Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ardithin tarotpalvelu  (Luettu 52961 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #30 : 31.08.2007 19:08:55 »

Voi, Parane Pian - sitä on liikkeellä  Kiss
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 01.09.2007 15:32:37 »

smitten Kyllä tuli osuva viesti!!! Suurkiitos sulle!!! smitten angel  Vaikka fyysistä hyvinvointia enemmän mua kiinnostaa ja haluan tuota psyykkistä!! Smiley angel
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #32 : 01.09.2007 16:42:38 »

Hei! jos tarotit saisin rakkauselämääni, tai paremminkin rakkaudettomaan elämääni  Tongue
Viime viikolla "jätin" erään entiseni, jonka kanssa oli pidemmän aikaa ollut sellaista... köh, vapaata ja fyysistä suhdetta. No minä halusin enemmän, hän ei, niin pistin pisteen hommalle. I know, tein oikein MUTTA... Ainahan saa toivoa?
Onko meillä toivoa?

:Smiley

Kiitän etukätehen Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
kissankulta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #33 : 01.09.2007 20:39:54 »

Pääsenkö masennuksesta eroon?Palaanko yhteen miesystävän kanssa jonka kanssa erottiin?
tallennettu
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 04.09.2007 10:50:51 »

Jaa jonkinlaista suuntaa... no niin siis suuntaa haen, että mihinkä alueeseen seuraavaksi keskittyä...  :Smiley olen ollut nyt kotona,että esim työelämä, taikka sitten tämä rakkauselämä? Kaikki nyt vinkiksi kelpaa :smitten:KIITOS!
tallennettu

Minä Olen
Neilikka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 04.09.2007 12:27:53 »

Hei vaan!
Minullekin saa nostaa kortteja ja kuinkas muutenkaan kuin rakkauselämälle  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #36 : 04.09.2007 21:03:29 »

...
 Korttisi tiesivät oikein hyvin tilanteen ja fiilarit  2funny   Cool

Seuraavaksi ajattelin katsastella aivan toiseen suuntaan, eli sitä toista ammattiani vastaavaa hommaa, josko sillä suunnalla olisi jotakin  ...
JOS SILLE ehdit, niin katsothan taas?  Wink  angel
smitten

Tämä taisi jäädä väliin, vai viitsitkö katsoa tällekin?
Ippuska  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #37 : 04.09.2007 21:25:44 »

Oikein paljon kiitoksia Ardith  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #38 : 05.09.2007 07:00:37 »

So you receive:
Ensimmäinen kortti: Maljojen onnellisuus. Mennyt taitaa tunnetasolla olla todellakin takana  Smiley. Kortti kuvaa tunnetason kokonaisvaltaista tasapainoa, "joka saa voimansa levollisen sielun syvimmistä syövereistä". Kortin kysymys kuuluu: mistä löytäisit todellisen onnesi? Kortissa on kuvattuna kuitenkin mies ja nainen maljojen keskellä. Voisikohan ystävä- tai työpiirissäsi olla joku johon kortti viittaa?

*Kyllä, se menee menneeseen yhä kiihtyvällä tahdilla ja sisäinen tasapaino on aika horjumaton! vaaka

Toinen kortti joka kovin innokkaasti nousi, oli Aurinko. Aurinko kuvaa rakkaussuhdetta, viisautta ja henkisyyttä ja se on koko korttipakan voimakkain energiakortti. Kortissa on kaksi lasta, joilla on perhosen siivet ja he tanssivat vihreällä luovuuden vuorella. Siivet symboloivat heidän yhdistynyttä luovuuttaan. Vuoren huippua ympäröi kuitenkin aita, joka kuvaa sitä että vapauden ja tietoisuuden huipentuma jää näiden kahden ulottumattomiin. Sillä sitä ennen heidän tulee ylittää tämä viimeinen este. Kortti kuitenkin rauhoittelee: oikeat kumppnit löytävät toisensa.

*Hm, sain saman kortin Athalta kun vielä selvittelin exän-lapsen asioita. Silloin kortti viittasi heihin, nyt minuun? Siis tätä suhdetta tässä lupaillaan, sittenkin? Ajattelin että uusi ja yllätyksellinen voi olla ihan muutakin. Ketään henkilöä ei tosin ole kuvassa, vaikka monessa olenkin mukana. Vaan tuo ensi vuosi.. rakkaus ja palvelu 6..

September 5, 2007
Transformation is possible on a day like today. The energy is right for you to take a fresh new start on an old problem. Tackling old problems with old remedies is no longer going to work. You will find success when you find a new solution.

Kolmas kortti oli Hirtetty. Kortti viittaa pitkäaikaiseen, hitaaseen ja välttämättömään asennemuutokseen. Tulkitsen kortin siten että tuo yllä mainittu aita on este, ja este on joku tietynlainen käyttäytymismallisi. Se viittaa siis siihen että olet jumiutunut  tähän käyttäytymiseen ja se sinun tulee muuttaa.

