Onhan mulla täällä toisessa kodissa jonkin verran vaatteita mutta heti kun kosken niihin "saastuneisiin" vaatteisiin vanhassa kodissa, oireet on takuuvarmat.
Kysyin just pesulasta mitä tulis maksamaan koko helahoito kaikille tekstiileille mitä mukaan vaan pystyn ottaa ja he pesisivät ne. Noin hinta tulis olemaan n 500 euroa vähintään ja remonttiin menee näillä näkymin 10 000 egee
Nää homejutut on aika järkyttäviä ja tää mun tapaus on vielä siitä helpoimmasta päästä.
Tätä sanomaa julistan siksi ettei KENENKÄÄN toivoisi kokevan samaa ja ihmiset muuttaessaan uuteen kotiin vaatisivat varsinkin vanhoihin omakotitaloihin kunnon kosteusmittaukset ja tutkimukset ennen ostopäätöstä
Minä asun kerrostalossa ja näissäkin rakennuksissa on k-vaurioita, mitäs sit puurakenteiset, vanhat ok-talot.
Niissä on PALJON häikkää ympäri Suomen .
Vakuutusyhtiö korvaa äkillisen putkivuodon ym mutta tässä tapauksessa ei korvauksia tule kun haitta on pikkuhiljaa muodostunut.
Näin mulle sanoi isännöitsijä.
Vanhempani ostivat mulle sen asunnon ja isäni teki kylpyhuoneremontin 8 vuotta sitten eli jos isännöitsijää on uskominen, kaikki maksut/kulut ym tässä tapauksessa on maksettava itse.
Olen lukenut paljon hometapauksista netistä ja kyllä on surullisia kohtaloita
On ihmisiä jotka ovat päätyneet jopa itsemurhaan homevaurioden ja sen seurausten takia.
Pahimmissa tapauksissa kun menee terveys,työkyky, asunto, kaikki irtaimisto, siis sananmukaisesti KAIKKI mitä omistat etkä voi olla enää koskaan tilassa jossa on pienikin vaara altistua niille mikrobeille, tulee varmasti trauma tai ainakin epätoivoisuus.
Itse olen mm pitänyt pakastimessa vuorokauden kaikkia tärkeitä papereita, kirjoja ym ennen tuomista uuteen kotiin. Pakastaminen/kuumuus tappaa homeitiöt kunhan ne ovat tarpeeksi kauan niissä olosuhteissa.
Olen kieltänyt isännöitsijää soittamasta isälleni koska yritän edelleenkin itse selittää tätä ongelmaa jonka hän kieltää koko ajan ja huutaen mulle.
Pahimmas tapauksessa saa vielä sydärin koska verenpaine- ja sydänongelmia on hänellä jo ja stressinsietokyky miinus sata
Äiti ei usko myöskään ja kumpikin valittaa että tupakanpoltto aikaansaa kaiken.
Haloo!!!!! Kaks vuotta räkätaudissa, kipuisena, väsyneenä pelkästään röökistä just joo
Vituttaa vähättely tilanteessa jossa olen läpikäymässä vieläkin elämäni raskainta aikaa
Tulipas pitkä itkuvirsi mut helepotti