Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482611 kertaa)
0 jäsentä ja 160 vierasta katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #240 : 26.01.2007 14:00:32 »

Asiasta miljoonanteen, ellei peräti triljoonanteen  Cheesy
Mitäs mieltä ihmiset on PartyLitestä? Itse olen tykästynyt niihin kynttilöihin ja joihinkin somisteisiin myös, ovat hinnakkaita mutta laatu myös näkyy ja tuntuu molemmissa. Pikkuhiljaa olen hankkinut kotiin kaikkea kivaa ja ihmiset usein kysyy mistä olen ostanut, ovat ihmeissään jotenkin kun sanon että PartyLiteltä... :Smiley

Kaverini houkuttelee mua nyt myös konsulentiksi, mutta kammottaa esiintyä, ja muistelen inholla muinaisia aikoja Tupperware-esittelijänä, se jätti kyllä...uuh, traumoja!!!!
Mahtaisko sitä kauppaa sitten saada aikaiseksi, vai jäisinkö taas maksumieheksi ison varustekassin kanssa kutten Tupperi-aikana!
Tää tyyppi kun ei tahdo tyrkyttää kenellekään mitään myytävää niin Kaksonen kuin olenkin!!!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #241 : 26.01.2007 14:44:59 »

Kauniitahan nuo ovat, PartyLiten tuotteet (no ei ihan kaikki).
Itse kai käyttäisin niitä kynttilöitä enemmänkin laadukkuutensa vuoksi, mutta että heillä kun ei ole aitoja tuoksuja  buck2 Tosin perustelevat sillä, että ihmiset on aidoille tuoksuille allergisia ja heidän ei kukaan...
Olen joskus vääntänyt tarinaa yhdelle esittelijälle, että eikös ole outoa ja ristiriitaista, ettei voida käyttää aitoja ja hoitavia tuoksuja... Mutta jos tosiaan ei ihmisellä ole minkäänlaista tietoa luonnollisuuden voimasta, niin ihan turhaa selittää. Katsoi minua vain kuin tyhmää kummajaista, kun kieltäydyin heidän synteettisistä tuoksuistaan..  Cheesy

Kaipa niille ostajia riittää...  Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #242 : 26.01.2007 16:10:16 »

Mä valvoin eka 26 tuntia, sitten nukuin muutaman tunnin ja nyt olen tässä hereillä eikä saa yhtään unta..  buck2 Että tööt vaan teille kaikille!  crazy2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #243 : 26.01.2007 16:13:02 »

Mä valvoin eka 26 tuntia, sitten nukuin muutaman tunnin ja nyt olen tässä hereillä eikä saa yhtään unta..  buck2 Että tööt vaan teille kaikille!  crazy2
Tööt itsellesikin  Grin
Muistan hyvin, kun olin nuorena kolmivuorotyössä vuoden verran Meikun päivystyspolin vastaanotossa ja VOI MITEN aamuyöstä väsyttikään   crazy2 buck2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Irish
Vieras
« Vastaus #244 : 26.01.2007 16:23:40 »

Ippuska Cheesy.. Minulle taas on vaikeinta yhdeksästä kahteen.. Sen jälkeen jotenkin virkoaa ja silmiin syttyy innostunut hullunkiilto; "kivaa tehdä töitä!!"  uglystupid2 Wink Kotiin päästyäni tiskasin, pesin 2 koneellista pyykkiä ja siivoilin pari tuntia, kun ei vaan osannut rauhottua.. Kerrankin tulee kotityöt tehtyä, että hyvä sekin..  :Smiley

Tuntuu oikeasti että olen tulossa vanhaksi! Siis tarkoitan.. Kun pari vuotta sitten tein 3kk kolmivuoroa muovi/metallitehtaalla niin biletin joka viikonloppu, enkä ikinä ollut yhtään väsynyt! Hyvin riitti ne 4 tunnin unet aina yövuoroviikoilla, eikä perjantai-aamuna töistä päästyä menty ikinä nukkumaan ennen kuin vasta lauantain aamuyön tunteina. OI NIITÄ AIKOJA. Olin nuori, villi ja energinen.  Grin Herrtsyygelis, nyt nukkuisin vuosisadan, jos joku vaan löis nuijalla päähän..
Cheesy Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #245 : 26.01.2007 16:57:53 »

 Grin  Tuntuuhan tuota energiaa vieläkin - onneksi - riittävän  Cheesy

Minulle riitti hyvin se vuoden jakso 3-vuoroa - huomasin, ettei ole minua varten vuorotyö. Eräs hoitaja teki AINA pelkkää yövuoroa.

Olihan siellä vanhojakin vakkareita, tottuneet rytmittömään rytmiin vuosien saatossa  :Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Irish
Vieras
« Vastaus #246 : 28.01.2007 14:42:52 »

Niin niin.. voi juku mä olen yhtä hymyä nyt.  Smiley Smiley Smiley Vaikka oon ihan sikaväsynyt kahden yön töistä, enkä edelleenkään oo nukkunut paria tuntia kauempaa (melkein siis kolme vuorokautta jo valveilla ollut)  idiot2 Niin kyllä hyvin menee!  smitten

 aurinko merkurius venus askendentti juno rapukuu leijona ja  mars skorpioni.. Sellainen tarttui mertaan reilut kuukausi sitten ja nyt me ollaan nähty ihan muuten vaan ja viime yön nukuin sen kainalossa ihan selvin päin ja tänään mennään kai luistelemaan..  Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley *syvä äärettömän väsynyt ja onnellinen huokaus*  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #247 : 28.01.2007 16:40:35 »

Kuulostaa hyvältä  Wink Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Jasca
Vieras
« Vastaus #248 : 30.01.2007 17:43:27 »

Kauniita kylläkin ovat PartyLiten tuotteet, mutta meidän talossa kävi vähän hassusti. Esittelijä kertoi niiden olevan tosi laadukkaita, mutta jostain syystä meillä ihmiset saivat jotain maanantaierää. Kaikki joutuivat palauttamaan tilaamansa tuikut, koska ne vaan eivät suostuneet palamaan ym. Ei ole tuon jälkeen kyllä ollutkaan PartLite-kutsuja meidän taloyhtiössä. On ne varmasti laadukkaita tuotteita, mutta minä en santsaa yleensä tavaroihin sellaisia rahoja. Tiimarista saa tosi kauniita kynttiläjutskia ja hinta on murto-osa PartyLiten hinnoista. Jos siihen ryhtyy esittelijäksi, niin kannattaa varmaan miettiä kohderyhmä tavallista tarkemmin. Ainahan kalliillekin tuotteille löytyy ostajansa, mutta makuasia paljonko kauneudesta on valmis maksamaan. Vaan jos kutsumusta hommaan on niin eikun menoksi. Kaikenhan pystyy myymään, kun itse uskoo tuotteeseen.  Wink 
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #249 : 30.01.2007 22:38:17 »

 laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh

On tänään onnenpäivä, ei murheesta häivää, on tänään onnenpäivä ja onnellinen oon!

Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

En iloisempi koskaan, en koskaan en koskaan, en iloisempi koskaan kuin tänään olla vois!


Ihanaa illanjatkoa ja haleja ja pusuja kaikille!! smitten smitten
P.S. Juu, lääkitys on kohdillaan - siihen voi luottaa kuin Venäjään!  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #250 : 30.01.2007 22:43:32 »

 2funny angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Irish
Vieras
« Vastaus #251 : 30.01.2007 23:37:00 »

Apua!

Mulla tuli sellanen hullutuskohtaus, että tarvitsin todellista itsehillintää, etten kirjottanut koko foorumia täyteen mun hullutuslurituksia.. Oon nyt puhunut laulaen sellasella typerällä aksentilla ja nauranut itsekseni ties miten kauan ja ja.. Hauskaa on!

Kaikki sai alkunsa siitä, että sain viestin, missä kerrotaan kun yksi tyyppi vaappuu kuin raajarikko pingviini, kun sen jalat on niin kipeet salitreenistä.. Näin sieluni silmin, miten se tyyppi muuttu ihmisen ja pingviinin välimuodoksi ja siitähän se riemu repesi..

Mielikuvituksella pääsee pitkälle! Hulluilla on halvat huvit!  Cheesy
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #252 : 01.02.2007 19:40:03 »

..ja tyhmillä ilmaiset  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Jasca
Vieras
« Vastaus #253 : 02.02.2007 16:40:15 »

Hulluilla on halvat huvit!  Cheesy
..ja tyhmillä ilmaiset  2funny

Päivän paras....           (http://www.kilosweg.de/images/smilies/21hjhhj.gif)
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #254 : 02.02.2007 19:05:39 »

Hei fiksummat, kertokaa mihin napa menee?  Shocked
Olen ihan ällikällä lyöty, kun aloin tutkimaan napaani ja se jatkui paljon syvemmälle kun tiesinkään.. Sitten alkoi jotenkin pelottaa..
Cheesy Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: