ja menevät menojaan, mutta sisälläni on ikuinen rakkauden lähde.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
heissu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #84 : 10.10.2006 09:30:09 » |
|
Minä sain Ole tänään uskollinen itsellesi. Vaikka se voi olla aluksi vaikeaa, tulet lopulta kiittämään itseäsi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #85 : 10.10.2006 09:31:02 » |
|
Innostukseni avaa näköaloja ja antaa voimaa niille, jotka ovat sen tarpeessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #86 : 10.10.2006 12:02:58 » |
|
Saadaksesi lahjan sinun täytyy ensin itse antaa. Älä siis kieltäydy osoittamasta rakkauttasi, jos haluat rakkautta. Anna anteeksiantosi, jos sitä itse haluat ja tukesi, jos haluat saada apua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valo
Vieras
|
|
« Vastaus #87 : 10.10.2006 12:10:15 » |
|
Annan toisille sitä, mitä itse eniten haluan. Näin saan sen, mitä tarvitsen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
Because you never saw your eyes like I did...
|
|
« Vastaus #88 : 10.10.2006 12:25:24 » |
|
Otan täyden vastuun elämästäni. Kuinka upean vapaudentunteen se antaakaan! Se on totta. Viimeksi eilen ajattelin vapautta ja itsenäistymistä.
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #89 : 10.10.2006 12:27:36 » |
|
Olen valmis vastaannottamaan rakastavan ihmissuhteen elämääni
|
|
|