Sain käsiini Doreen Virtuen kauniit Ascended Masters - kortit, ja niiden mukana tuli viesti, että voisin kantaa omat korttini kekoon täällä. Eli nostan kysyjille kortteja.
Mitä sinä näkisit minulle? Olen henkisen kasvun tiellä ja paljon, paljon on tapatunut, työstetty , opittu ym. Näetkö vierellä liikkujani, oppaani , mestarini ,suojelijani, enkelini. jotain koin. Entä muuta tärkeää. Tiedän, että pitäisi niin keskittyä tähän hetkeen eikä murehtia . Olla itsenäinen. Ja rakkautta oikeaa odottaa. Missä se meille on. Entä mikä se korteista katsottu taloudellinen sotku on johon liittyy lähisukulaiseni? Minun nimellä jotain. Hän jota mietin on kadonnut? Huoli ja miten selviän. Kaikkia matreriaalin ja onnen ja henkisen opetuksen johtajia sekä parantajia pyydän. olkaa kanssamme. Sekä suojelijat. Opastakaa.Perhettäni myös.
AMORIA
Hei, sarisaa. En ole näkijä, nostan vain kortteja, enkä pysty vastaamaan kovinkaan yksityiskohtaisesti tuohon kysymystesi tulvaan. Sellainen tuntuma tulee kuitenkin, että sinun kannattaisi laittaa kysymyksesi ja huolenaiheesi tärkeys- ja kiireellisyysjärjestykseen ja keskittyä yhteen alueeseen kerallaan, niin elämässä kuin opastusta hakiessakin. Pyydä auttajiltasi ja oppailtasi selkeyttä ja valoa.
Sinulle nousi hindulainen kodin, avioliiton ja vuorten jumalatar Parvati, viestinä Myönteinen muutos. Paljon kasvua ja kehitystä on tapahtunut, mutta älä tyydy siihen vaan pyri edelleen kasvuun. Päästä irti turhiksi käyneistä tilanteista, asioista, ihmisistä, ajatuksista. Heittäydy tähän hetkeen ja anna elämän kantaa sinua.