T-H
|
|
« Vastaus #45 : 04.03.2009 08:05:16 » |
|
Mullakin oli joskus kokeena hiuksissani kullanruskeita raitoja. Se oli vissiin silloin kun halus kokeilla melkeen kaikenlaista. Nyt olen oikeen tyytyväinen itteeni. Olen klassisen tyylin omaava, niin ulkonäöllisesti kuin pukeutumisenkin tyyliin.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #46 : 04.03.2009 09:13:05 » |
|
Mites te muuten koristaudutte itseänne muuten kuin meikaten, vai koristaudutteko ollenkaan?En oikeastaan. Koruja en hirveästi osaa käyttää, joskus kuitenkin käytän kuukoru-kaulakoruani. Viimeksi kun käytin sitä (olin juuri ostanut sen) tapahtui kummia. Minua kehuttiin (halleluja), vaikka hiukset olivat aivan likaiset ja huolimattomalla ponnarilla (kaveri taisi huomauttaa että hiukseni ovat jotenkin niin hyvinvoivan näköiset). Sain katseita (ja tööttäyksiä) miespuolisilta, vaikka ylläni olivat vain lökärishortsit ja ankea harmaa mitäänsanomaton toppi. Resut sandaalit jalassa. Kuukiven ansiota? Voisikohan nousumerkki kertoa sen mikä tyyli istuu parhaiten päälle ja mikä ei onnistu vaikka kuinka yrittäisi?Minulla on ainakin se perus joukkarityyli, sporttinen ja yksinkertainen (tuulihousut). Yritän pitää kaiken mahdollisimman yksinkertaisena ja helppona. Yleensä musta trikoopaita ja mustat legginssit/sukkahousut ja päälle joko farkkuhame tai lökärit tai jotain.. Helppoa. ..siksipä muutan hiustyylejä ja malleja useasti vuodessa..Minullekkin ne hiukset ovat se juttu, tykkään (tai tykkäisin) vaihdella hiustyylejä vaikka joka viikko ja keksiä kaikenlaista hauskaa niistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #47 : 04.03.2009 09:23:11 » |
|
Eileithyia: Eikös ole tunteiden symboli, eli tunne-elämän. Kas, kas siinäpäs sinusta jännä huomio Kuunvetovoimaa!
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #48 : 04.03.2009 10:18:36 » |
|
Mites te muuten koristaudutte itseänne muuten kuin meikaten, vai koristaudutteko ollenkaan?En oikeastaan. Koruja en hirveästi osaa käyttää, joskus kuitenkin käytän kuukoru-kaulakoruani. Viimeksi kun käytin sitä (olin juuri ostanut sen) tapahtui kummia. Minua kehuttiin (halleluja), vaikka hiukset olivat aivan likaiset ja huolimattomalla ponnarilla (kaveri taisi huomauttaa että hiukseni ovat jotenkin niin hyvinvoivan näköiset). Sain katseita (ja tööttäyksiä) miespuolisilta, vaikka ylläni olivat vain lökärishortsit ja ankea harmaa mitäänsanomaton toppi. Resut sandaalit jalassa. Kuukiven ansiota? Voisikohan nousumerkki kertoa sen mikä tyyli istuu parhaiten päälle ja mikä ei onnistu vaikka kuinka yrittäisi?Minulla on ainakin se perus joukkarityyli, sporttinen ja yksinkertainen (tuulihousut). Yritän pitää kaiken mahdollisimman yksinkertaisena ja helppona. Yleensä musta trikoopaita ja mustat legginssit/sukkahousut ja päälle joko farkkuhame tai lökärit tai jotain.. Helppoa. ..siksipä muutan hiustyylejä ja malleja useasti vuodessa..Minullekkin ne hiukset ovat se juttu, tykkään (tai tykkäisin) vaihdella hiustyylejä vaikka joka viikko ja keksiä kaikenlaista hauskaa niistä. Tukkaa on kiva muutella. Monet ystävistäni ovat olleet samannäköisiä kymmenenkin vuotta, itse en jaksaisi samaa tukkaa katsella niin pitkään Kun katson valokuvia niin muistan heti milloin se on otettu, " ainiin mulla oli tollanen tukka silloin eli tää on siltä vuodelta "
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #49 : 04.03.2009 10:52:00 » |
|
Itsellä yleensä pysyy se sama looki hirveän pitkään (rahatilanne ei salli jokaviikkoisia kampaamokäyntejä) ja sitten PAM, muutunkin ihan erinäköiseksi kun käyn kampaajalla. Niin ettei minua edes meinaa tunnistaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #50 : 04.03.2009 10:52:55 » |
|
Eileithyia: Eikös ole tunteiden symboli, eli tunne-elämän. Kas, kas siinäpäs sinusta jännä huomio Kuunvetovoimaa! Niin ja nimenomaan naiseuden/feminiinisyyden symboli.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #51 : 04.03.2009 12:20:18 » |
|
Olen nousuneitsyt. En kyllä osaa sanoa, millälailla nainen näkyis mun pukeutumisessani. : Neitsyestä on tulkittu, että rakastaa materiaa, loistoa ja menestystä. Tietyllä tapaa pidän hyvänlaatuisesta materiaalista ja mielellään vaatteista joissa on erikoinen leikkaus (ei tartte olla merkkivaate) tai jotenksakin muuten poikkeava. Maksaa vaan niin maltaita kun jotain erilaista haluis.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #52 : 04.03.2009 12:45:24 » |
|
Nousu neitsyestä tulee mieleen ihminen joka käyttää laadukkaita ja yksinkertaisia vaatteita. Klassinen tyyli, hillityt värit. Ei mikään muotioikkujen perässä juoksija. Nousu rapuisuus näkyy itsessäni sillä tavoin että tykkään mukavista vaatteista, vaatteen on oltava mukavantuntuinen yllä. Kotona villasukat ja verkkarit Ihmisten pariin lähtiessa oinaspuoleni repäisee sitten.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #53 : 04.03.2009 13:06:34 » |
|
Jeps. Kiitti Artemis. Tuollainen vaatetustyyli kuvaa minua. Tykkään mm sellaisista isoista näyttävistä huiveista, kaula-aukoista ja kauluksista. Hapsumokkasiinisaappaat ovat kengissä ihan ykköset. Ne ois hankinnan alla. Hiton kalliit vaan. Yks mitenkä tykkään pukeutua on farkut ja jokin upea neule Ruskanvärejä on mulla todella paljon vaatteissani, mutta myös mustaa, valkeaa.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #55 : 04.03.2009 17:27:05 » |
|
Mulla on musta rokkitukka ja kulmakoru Ja vaatteet onkin sitten aika tylsiä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #56 : 05.03.2009 10:31:41 » |
|
Nousu neitsyestä tulee mieleen ihminen joka käyttää laadukkaita ja yksinkertaisia vaatteita. Klassinen tyyli, hillityt värit. Ei mikään muotioikkujen perässä juoksija.
Niin aivan. Kuvaa aika hyvin minua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #57 : 05.03.2009 11:31:44 » |
|
Onko teillä joillakin karhea hiuslaatu? Ettei tartte kauheena laittaa hiusmuotoilutuotteita.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #58 : 05.03.2009 11:39:59 » |
|
Mieheni on nousu neitsyt ja hän ei sovi tuohon kertomaani kuvaan, mutta hänellä onkin pluto askendantin päällä ja 1.huoneessa on uranus. Tykkää käyttää värejä ja kokeilla juttuja ja käyttää jopa "outoja" vaatteita, tai tykkäsi aiemmin lähinnä käyttää outoja vaatteita . Pluto näkyy ulkonäössä silmissä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 05.03.2009 13:30:55 » |
|
Mullakin on nousuneitsyen mukaan aika klassinen tyyli, Kuu on yhtymässä joka varmaan tuo myös tunteita mukaan pukeutumiseen (romanttisesta tyylistä pidän, unenomaisista vaatteista). Koristaudun aina kun lähden ulos, jos ei nyt ihan vaan maidon osto ja lähikauppareissu ole tiedossa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|