*En tiedä onko minulla enää olemassakaan ihmissuhteisiin liittyvää toistuvaa mallia, kenties vain töihin, niitä pikku aivoillani ratkon? Täytyy pohtia. Se mitä olen kuluneena vuonna (ja sitä ennen ja sitä ennen) vahvasti oppinut on se sisäinen voima ja että kukaan ei ole välttämätön onneen, rakkaus ei välttämättä kävele ihmishahmossa (mies) eteen..lisäksi piti oppia se, että toisten huonot valinnat eivät saa sumentaa minun iloani (ja nämä kaikki tiedoksi muille). 

Nostin edelleen neljännen kortin jotta tämä käyttäymismalli aukenisi. Kortiksi nousi Hallitsija. Hallitsija viittaa voimakkaaseen johtajahahmoon jolla on suuri luomisenergia ja auktoriteetti. Kirjoitan nyt suoran lainauksen: "Hallitsijan valtaistuin säihkyy Marsille ja Auringolle ominaisia tulen värejä. Se on koristeltu Himalajan oinaitten päillä. Myös hänen valtikassaan ovat nämä vallan ja seikkailumielen vertauskuvat. Makuulla oleva rauhanlippua pitelevä lammas edustaa oinaan toista puolta. Todellisen johtajuuden ominaispiirteisiin kuuluu yhtä hyvin nöyryys ja alistuminen maailmankaikkeuden lainalaisuuksiin kuin voimakas eteenpäin meneminen ja voimakin".

*Ajattelisin itse tuon asian hyvänä. Olen ollut monessa elämässä johtaja ja olen taas. Johtajan vaan on löydettävä johtaja sitten rinnalle, eiks vaan. Kaipa joku kynnelle kykenevä on jossain - minun olisi osattava ihailla jotakuta? Sitä tunnetta kaipaan ehkä. Oma voima on ihanaa. Mutta toisaalta kun ajattelen itseäni vaikka kesällä uima-altailla, niin fyysisesti en ole kovin uhkaava, ainakaan omasta mielestäni, heh. Voimani ei ole väkivaltaa, vaan henkistä voimaa.  Wink

Minä en tiedä, viittaako kortti siihen että olet liian voimakas hahmo vai pitäisikö sinun voimistua... intuitiolla sanoisin niin päin, että koska suomalaiset miehet monesti pelkäävät hallitsevaa naista, niin tässä kohtaa kannattanee ottaafeminiiniset ja näennäisesti (suomalaisessa kulttuurissa) "alistuvammat" voimat käyttöön.

Kiva juttu.. mutta tulipa kaikkea kivaa nyt, aletaan suunnitella Pariisin matkaa  jousimies Italian ystävän kanssa! Joka kiinnostui äkkiä joogasta. Kiitos. Mietiskelen sitä sisäistä muutosta samalla aikaa, eli eiköhän tästä kaikesta jotain kiintoisaa synny! Sitäpaitsi selvisi mistä saisin aikaa toiseen luovaan työhön, jahka on sen aika.

Ihanaa syksyä sinulle Ardith.  Smiley Cheesy
  smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 05.09.2007 09:09:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Loora
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #39 : 05.09.2007 08:41:12 »

Hei.Minullekin voisi nostaa tarot kortteja. Smiley
[/
quote]

Jäi aihepyyntö pois.Vaikkapa rakkauteen ja kotiin.

:Smiley
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #40 : 05.09.2007 09:33:41 »

Kunhan ehdit, niin saisiko vinkkiä korteilta?
-Perhe-elämän tasapainottaminen
-työ
-parisuhde
Tattista!

Heippa!
niin. Sitten, kun ehdit, Ardith smitten
tallennettu
Enkulii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #41 : 05.09.2007 18:29:37 »

Jaksaisitkohan minullekin nostaa? Smiley Rakkaudesta ja eritoten tulevista perjantain treffeistä. Tapaan erään ihmisen internetin kautta ja en tiedä mitä odottaa. Kiitos jo valmiiksi  smitten
tallennettu
die Niina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #42 : 05.09.2007 20:37:36 »

Ardith, olisikohan sinulla aikaa nostaa myös minulle...? Smiley

Olen aiemminkin jo saanut hyvää apua täältä monilta ihanilta ihmisiltä (kiitos Jadeania ym.) ja aina aikansa meneekin paremmin ja sitten tulee tällainen "hukkumisolotila". Jotenkin sulkeudun taas omiin murheisiin ja en jaksa löytää positiivisia asioita elämästä. Toki, olen terve, minulla on hyvä mies. Työtä ei nyt ja asustaessa täällä ulkomailla, olo on aikaajoin aika yksinäinen ja en oikein tiedä tai osaa turvautua kehenkään. Täältä sitä apua on helpompi pyytää kuin läheisiltä joskus  Sad

Mutta jos löydät aikaa, olisi kiva tietää mitä minulle tulisi saralla: työ ja rakkaus.

Kiitos kiitos,
Niina  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #43 : 07.11.2008 18:00:44 »

Nii ja mulle!

Vaikkaaaa... Öööö.. Ensi vuoden alkupuoliskolle.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #44 : 07.11.2008 18:06:23 »

Hei!

Minä haluaisin kuulla työasioista!

Kiitos ja  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: