Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selätin migreenin reikillä!  (Luettu 3631 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 22.08.2007 15:58:41 »

Töissä alkoi silmissä vilkkua sahalaitaa ihan yllättäen. Ikinä ei ole noin pahasti alkanu "viiraamaan", vaikka migreeni onkin todettu jo vuosia sitten. No, sanoin työkaverille, että nyt meen pitämään tauon, ja otin pikareikisession. Jo pään hoidon jälkeen sahalaidat oli lähes kokonaan kadonneet, ja olo oli tosi paljon parempi, kun lopulta kävelin takas työpisteelleni  smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 25.08.2007 19:44:22 »

Ei niin pahan migreenin olon helpotusta olen saanut ruusuöljystä..auttaa myös tavalliseen päänsärkyyn. Pari tippaa esim vanuun ja hengitys rauhalliseen tahtiin ja syvään.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 25.08.2007 20:13:28 »

Ei niin pahan migreenin olon helpotusta olen saanut ruusuöljystä..auttaa myös tavalliseen päänsärkyyn. Pari tippaa esim vanuun ja hengitys rauhalliseen tahtiin ja syvään.

pitääpä kokeilla joskus tuotakin - mulla nuo päänsäryt on yleensä migreeniä, tosin sahalaitaa en ole ennen joutunut katselemaan.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 25.08.2007 20:26:15 »

On kyllä aika jännä juttu ettei tuo ruusun tuoksu tee pahaa, vaikka kaikki muut hajut silloin tekee Tongue. Ja hajuaisti on paljon voimakkaampi. Huonompi puoli tuossa öljyssä on sen sotkevuus..en ole viellä keksinyt mitään siistiä kuljetustapaa ja tuntus hölmöltä raahata koko pulloa kun tarvii vaan muutaman tipan.
(Oon muuten kerran ostanut vain tuota varten ruusupuskan- olin just kaupungilla kun kohtaus oli tulossa eikä lääkkeistä tietoakaan, eli ei ihan paras mahdollinen olo bussimatkaan. Taisin olla näky pää puskassa koko matkan  2funny)
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: