Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vahvan naisen kumppani?  (Luettu 61519 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« : 03.10.2006 16:13:58 »


Hei,

On tullut tässä mieleen, että mistä te vahvat naiset löydätte miehenne? Ja mitä merkkiä ovat kumppaninne? Onko mies sitten yhtä vahva vai kenties vielä vahvempi kuin sinä?

smitten  Cool  Kiss  Wink   Cheesy coolsmiley  crazy2

Oma äitini on elänyt pian kolmekymmentä vuotta liitossa, jossa hän on vahvempi osapuoli ja vanhempieni välillä aihe on ollut ikuisuuskysymys ja ongelma. Isä olisi halunnut olla se perheen pää ja valtias, mutta ei ole sellainen luonteeltaan eikä se ole häneltä onnistunut. Jonkunhan vastuu on kannettava ja äiti sen on hienosti myös kantanut. Mutta ilmeisesti miehet haluaisivat aina sen pikkuvaimon ja olla se vahvempi ja päättävämpi osapuoli? Onko tässä pakko olla tätä vastakkainasettelua edes?

Tuntuu, että leijonanaisena olen itse aivan liian voimakastahtoinen ja vahva luonteeltani, että kukaan alkaisi millekään tai siis että siitä tulisi vakava suhde. Kavereita on paljon ja myös niitä, jotka ovat jänistäneet viime hetkellä. Minulle rakkaus on sitä, että siihen myös sitoudutaan. Olen ilmeisen vaativainen itseni lisäksi myös muilta ja se lienee minun ongelmani. Heikkouteni ja herkkyyteni on kyllä suurta sekin, mutta olen piilottanut sen aika hyväksi. Katsotaan, löytyykö sellaista miestä elämän aikana, joka uskaltaisi antaa leijonanaisensa säteillä ja olla esillä ja kestäisi sen, että olen vahva nainen ja antaisi minun olla, mitä olen.

-------------------------

 leijona 10:55 Kajaani
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.10.2006 16:38:45 »

Inhorealistisesti sanottuna: emme mistään.

Fiksut, filmaattiset, itsestään huolehtimaan kykenevät naiset ovat potentiaalisia ikisinkkuja.

Mutta kirjoittelenpa lisää myöhemmin, nyt on muuta tekemistä.




   
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 03.10.2006 16:41:31 »

No itselläni on aiemmin ollut ongelmana parisuhteessa kun olen kokenut olevani se vahvempi puoli, jotenkin tuntu, että sain aina päättää miten mennään ja miehet tekivät kaikkensa pitääkseen minut tyytyväisenä  uglystupid2 sit juttu luiskahti silleen, että en nähnyt suhdetta kehittävää ja haasteellisena ja halusin eroon alko enemmän ahdistamaan  buck2 ex kihlattu sanoi vanhimmalle tyttärelleni: Äitisi on liian vahva persoona minulle coolsmiley minulle se ei sitä edes uskaltanut sanoa Huh Outoa..on vaikeaa tosin löytää vertaisensa, mutta nyt tuntuu, että on löytynyt smitten aiemmin mun motto oli'' kerrankos täällä eletään, joten täysillä vaan'' Grin ja sen sai kyll nähdä miten moni putos kelkasta  Wink
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #3 : 03.10.2006 17:14:23 »

Vahvasta miehestä!  Grin

Mieheni: 
aurinko kauris
kuu  harka
askendentti leijona
merkurius kauris
venus kauris
mars leijona

Pistää kampoihin ja huumoria löytyy! Yksi kahdesta tapaamastani miehestä, joka on koskaan pystynyt sanomaan vastaan ja ärähtämään jos meikäläisen määräily menee yli.

Niin ja myös tätä yhdistelmää saapi kommentoida  Smiley

KissaKuu meillä on jotain yhteistä, nimittäin syntymäpaikka Kajaani  Grin
« Viimeksi muokattu: 03.10.2006 23:34:27 kirjoittanut the_planet » tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #4 : 03.10.2006 18:38:00 »

Tässä mun kummpani joka saa mutkin hiljaseks  Shocked

 aurinko vaaka
  askendentti neitsyt
 kuu harka
 venus leijona
 mars neitsyt

Mun samat:
 aurinko oinas
 askendentti jousimies
 kuu  jousimies
 venus oinas
 mars kauris

Välillä aikas taistelua kumpi on pomo  knuppel2
Saapi kommentoida et sovitaanks ylipäätäänsäkkään  Smiley

         

              Oinas73

 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 03.10.2006 18:49:49 »

Ei ole löytynyt ketään joka olisi pysynyt. Mutta samalla kai vahvan naisen oletetaan kuittaavan sydänsurut ja reistailevat suhteet samoin vahvalla, olkia kohauttavalla tyylillä, ja sitten vahva nainen yrittää heikentää itseään. Ja edelleen heikot miehet ympärillä. sawotar onkin onnekas.

Leijonalle kuitenkin sopii joukkarimies, tunnen sellaisen parin, tai oinas. Huomaahan sen nettikeskusteluissakin että miehet koettavat viisastella tai lytätä vahvan naisen, harva on tyylikkäällä tavalla viisas tai vahva. Joo mutta onhan se leijonanainen sillä joukkarilla sellainen heikompi ja hieman allekirjoittanutta tyhjäpäisempi, eli hyvin menee. Ei liikaa haastetta, miehellä lokoisammat olot. Näkeehän sen miten nämä valitsevat jälkeeni. Tai minua ennen, paljon nuorempia pyöriteltäviä.

Antaisin miehen päättää, jos olisi kunnon mies, tasapainossa ja arvot ojennuksessa, en alkaisi vetää eri suuntaan. Nk vahvaltakin tai jääräpäiseltä vaikuttava veijari todennäköisesti onkin.. itsekäs.. ja jääräpäinen, ei vahva. Sitäpaitsi, eikös se niin mene että aina uuteen naiseen uppoaa sellainen kovan ulkokuoren alla oleva heikkous.

Ihminen kokee heikkoutensa tai vahvuutensa ilmeisesti aina suhteessa muihin tai haasteisiin. Jännä juttu.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2006 19:01:21 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #6 : 03.10.2006 19:58:57 »

Leijona + nousuleijona + venusleijona ei myöskään ole vertaistansa kohdannut - ainakaan vielä.
Ja vähempään en tyydy.
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #7 : 03.10.2006 21:31:47 »

Minä olen kait sitten vahva nainen. Miehet saavat minusta kuvan että olen juuri sellainen joka menee heidän tahtonsa mukaan ja on se herkempi osapuoli mutta kun aikaa kuluu niin minusta tulee määräilevä, todella itsepäinen ja sellanen "maailmanvaltias". Kaikki entiset mieheni eivät osanneet olla ikinä minua vastaan ja he eivät osanneet muuta kuin pyytää anteeksi ja tehdä asioita niin kuin minä halusin.
Nyt olen vihdoin löytänyt miehen joka osaa sanoa takaisinkin jotain eikä tee asioita niin kuin minä sanon. Hän ei alistu ja on ihanan suora!!! Saa jopa minutkin toimimaan eikä miettimään liikoja  Smiley

Hän on:  aurinko skorpioni
          askendentti rapu
          kuu  leijona
          merkurius  vaaka
           venus  jousimies
           mars  vaaka

Minä olen:
 aurinko vesimies
 askendentti neitsyt
 kuu leijona
 merkurius kauris
 venus kalat
 mars kaksoset
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 03.10.2006 22:06:24 »

Tällä vahvalla härkä naisella on skorpioni mies. Aivan tasavertaisia kumppaneita olemme, kumpikaan ei pidä toista "tossun alla".  smitten Kiss

MIEHENI:                       

 aurinko  skorpioni               
 askendentti  leijona       
 kuu  leijona
 merkurius  skorpioni
 venus  jousimies
 mars  skorpioni

MINÄ:

 aurinko  harka
 askendentti  neitsyt
 kuu  kaksoset
 merkurius  oinas
 venus  kalat
 mars  rapu
« Viimeksi muokattu: 03.10.2006 22:16:30 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 03.10.2006 23:27:13 »

Mun mielestä nää wahva nainen jutut on vähän hölmöjä  2funny
Kaikkihan me ollaan niiiiiin Wahvoja ja sitten miehet meitä pelkää  crazy2
Tai sitten ei...
Tuo wahva nainen juttu tuntuu olevan tekosyy olla pohtimatta omaa ehkä kakkamaista käytöstä, joka on se todellinen toisten karkottaja.
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
enska
Vieras
« Vastaus #10 : 03.10.2006 23:33:54 »

Nih..
mikähän se on tuo vahvan nimenomaan naisen määritelmä?  idiot2
Naisena vai naiseudessa vahva?

Että mikä on positiivista tai tuota Hurmeen kuvailemaa negatiivista vahvuutta naisessa/naiseudessa?
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #11 : 04.10.2006 09:14:16 »

Wahvalla naisella on munaa;
tahtoa ja rohkeutta  knuppel2

Siis isommin yleisesti maskuliinisiksi miellettyjä piirteitä.

Eikä sille mahda mitään.
 
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #12 : 04.10.2006 09:44:32 »

Vahva nainen?  Huh
Eikö nainen oli vahvimmilaan silloin, kun 'suostuu' naiseksi?
Elämään naiseuttaan rohkeasti...
Toinen asia onkin jo sitten, miten kukin määrittelee naiseuden...
Ei ehkä ole sitä perinteistä 'kana'ajattelua' ollenkaan.
Muttei ehkä myöskään mitään miehistä mahcoilua tai uhoamista...(feministi-ajattelua ja tasa-arvon vääristämistä)
Naiseus on laaja-alaista...

Kyllä "vahva"nainen vetää puoleensa juuri itselleen sopivia kumppaneita.
 Kiss
"Etsivä löytää" vai "Oleva kohtaa"
 Smiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #13 : 04.10.2006 10:08:26 »

Wahvalla naisella on munaa;
tahtoa ja rohkeutta  knuppel2

Siis isommin yleisesti maskuliinisiksi miellettyjä piirteitä.

Eikä sille mahda mitään.
 

olet uskonut valhetta. niin minäkin olen, ja pitkään, mut en enää.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #14 : 04.10.2006 10:39:19 »

ei ole myöskään miestä tai naista...vaan ne on miehen ja naisen mallit.

nämä on käsitteitä...käsite on rajattu ajatuskaavio tietyistä ominaisuuksista.

aina kun ihminen yrittää elää lihaksi käsitettä, hän rajoittaa ja tukahduttaa itseään, ja tulee HEIKOKSI. sen jälkeen hänen pitää kovasti todistella olevansa VAHVA. tähän kuluu hukkaan energiaa.

jokainen nainen on mies ja jokainen mies on nainen.

 venus mars smitten

Minä en enää näe asiaa noin, ettei olisi olemassa kahta erilaista sukupuolta; miestä ja naista. Minusta se on kokreettista todellisuutta ja sen hyväksymistä pidän tärkeänä. En myöskään koe, että on kyse vain käsitteistä. Tiettyyn pisteeseen asti tietysti. Alueella, jolloin ei vielä nähdä puhtaasti tätä todellisuutta, on olemassa tuo käsitteellisen naisen ja miehen näkemisen alue. Jolloin voimme puhua naisen ja miehen malleista, siihen asti, kun emme tarvitse enää 'mallia' itsemme ulkopuolelta kasvaaksemme siihen mitä olemme. Voimme olla sitä mitä olemme.

Minulle heikkous merkitsee itsensä näkemistä ja itsensä rajallisuuden kohtaamista. Sen ei tarvitse johtaa 'voimannäytöksiin', vaan hiljaiseen hyväksymiseen.
Vahvuus on tässä, sen sisällä.
 Smiley


tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: