Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto yhtymä keskitaivas  (Luettu 4789 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
mimosa78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 05.10.2006 23:17:18 »

Onko jollakin kokemuksia ko. asetelmasta!

Tämä on Sepon tulkinta...

30.1.2007 Pluto yhtymä Keskitaivas OOOOOO
Alkaa: 29.11.2006 Päättyy: 2.3.2007
Vain osa ihmisistä kohtaa tämän transiitin elämänsä aikana, ja siksi voitkin katsoa kuuluvasi melko
etuoikeutettuun kastiin. Elämässäsi on alkamassa sosiaalisen vaikuttamisesi (uran ja ammatin)
alueella uusi n. 250 vuoden pituinen Pluto-jakso. Kohtaamasi muutokset eivät siis rajoitu vain
loppuelämäsi ajalle, vaan vielä pitkälle eteenpäin, eikä se, mitä nyt aloitat, palvele ainoastaan omaa
kehitystäsi, vaan koko ihmiskunnan kehitystä. Näin merkittävät uudistukset eivät ole mahdollisia
ilman luopumista monista tärkeinä pitämistäsi tehtävistä ja velvollisuuksista. Luopuminen tekee tästä
ajasta usein vaikean, koska ihminen haluaisi vain kaikkea lisää luopumatta mistään. Onneksi Pluto
ei kysele sinun mielipidettäsi, vaan ainoastaan irrottaa sinut kylmän rauhallisesti sellaisista
sosiaalisista ja yhteiskunnallisista vastuista, jotka ovat sekä sinun että yhteiskunnan kehityksen
kannalta haitallisia. Tilalle tulet sadan prosentin varmuudella saamaan huomattavasti
vastuullisempia ja mielekkäämpiä tehtäviä, sikäli kun yhtään osaat sopeutua tämän ajan
katastrofeilta tuntuviin tapahtumiin vastaan ottavalla ja ymmärtävällä asenteella. Taistelu muutoksia
vastaan vain pahentaa tilannetta ja sokeuttaa sinut kaikelta siltä, mitä saat menetyksen tilalle.
Samanaikainen oppositio keskiyölle pitää huolta siitä, että koti ja perhe ovat mukana kuviossa,
joskin melko vaativalla tavalla. Tuolla alueella olet nyt tilanteessa, jossa luopuminen kaikesta oman
sosiaalisen kehityksesi vastaisesta sidonnaisuudesta tapahtuu vastustamattomalla tempolla.
Tässäkin tapauksessa muutosten voima ja ehdottomuus estää sinua näkemästä, ettei mitään sinulle
todella rakasta ja merkityksellistä katoa elämästäsi. Pieneksi aikaa menetät otteesi kaikesta sinulle
turvallisesta, mutta kaikki mikä on todellista, odottaa sinua transiitin päättyessä. Vain ne jotka
haluavat rakkauden sijasta omistaa sinut, menettävät nyt lopullisesti otteensa.
Et voi millään tavalla etukäteen arvioida mitkä osat kotielämässäsi ovat muuttumassa. Joka
tapauksessa muutosta vaativat asiat ovat sellaisia, joita itse pidät elämääsi kuuluvina ja joista et
voisi edes kuvitella luopuvasi. Uskalla kohdata yksinäisyys sisimmässäsi kodin ja perheen kautta
tietoisesti ja rauhallisesti, niin kaikki osalliset pääsevät paljon helpommalla
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1 : 06.10.2006 02:11:22 »

Mulla on toi sama Pluto yhtymä keskitaivas nähtävillä planeettojen välisissä aspekteissa, mutta ei ole hajuakaan, koska se tulee vai onko jo mennyt. Ainakaan tälle loppuvuodelle ei ole tulossa, kun listasin tulevat ohitukset. :Smiley

Oli kyllä aika mahtipontinen kuvaus sen tuomista vaikutuksista elämääsi. *Eh* jospa innostut politiikasta? Seuraavaksi pääministeriksi?? Shocked Cheesy :Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 06.10.2006 17:19:51 »

minullekin on tuo kuukauden sisällä tulossa ja tunnen sen jo nyt.

tässä linkki aiemmalle sivulle:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=8344.0
« Viimeksi muokattu: 06.10.2006 17:23:17 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 08.10.2006 14:07:56 »

transiitti plu 0 mc: muutoksia varsinkin työn alueella mutta osansa saa myös asuminen ja perhe. Muutosvaihe kestää  2 vuotta. Työsi muuttuu aivan toisenlaiseksi, pakkoloma ta työn loppuminenkin mahdollinen. Salaiset tekemisesi tulevat päivänvaloon. Valtataisteluja ja kamppailuja.

ps. itselläni oli tämä transiitti vuosia sitten, ja sen ajan olinkin mamma- ja hoitolomilla...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mimosa78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #4 : 08.10.2006 18:45:10 »

Itse olen tällä hetkellä mammalomalla ja töihin olen palaamassa maaliskuun alussa (juuri kun tuo ajanjakso päättyy). Ollaan mieheni kanssa yritetty pyörittää yritystä oikeastaan koko tämän loman ajan (no itse olen mukana aina kun lasten hoidon keskeltä ehdin. Aloitin uudessa työssä puoli vuotta ennen kuin aloitin äippäloman ja nyt sitten tämän yrityksen pyörittämisen kuviot, joten muutoksia tässä nyt on työ ja kotielämän puolella ollut..
Ja tuo yrittäminen on ollut aika takkuista koko ajan... Kirjanpito rikoksia myöden... tickedoff (siis kirjanpitäjämme on ammattitaidoton, siis entinenkirjanpitäjämme) Oikeudenkäynbtejä vielä edessä..
Mietin vain, että kuinkakohan tässä vielä käy Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: