Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tiikeri  (Luettu 7481 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Reporanka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 04.10.2006 17:02:35 »

Osaisikohan joku tulkita??

Näin tässä eräänä yönä seuraavanlaista unta:

Olin kävelyllä metsäpolulla. Vähän matkan päässä meni toinen polku, jossa käveli joku nainen koiransa kanssa. Yht´äkkiä näin näiden polkujen välissä ison tiikerin, se kurkisti puskasta minua päin.

Jostain syystä tiikeri alkoi kulkemaan mukanani. Pelkäsin sen tekevän jotain pahaa kyseiselle koiralle kun tulimme samaan aikaan metsästä ulos. Tiikeri kuitenkin tervehti koiraa, niinkuin yleensä koirat tervehtivät toisiaan.

Tiikeri oli sitten mukanani kauppakeskuksessakin ym. Koko ajan pelkäsin sen tekevän jotain pahaa, mutta se käyttäytyi hyvin. Kaikki muut tuntuivat hyväksyvän sen täysin eikä pelänneet sitä. Vain minä en luottanut siihen. Varsinkin koirien tullessa vastaan, pelkäsin niiden puolesta.

Tiikeri kulki oikealla puolellani. Tunsin, että jos se kulkisi vasemmalla puolellani, niin kuin koirat opetetaan, hallitsisin sen paremmin.


(Olen onnellisesti naimisissa oleva 37v nainen, ei lapsia. Vakituinen työ, asiat kunnossa. Aiemmin on ollut koira, nyt ei.)
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.10.2006 22:46:58 »

ei elämänvoimaa tarvitse "hallita" tai valjastaa,
anna sen virrata vapaana,eihän muutkaan sinun voimaasi pelkää,miksi sinä sitten?
pelkäät menettäväsi sen myötä uskolliset ystävät,"koirat"?
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #2 : 05.10.2006 09:21:17 »

Vapauta oma voimasi,
sen kanssa on turvallista kulkea,
vaikka et tiedäkään
mitä se tuo tullessaan,
sillä tähän asti
olet pelännyt itseäsi, voimaasi,
naiseuttasi?

Pelkäätkö ettei sinua rakasteta enää
jos olet niin vahva kuin olet?
Pelkäätkö että vapauttaessasi itsesi
sorrut hillittömyyksiin
jotka eivät kuulu ihanteisiisi?

Miksi pelkäät koiran puolesta?
maskuliininen ja feminiininen puolesi
tarvitsevat ehkä tasapainotusta.
Tiikeri on elämänenergia
mutta samalla feminiininen,
koira maskuliininen.
Maskuliinisen puoli olisi oikealla
ja feminiinisen vasemmalla?
Samalla maskuliininen oli pienempi kuin feminiininen?
menevät mielenkiintoisesti ristiin...

Tarvitset voimiasi mutta samalla
suhtautumisesi voi olla
liiankin tunteellinen.
---------------------
Mielikuvissasi
kutsu vierellesi tiikeri,
turvallinen ja vahva,
kulkemaan vasenta puoltasi
ja koira,
luotettava ja yhtä vahva ja suuri
kuin tiikeri
oikean kätesi puolelle.
Siinä sinulle turvavaljakko
tukemaan askeleitasi
eteenpäin. smitten
tallennettu
Reporanka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #3 : 06.10.2006 07:38:51 »

Kiitos vastauksista. Sain miettimisen aihetta.

Laitan tähän vielä toisenkin voimakkaan unen, jonka näin parin päivän sisällä tästä tiikeriunesta. Löytyisikö tästä jotain lisäselvitystä?

Olin jossain oudossa paikassa, pienessä huoneessa jossa ei ollut muuta kalustusta kuin lamppu katossa ja pistorasian näköinen koko seinässä.

Koirani kuoli pari vuotta sitten.
Unessa veistin tässä oudossa huoneessa koirani takapäästä pieniä viipaleita, jotka piti työntää siitä pistorasiasta sisään. Koira kävi sääliksi. Syötin sille särkylääkkeitä, jottei sattuisi liikaa.

Sitten aloin miettimään, miksi viipaloin sitä reppanaa pikkuhiljaa, eikö olisi parempi tehdä kerralla loppu.

Otin kourallisen koirille tarkoitettuja särkylääkkeitä ja laitoin ne koiran suuhun samalla silitellen ja rapsutellen sitä. Samaan aikaan aloin sahaamaan koiran selkää sahalaitaisella leipäveitsellä tms. poikki. Koko ajan juttelin rauhoittavasti ja rapsutin toisella kädellä samalla kun sahasin toisella.

Unessakin ällötti näky, kun ensin nahkaan tuli leveä verinen haava ja vaaleat selkänikamat näkyivät. Veitsi ei meinannut pystyä selkärankaan, vaan veitsi vain raapi sitä luuta.

Onneksi heräsin tähän. Unessa oli painajaismainen olotila.

tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #4 : 06.10.2006 10:23:16 »

Huone unessa,
sinä itse.
On mahdoollista saada
lisää energiaa
ja myös valaista tila, itsesi,
nähdä sisäisyytesi
sellaisena kuin todellisuudessa olet.
Myös ajankohtaisin työskentelysi aihe.

Koira joka edellisessä unessa
oli turvaton tai uhattu mielestäsi.
Edustaako se suhdettasi mieheesi?

Vai kidutatko itseäsi muutoin turhilla syyllisyydentunteilla?
Haluaisitko ¨tappaa¨ jonkun osa-alueen itsestäsi?
Vai onko joku puoli sinussa ¨kuollut¨
niihin aikoihin kuin koirasi kuoli?

Painajaismainen tilanne:
oman itsen kohtaaminen
raadollisimmillaan
on painajaismaista.
Mutta se on ainoa tie eheytymiseen
ja samalla oman jumalallisen olemuspuolen tunnustamiseen.

Oman hyvyytensä näkee
vain totuudellisuudessa.
Silloin voi todeta,
että ainoa tie eteenpäin
on uskoa hyvään itsessä ja muissa.
ja pyrkiä sitä kohti,
vaikka onkin inhimillinen ja erehtyväinen.
tallennettu
kuikui78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #5 : 09.12.2006 22:40:19 »

tervehdys!

Tähän minun on pakko kertoa oma uneni,joka on niin saman tyyppinen kuin Reporangalla.
Unessani olin jossain kyläilemässä.Vietimme aikaa olohuoneessa,jossa oli muitakin ihmisiä,mutta kasvoja en muista.Asunnon haltijalla oli lemmikkinään kaksi tiikeriä.Minä itse koin nuo tiikerit uhkana,mutta muut eivät tuntuneet pelkäävän niitä lainkaan.Koko ajan tiikerit hakeutuivat lähelleni,kun taas minä yritin karttaa niitä.Toinen tiikereistä oli isompi ja rauhallisempi ja toinen pienempi ja villimpi.Tämä pienempi yksilö tarttui jossain vaiheessa käteeni ja olin aivan kauhuissani että nyt se aikoo raadella mut,mutta huomasin sen vain leikkivän kädelläni.pelkäsin kuitenkin koko ajan.katsoin vähän tarkempaa pienempää tiikeriä ja toinen puoli siitä olikin leopardi.Eli oikea puoli tiikerin turkista oli pilkullinen ja vasen raidallinen.Sitä minä siinä unessa hämmästelin.
Jälkeenpäin itse tulkitsin uneani jotenkin feminiinisyyteen liittyväksi,ehkäpä koen olevani hieman erilainen nainen tai vastaavaa.
Hmmm mielenkiintoista.Sillä olen Vuotta vaille kolkyt,mutta pienikokoinen ja paljon nuoremmaksi luultu omituinen ja hieman tyttömäinen kaveri[/color].Voisi verrata uneni pieneen tiikeriin,ja Isompi tiikeri voisi kuvastaa ehkä aikuistumista,sillä tässä elämänvaiheessa olen selkeästi "kasvamassa johonkin suuntaan.Se että pelkäsin tiikereitä kuvastaa varmastikin sitä oman naisellisuuden tai pelkäämistä.
   :Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: