Ei kun oon jouskari. Ehkä sen vois ottaa keventävänäkin?
Ainakin nyt kun Pluto ei enää oo kiusaamassa.
Hetkinen, mistä lähtien sitoutumiskammo on miehistä ollut jotenkin luotaantyöntävää tai pelottavaa?
Luulin että se olisi lähinnä päinvastoin. Tai no ehkä se sitten on vähän vaikeeta. Toisaalta jos haluaa sitoutua ja näin niin sitten on liian vakava. Hmm. Mä oon miettiny tota biologista kelloa naisilla. Monista miehistä se on varmaan ihan älyttömän pelottavaa. Tai sitten toisin päin, jos mies on se joka haluaisi kovasti perhettä ja nainen on ihan että ei.
Mä viestitän varmaan aika usein että ei kiinnosta.
Johtuneeko sitten tuosta jouskarista. Voi voi...
Useimmat tuntuu sitten sen puolen mussa näkevän ja ei huomaa jos olen oikeasti kiinnostunut.
Mutta tietenkään sitä ei voi sanoa...
kun nousu ravun mielestä se pitää toisen vain tuntea tai arvata.
Mutta hyvällä tuulella ollessa ja hyvässä seurassa olen oikea hihittelijä ja tyttömäinen kikattaja ja joskus aika flirtti.
:
Vaikka mä kanssa annan helposti aika vakavan vaikutelman niin jos vaan haluaa tutustua paremmin niin huomaa, että se on vaan pintaa.
Mutta nousu-ravulla se on niin sen hetken tunnelmista, seurasta ja mielialoista kiinni mitä viestittää ja sekä jousimies että kalat minussa ei vois vähempää oikeastaan välittää että mitä viestitän.