Esmiralda
|
|
« Vastaus #75 : 18.02.2009 19:48:13 » |
|
Noh, oinaan pitäisi oppia joustavuutta ja itsehillintää, itsehillintään voi auttaa Härän hitaus. Härän hitautta taas on vauhdittamassa energinen jousimies! Joten olet varmasti mukava ihminen. aloitteellinen Oinas, turvallinen Härkä ja vähän salaperäinen Jousimies!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #76 : 21.02.2009 09:19:49 » |
|
Tämä oinas tunnustaa (nolona?), että nauttii suunnattomasti hyvästä leikkimielisestä v**tuilusta Tosin vain muutaman tyypin kanssa tätä tulee harrastettua..Ikinä ei olla isketty vyön alle, eikä piikittely osu arkoihin paikkoihin- tosi vaikea selittää Mitäs noloa tuossa on? Itsekkin joskus tulee harrastettua. Eräs ystäväni ei muuten oikeen kestä jos leikkimielisesti vittuilen hänelle
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #77 : 22.02.2009 13:18:52 » |
|
Tämä oinas tunnustaa (nolona?), että nauttii suunnattomasti hyvästä leikkimielisestä v**tuilusta Tosin vain muutaman tyypin kanssa tätä tulee harrastettua..Ikinä ei olla isketty vyön alle, eikä piikittely osu arkoihin paikkoihin- tosi vaikea selittää Yksi tuttuni (ei tod. mikään hyvä tuttu) harrastaa ihan samaa, eli v*ttuilee niin tutuille kuin tuntemattomillekin - tosin erona se, ettei v*ttuilu ole mitenkään ystävällismielistä, vaan siinä on pakollinen tarve loukata/nolata v*ttuilun kohde.. Erityisesti, jos olemme viettämässä iltaa, niin silloin ko. kaveri on pahimmillaan: ravintolan pöydät ovat tyhjentyneet, tappeluita saatu aikaiseksi ja jopa tappouhkauksia.. Tosin ko. heppu harrastaa intohimoisesti salilla käymistä ja ladonoven levyinen kaveri selättää helposti isommankin jätkän, jolle on hetkeä aiemmin aukonut päätänsä.. En siis kerta kaikkiaan ymmärrä, mikä ajaa ko. miehen tämmöiseen.. On kyllä ja - kaksi äkkipikaista yhdessä, lisukkeena vielä :n terävä kieli
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #78 : 22.02.2009 14:05:29 » |
|
En veetuile tuntemattomille- paitsi silloin kun se aloite tulee juuri sieltä-mutta silloinkin vain äärimmäisen harvoin. Nämä henkilöt, joiden kanssa tuota "verbaalisotaa" käydään, voisi melkein luokitella ystäviksi. Niiden kanssa on naurut naurettu ja itkut itketty. Kainaloon saa aina mennä jos tarvetta on. Ja miehiä kaikki. Uskomatonta, mutta totta, juuri tuossa porukassa veetuilu on suuri keskinäisen välittämisen ja ystävyyden osoitus. Me vaan ollaan keskenämme
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #79 : 22.02.2009 15:34:29 » |
|
Anteeksi Eppana, mulla kävi lukuvirhe Niin, siis teillä on eri homma kuin tällä tarkoittamallani tutulla. Eli veetuilu on siis ihan sellaista kaverillista höpsöttelyä KAVEREIDEN välillä Vähän sama homma mulla, moninkertaisella jouskarilla, että heitän läppää hyvien kavereideni kanssa. Enemmänkin tosin semmoista vitsikästä läpänheittoa kuin varsinaista (leikkimielistä) piikittelyä. Aika usein mä olen se porukan pelle, jonka kohelluksille muut nauravat ja joka tekee itsestään naurunalaisen ja laskee leikkiä omalla kustannuksellaan - on kiva saada ihmiset nauramaan, sekä näin :na rakastan huomion keskipisteessä paistattelua No, tämä ko. jätkä on kyllä myöntänyt olevansa v*ttuilija - ja on oikeasti tosi paha suustansa (kokemuksesta olen huomannut, että :t osaavat olla aika teräviä suustansa). Kommentit ovat tätä luokkaa: Jätkä: "Hei, kato tota jätkää tuolla! Voi v*ttu minkä näkönen daiju!" Kaveri: "Hei pidä nyt se turpas kii, se kuuli ton.." Jätkä: "Ihan sama, se kuitenki tajuu ton vasta sit ku me ollaan jo kotona!" Että näin.. Arvostan kyllä rehellisyyttä ja suoruutta ja odotan läheisiltäni mielummin rumaa totuutta kuin kaunista valhetta. Mutta ehkä jossain menee kuitenkin raja ja kannattaa miettiä mitä sanoo ääneen, minkä pitää sisällään. Esim. ko. jätkä sanoi mulle joskus, että "sä näytät siltä, että kannattais alkaa käymään salilla", viitaten meikäläisen hiukan pyöreään olemukseen. Juu, ymmärsin kyllä, että tarkoitus ja idea oli ihan hyvä ja tottahan se oli, mutta jostain syystä vedin tämän kommentin itseeni. Olen kieltämättä välillä aika herkkänahkainen, en sulata ihan kaikkea itseeni kohdistuvaa huumoria ja kommenttia, vaikka aika pitkälti kuitenkin.. No, meni taas vähän OT..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #80 : 22.02.2009 16:01:48 » |
|
mc82- no worries Juuri tuollaista kuvaamaasi käytöstä,missä hyökätään tuntemattomien kimppuun, en ymmärrä Kaveripiirissä on pari juuri tuollaista-suoraan sanottuna säälittävää- tapausta. Jännää (lue typerää) siinä on se, että kun toinen niistä otti mut maalitaulukseen heti ekalla kerralla ja sai mitä tilasi (eikä pystynyt tilaustaan hoitamaan, vaan vaimonsa piti raahata kaveri pois kun tyyppi huutaa aivan täysillä mulle ) , pyysi muut mua rauhoittumaan ja selitti että "Sitä pitää ymmärtää kun se on tollanen ja kun sen kanssa on kahdestaan, niin se on ihan hyvä tyyppi.." sontaa..Mutta eihän sille mitään voi jos kaikki muumit ei ole samaan aikaan laaksossa
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
härätär
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #81 : 09.03.2009 20:30:38 » |
|
Voisikohan olla niin, että osa näistä oinaista, häristä, kaksosista ja ravuista olisivat tällä kierroksella oppimassa sitä itsekkyyttä, kun ovat aiemmin hoitaneet toisia ja asettaneet toiset aina etusijalle.
Näin luulen mä, jolla on nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Härässä, Kuu Härässä, Merkurius Härässä, Venus Härässä ja Mars Kaksosissa. Kuten näet härkää löytyy ainakin omaksi tarpeeksi.
|
|
|
tallennettu
|
Annetaan kaikkien kukkien kukkia
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #82 : 09.03.2009 22:01:19 » |
|
Löysitpäs kauniin ja varteenotettavan näkökohdan itsekeskeisiin merkkeihin! Näiden merkkien kautta lyödään myös päätä seinään välillä ja huudetaan isosti että 'minä on olemassa'! Mutta onpas sinulla tukevat Härkä-jalat, millä seisot tämän maan kamaralla!!! Ja luot sitä turvallisuutta ja pesän tyyssijaa varmaan aina siellä missä olet! Kun on vielä tuo Neitsytkin taustalla ojentamassa auttavia käsiä. On ihan hyvä, että saat välillä purkautua sanavalmiina Kaksosena.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #83 : 09.05.2009 17:22:18 » |
|
Tois härätärin vastaus oli todella hyvä. Mietin tässä itseäni oinaana. Minun itsekkyyttäni varmasti pehmentää nousumerkkini Neitsyt. Olen joissakin asioissa aika itsekäs ja siitä olen saanut kuulla joskus. En kuitenkään ole itsekeskeinen.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #84 : 09.05.2009 23:02:23 » |
|
Minua kyllä hieman ärsyttää tämä jatkuva puhe Oinaiden itsekkyydestä . Ketkähän lie niitä jotka aina ovat valmiita auttamaan muita ILMAN vaatimuksia ? Itse ja moni muu tuntemani Oinas kuuluu näihin ! Jos olisin ollut itsekäs elämäni olisi jotain ihan muuta, kuin nyt ! En silti kadu tai ole katkera, päinvastoin jaksan aina olla optimistinen ja ajatella uutta innolla johon moni ei pysty ! Mihin siis tämä jatkuva Oinaan itsekkyydestä hokeminen perustuu ? Siihenkö, että asioista puhutaan mieluusti suorasti ilman sievistelyä vai siihen, että suurin osa muista merkeistä ei tätä suoruutta kestä ?
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #85 : 10.05.2009 06:26:01 » |
|
Minua kyllä hieman ärsyttää tämä jatkuva puhe Oinaiden itsekkyydestä . Ketkähän lie niitä jotka aina ovat valmiita auttamaan muita ILMAN vaatimuksia ? Itse ja moni muu tuntemani Oinas kuuluu näihin ! Jos olisin ollut itsekäs elämäni olisi jotain ihan muuta, kuin nyt ! En silti kadu tai ole katkera, päinvastoin jaksan aina olla optimistinen ja ajatella uutta innolla johon moni ei pysty ! Mihin siis tämä jatkuva Oinaan itsekkyydestä hokeminen perustuu ? Siihenkö, että asioista puhutaan mieluusti suorasti ilman sievistelyä vai siihen, että suurin osa muista merkeistä ei tätä suoruutta kestä ? Napasti sanottu. Kyllä mua on joskus ottanu ihan kunnolla päähän, kun on mulle joku nurissut kuinka sää oot noin itsekäs. Mitäs pahaa on itsekkyydessä!? Jonkun mielestä se on jopa ylimielisen oloista. Samaa itsekkin ihmettelen, että miksi oinaan suoruutta ei useinkaan kestätä??
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #86 : 10.05.2009 06:29:43 » |
|
Mulla on kokemusta nuoruusajoilta ystävästä, nykyisin ex-ystävä. Hän oli välillä saamarin itsepäinen ja aina halus viimeseen asti sanoa mitä mieltä HÄN ITSE ON ASIASTA. Suuttui myös hyvin helposti, oli siis vaikea ystävä välillä.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #87 : 10.05.2009 07:32:57 » |
|
^ No mutta sinähän olet Kuu Kauris. Sehän muuttaa tilannetta todellatodella paljon, eli et olekaan mikään tyypillinen oinas. Kyllä voimakkaasti oinaspainotteiseen karttaan kuuluu selkeästi voimakas minätahtoisuus ja vähän sellainen, muista välittämättömyys. Se on Oinaan merkin yksi huonoimpia puolia, on sitten muita puolia muilla merkeillä, mitkä ovat hankalia.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #88 : 11.05.2009 11:39:57 » |
|
Ahaa siis Kuu Kauris tekee minulle sen, että huolehdin aina enemmän muista ja heidän hyvinvoinnistaan, kuin omastani Varmaan oman lisän tuo myös Kala monessa kohti kartalla ? MC, Merkurius ja Venus ?
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #89 : 12.05.2009 08:36:07 » |
|
Hmm... minulla on , ja Ravussa sekä ja Kaksosissa, ja se tekee minusta todella subjektiivisesti ajattelevan ja tuntevan henkilön. Myönnän myös olevani melkoinen märehtijä, ja ajoittain vajoan itsesääliin, kun koen vastoinkäymisiä, mutta koetan tietoisesti vältellä sellaista tilannetta. Se on ärsyttävää. Mutta kuitenkin, koen maailman tasan oman napani kautta ja ajattelen yleensä aina ensimmäisenä itseäni ja omaa etuani, eikä sitä juuri voi muuttaa. Olen myös melko itsepäinen, itseriittoinen ja määrätietoinen henkilö (ensivaikutelma minusta on usein kuulemma päättäväisyys). Se ei tarkoita sitä, ettenkö olisi lainkaan diplomaattinen tai välittäisi muista ihmisistä, mutta en todellakaan ole mikään ensimmäinen toisten puolesta uhrautuja. Ja kukapa muu omia etujani ajaisi ellen minä itse? Myönnän reilusti oman terveen itsekkyyteni, mutta olen ollut tähän asti tyytyväinen. ...enkä ole ihan täysi erakko. Siis on olemassa ihmisiä, jotka pitävät minusta tästä huolimatta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.05.2009 08:38:37 kirjoittanut Hopealohikäärme »
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
|