Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kehu itseäsi!  (Luettu 14777 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Valonkantaja
Vieras
« : 02.10.2006 20:51:56 »

Minä olen ylpeä itsestäni, sillä sanoin tänään ei, en tule. Kysymys oli että tuletko käymään nyt heti. Ja kysyjä oli sellainen renttu, jonka kanssa vietin viime kesän. Hän oli taas mitä ilmeisimmin vaikutuksen alaisena ja olisi todennäköisesti alkanut pyytelemään anteeksi käytöstään ja sanonut että haluaa minut takaisin.

Minä olen nyt niin vahva, että pärjään ilman häntä! Hän ei minua enää pyörittele... knuppel2

Siitä voin nyt kehua itseäni!  smitten

Mistäs te olette tänään ylpeitä itsestänne?  Smiley Nyt ei saa aliarvioida enää itseään...! Me kaikki ollaan mahtavia yksilöitä ja sen voi sanoa ääneen, aloittaen itsestään! Se on tervettä! Astukaa valokeilaan ja tässä megafoni, jolla voitte kajauttaa koko maailman tietoon ne asiat, missä olette hyviä... smitten
tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 02.10.2006 21:02:33 »

Ja se joka kehuu itseään eniten, voittaa mahtavan palkinnon... Wink Wink Grin

Minä jatkan... Olen taiteellinen ja omaperäinen, minulla on pitkät silmäripset ja minulla on Feenix-linnun kyky kerätä luuni ja jatkaa matkaa jäätyäni katujyrän alle... Herkkä mutta voimakas, sitkeä sissi. En pelkää elämää!!  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #2 : 02.10.2006 21:28:59 »

Minä olen ihmeen sitkeä.

Sitä ihmettelinkin oikeastaan äsken, kun yhä vaan jaksan jatkaa sitä samaa projektia (hyi ku inhottava sana), jonka aloitin noin vuosi sitten.

Ja siitä olen niin iloinen  smitten
tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 02.10.2006 21:38:47 »

Hienoa metsis! Kuvittelenkin sinut aina tonttuna, joka menee havujen, käpyjen ja vaikka harmaiden kivien läpi ähisten ja puhisten päättäväinen ja tomera ilme kasvoillaan.. smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 02.10.2006 22:04:43 »

coolsmiley

Kehua itseäni!

Ei tarvitse.

Minä olen.

Se on siinä.

knuppel2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #5 : 02.10.2006 22:08:27 »

Minä taidan olla kaiken muun hyvän lisäksi vielä selvänäköinen, sillä ennustin että Kotkikselta tulee joku tuon tyyppinen kommentti... smitten

Olet siis niinqu tosi ihquda!  Cheesy Mitäs siihen sanot?  Cheesy Cheesy

*on valmiina ottamaan jalat alle..*
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 02.10.2006 22:30:46 »

Hienoa metsis! Kuvittelenkin sinut aina tonttuna, joka menee havujen, käpyjen ja vaikka harmaiden kivien läpi ähisten ja puhisten päättäväinen ja tomera ilme kasvoillaan.. smitten

Ihana olet, Valonkantaja!

Käkätin tässä koneeni ääressä pitkät naurut, kun luin sinun 'maalaustasi'!  2funny
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 02.10.2006 22:45:43 »

Olen rauhallinen ja positiivinen, rakastava.

Ja älyttömän sitkeä, kuten 'metsätonttukin'.

On minua yritetty 'jättää jyrän alle', mutta aina olen noussut uudelleen. Grin

smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 03.10.2006 08:07:37 »

Hyvä valonkantaja  smitten
Itse olen ollut monesti sellaisessa tilanteessa, jossa olisi pitänyt sanoa EI, mutta vaan tehnyt Lips Sealed ja henkisesti kärsinyt buck2 nyt olen oppinut sanomaan EI turhille tuntuvista asioista ja varsinkin, jos ne kuluttavat, yritän jakaa energiaani, että en uuvuta itseäni liikaa Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #9 : 03.10.2006 08:29:10 »

Voi, kun oppis taidon sanoa EI suoraan ja sukailematta...
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #10 : 03.10.2006 10:21:51 »

Minä olen selvinnyt tähän asti, sillä mitä tiukempi tilanne edessä on ollut sitä parempi minä olen ollut sen tilanteen selvittämään.
Minä en anna periksi, vaan teen asiat loppuun asti.
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #11 : 03.10.2006 12:54:17 »

Olen ylpeä kun puutuin tänään erääseen riitaan ja selvitin sen olemalla todella suora ja vaikka nauroin päin naamaa niin lopputulos oli hyvä ja minua kehuttiin siitä!  angel  Grin
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
kitiara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 03.10.2006 14:02:56 »

olen kaunis ja kaikin puolin ylpeä itsestäni. En luovuta ja annan osan päättäväisyydestäni jopa ystävilleni, josta he ovat usein hyvin tyytyväisiä Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #13 : 03.10.2006 14:05:51 »

Olen, kuin Sinä  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #14 : 03.10.2006 14:33:41 »

Laitoin tämän topicin koska monesti tulee ajateltua sillä tavalla, että itsekehu on turhaa egon pönkittämistä, mutta sitten kun syyllistän itseäni tai sanon että olinpa minä pöljä kun tein niin ja niin, en välttämättä ajattele sitä yhtään "pahaksi".

Tottakai on hienoa, jos on löytänyt sen tilan että ei tarvitse sanoa itselleen "olen hyvä" vaan on mitä on ja on tyytyväinen siihen olotilaan.

Minä näen asian kuitenkin niin, että ihmisenä kasvamiseen kuuluu jossakin vaiheessa elämää sellainen tietynlainen itsensä tsemppaamisen kautta tapahtuva itsetunnon löytäminen ja se on terve ilmiö. Meidän pitää kohdata egomme ja löytää sen kanssa tasapaino. Joskus se vaatii "kriisivaiheessa" pientä liioitteluakin, jopa uskottelua. Ei ole hyvä kuvitella itsestään liikoja, mutta kannattaa nähdä omat piilevät mahdollisuutensa ja ladata ne täyteen positiivista energiaa. Sillä tavalla kehitys lähtee oikeaan suuntaan.

Olen vähätellyt ja syyllistänyt itseäni nyt niin kauan, että aion korvata sen olemalla lempeä ja hyväksyvä itseäni kohtaan.  smitten Jokainen meistä ansaitsee oman arvostuksensa ja rakkautensa!
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: