Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 386900 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #300 : 14.09.2007 17:58:36 »

No ottaako joku nämä kovin vakavasti? En minä ainakaan.

Jos joku haluaa nostaa kortteja esim minulle, vertaan siihen mitä on jo menossa ja mitä "näen" tapahtuvaksi. Jos menee aivan pieleen, sanon kyllä - myös selvä- näkijälle. Athan, annaelenin ja Tulik. kortit on ainakin menneet oikein. Odottelenkin juuri mitä sanon Jadeanialle, Auttajalle, touhulalle, Ardithille ja Annamariialle jne. Haluaisin sanoa että olivat kaikki oikeassa!  smitten smitten





     # OLETTE KAIKKI OIKEASSA, KOSKA = KOHTALO #
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #301 : 15.09.2007 11:40:17 »

Kuulehan nyt, Auttaja.

Tietoisuutta me kaikki tavoitellaan.

Jos kortti antaa jonkin uuden näkökulman asioihin, ja auttaa tietoisuuden tavoittamisessa, ei se liene hullumpi juttu.

Ketään ei kortti komenna yhtään mihinkään. Toisen ajatuksista/kortista voi saada yhden uuden mahdollisuuden: voisiko ollakin näin?

Sitä voi sitten ihan rauhassa pureskella, ja ihan itse päättää, tuntuuko se oikealta vai ei, minkä siitä hyväksyy ja mitä ei.

Jos ennustus suistaa jonkun ihan tolaltaan, ei syy liene kortissa. Huomattavasti mielenkiintoisempaa ja hedelmällisempää olisi pohtia, miksi yksilö on sellaiseen tilaan päätynyt, että yhden ihmisen/kortin  näkemys suistaa pois tasapainosta.

JOS on tasapainoton, voi vaikka väärin sanottu "terve" johtaa lopullisiin ratkaisuihin. Se on TIETYSTI äärimmäisen valitettavaa, mutta ei se silti tarkoita sitä, että siinä kommunikaatiossa sinänsä olisi ollut jotain vialla. Yksilön tulkinta voi olla sen sijaan olla harhainen.

Yritetääs nyt pitää tassut maan kamaralla. Vaikka pää saa pilvissä ollakin.  Grin

Kiitos edelleen, Tulikukka, vastauksestasi. Ja kiitos kaikille teille, joiden kysymyksiä ja pohdintoja täällä saa lueskella. Mieltä lämmittää, kun huomaa, miten samanlaisten asioiden kanssa me täällä itsekukin painiskelemme. - Ja kuinka paljon voimaa ja elämänuskoa meistä löytyy. Pyrkimystä tietoisuuteen. Tahtoa hyvään.

Rakkaudella,
Venny

Jep, jep. Jumala tosiaan on.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #302 : 15.09.2007 12:05:45 »

Hei kaikki!

Haluaisiko joku nosta kortin/kortteja minulle pureskeltavaksi? Aihe kuin aihe kiinnostaa.

Minusta nämä ennustukset ovat ihania, olivat ne millaisia tahansa, mitä kohtalonsormi sattuukaan heittämään.

 Smiley Ystävyydellä, Tibetan
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
astroilija
Vieras
« Vastaus #303 : 15.09.2007 16:42:07 »


minustakin nämä ennustukset ovat ihania! parhaimmillaan ne voivat toimia jonkinlaisena peilinä, jota vasten elämäntilanteita voi katsoa ja miettiä. ainakin minulle voi joskus olla vaikeaa pukea sanoiksi elämässäni tapahtuvia asioita ja kortit voivat siinä auttaa.  ihmisellä on vapaa tahto, jne.... eli eiväthän kaikki mahdollisuudet toteudu. minusta olisi hupsua suhtautua ryppyotsaisesti kortteihin - vaikka niiden sanomaa pohtisikin.





tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #304 : 16.09.2007 20:27:48 »

oikein hyvää menestystä Annaelenille opinnoissa! Jaksahan pakertaa!  Wink
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #305 : 16.09.2007 22:25:39 »

Hei Esmiralda!

Vastailenpa sinulle tarot- korteilla. (Mönkäänkin voi mennä, kun tätä hommaa vasta olen aloitellut...)  Smiley

Yksi kortti millainen on tämä ihminen? Pakasta tuli sauvojen 10, Torjunta. Kyseinen ihminen saattaa olla pidättyväinen ja hänelle muiden lähestyminen hankalaakin. Ehkä hän torjuu omia tunteitaan ja on siksi sellainen.

Toinen kortti mitä asiaa hänellä on? Miekkojen 6, tiede. Hänellä on sinulle mahdollisesti jokin ehdotus tai uusi idea, johon haluaa sinut mukaan. Olisiko sinulla romanssia tarjolla?  Wink Toinen mikä tulee mieleen, on jokin matka tai työhön liittyvä juttu.  :Smiley

Ja kolmas mitä minun tulisi ottaa huomioon hänessä? nousi maljojen 9, onnellisuus. Tämä ihminen on ehkä ollut onneton, mutta saattaa nyt toivoa sinusta "pelastajaa" itselleen. Tältä pohjalta ajatellen suhtautuisin hieman varauksella. Kuulostele, mille tuntuu ja näyttää.

-Tulikukka-

Oi, olipa kiva löytää tämä vanha juttuni, tai ei ole vieläkään vanha! Meinasi vain mennä ohi.

Kyllä, olen melkoisen varma, että tämä ihminen ei avaudu helpolla. Mutta ei väliksi, ei siis ole romanssijuttu, tämä.  Mutta tuo uusi idea on hyvä tai sellaisia jopa ihan pelkään, kun en saa niitä sitten mahtumaan aikatauluuni. Pitääpä odotella.

Mutta tuo maljojen yhdeksöinen sanoo kyllä aika paljon. Sellaista vähän itsekin uumoilen...

Kiitoksia sinulle, hyvin oivaltanet! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #306 : 18.10.2007 19:38:25 »

Katsoisiko joku ihana mitä minun loppuvuodelle kuuluu  smitten

Kiitos paljon  smitten smitten
tallennettu
eve
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #307 : 05.11.2007 19:35:12 »

Hei! Löytyisikö täältä ihanaa ihmistä joka haluaisi katsastaa miltä rakkauselämäni näyttää? Kaikki tuntuu olevan vähän solmussa,jospa korteista löytyisi jotain joka edes vähän selventäisi.  Smiley

Kiitos kaunis!  smitten
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #308 : 05.11.2007 19:39:52 »

Katsoisiko joku ihana mitä minun loppuvuodelle kuuluu  smitten

Kiitos paljon  smitten smitten



Vain Sinulle Jumala näyttää suurta onnea, onnea, ettet sorru
liialle odotukselle = SAAT TASAPAINOISEN UUDEN ELÄMÄN..

t.timo

 angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #309 : 05.11.2007 20:20:27 »

Minulle voisi katsoa olenko ensi keväänä vielä samassa työpaikassa vai näkyiskö uutta porttia tulevaan. Smiley
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #310 : 05.11.2007 20:23:54 »

Minulle voisi katsoa olenko ensi keväänä vielä samassa työpaikassa vai näkyiskö uutta porttia tulevaan. Smiley



Et, ole, maaliskuussa 2008 olet jo muualla...++?

t.timo

 angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #311 : 05.11.2007 20:38:07 »

Kiitos onko lupaa kertoa ,että mitäköhän tekisin noin kuvannoilisesti vai onkohan se  ylläri. smitten
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #312 : 05.11.2007 20:53:24 »

Kiitos onko lupaa kertoa ,että mitäköhän tekisin noin kuvannoilisesti vai onkohan se  ylläri. smitten



Kuules Belle et oo, menet Sinne mihin olet kuvitellutkin,
ei siinä "arvaamista" eli sinne, minne "hirmu" tunkee...

t.timo

 angel smitten Cheesy knuppel2 knuppel2
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #313 : 05.11.2007 20:58:32 »

 2funny hirmu tunkee arvoitus on ,mutta oikeasti kysyin  angel  tosissani siis en ole enään maaliskuussa tekstiilihoitaja vaan jotain muuta. idiot2
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #314 : 05.11.2007 21:04:20 »

2funny hirmu tunkee arvoitus on ,mutta oikeasti kysyin  angel  tosissani siis en ole enään maaliskuussa tekstiilihoitaja vaan jotain muuta. idiot2



Juu, jotain muuta, alataahan Se vähän = muttei
suoraNAISESTI, hieman miehistä mukana =
MUKAVAA, Sulle...

t.timo

 angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: