Minuakin kiinnostaisi tietää millainen kuu-härkä on parisuhteessa? Tai miten hänet edes saa järjestettyä parisuhteesen asti
Tähän ei ollut kukaan vastannut, mutta minä yritän, koska viime aikoina on tuota deittailua harrastettua. Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, en tiedä, kuinka yleispäteviä muiden Kuu-Härkien suhteen luonnehdintani ovat.
Parisuhteessa olen varsin vähään tyytyväinen. Ihan tavallinen arkinen yhdessäolo riittää. Hyvää ruokaa, hyvää seuraa, läheisyyttä ja seksiä. On joitakin asioita, joita en siedä ja näistä seuraa helposti valtataisteluja. Kaikenlainen pakottaminen ja painostaminen on punainen vaate ainakin tälle Kuu-Härälle, saattaa olla Aurinko-Härällekin.
Tästä päästäänkin sinne parisuhdetta edeltävälle tasolle. Tiedän yleensä melkein ensisilmäyksellä, kiinnostaako joku ihminen minua vai ei. Tässä tapauksessa jos kiinnostus on molemminpuolista, tapahtuvat etenevät yleensä vauhdikkaasti. Kuvaan kuuluu vielä se, että kiinnostukseni on ja pysyy. Ei ole harvinaista, että olen katsellut jotakin kaveria "sillä silmällä" jopa 15 vuotta.
Jos joku ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. Minua ei voi vietellä millään keinolla, jos ei ole kemiaa eikä ihminen sytytä. Tässä on se ikävämpi puoli, että elämänsä varrella tapaa paljon mukavia ihmisiä, jotka sattumoisin ovat vastakkaista sukupuolta, mutta romanttista kiinnostusta ei ole. Ystävyys kyllä voi kiinnostaa. Yritän tehdä aina tuoda tämän asian mahdollisimman selkeästi ilmi, mutta ongelmia seuraa yleensä aina. Vedän ilmeisesti puoleeni miehiä, jotka haluavat ensin tutustua ystävinä ja edetä sitten makuukamarin puolelle, mutta ainahan he joutuvat pettymään, koska näin ei tule käymään. Toisinaan saan vääntää kättä myös todella sitkeiden tyyppien kanssa, jotka eivät ymmärrä, että "ei kiinnosta" tarkoittaa todella sitä, ettei kiinnosta.
Miesten pettymys saattaa purkautua joskus melko dramaattisellakin tavalla ja johtaa yleensä ystävyyden loppumiseen.
Toisinaan alkavissa parisuhteissa seksuaalisuus näyttää tuottavan miehelle päänvaivaa. Härkä on nautiskeleva merkki ja sängyssä on erityisen mukava nautiskella. Tällainen estottomuus on joillekin miehille sitten lutkan merkki ja mustasukkaisuuskohtaukset ovat yleisiä, samoin kuin se, että kohdellaan kuin huonoa naista. Tämä tietenkin heijastaa vain miehen omaa epävarmuutta, mutta ärsyttävää se on silti.