Mulla
8.huoneessa.
Kyllä se kertoo äitisuhteestani; äiti on aina ollut vahva persoona (
2.huone) ja laittanut minua omaan "muottiinsa" oinasmaisen jääräpäisesti ja
:maisen ylihuolehtivasti.
Minä vaakamaisesti olen varovainen tunteiden ilmaisussa; se on näkynyt äitisuhteessa siten että joko myöntäilen tai sitten jyrkästi vastustan. Se on elämänoppina ollut että olen hakenut siihen tasapainoa kuin vaa'alla keikkuen..
Olen myös päättämätön, harkitsen ja veivaan ja mietiskelen tunteitani paljon. Olen erittäin tunne-ihminen (
) joten siellä on perusturvallisuuteni, tunteissa.. Ja vaaka kun keikkuu niin koko ihminen keikkuu.. Haen tietynlaista balanssia elämään kaikessa.
2.huoneessa; äitisuhteeni on ollut tässä elämässä tämän aspektin "alulle panija", olen jäänyt hänen mielipidejyränsä jalkoihin ja minun tulee tässä elämässä oppia seisomaan omilla jaloillani jykevästi ja päämäärätietoisesti, Ajatellen Itseäni eikä muita.. "Minä ensin".
Veljeni
on
joka todellakin kertoo äitinsä olleen ylihuolehtiva hössö.
Jännä sinänsä, että oman esikoispoikani (
)
on myös
Enhän toista äitini malleja?
Tapaan äidiltä saadun mallin mukaisesti itsekin olla ylihuolehtiva ja on siinä elämänoppia osata rentoutua.. pelottavasti historia toistaisi itseään; poikani on kuin minä, herkkä poika jolle ei sovi liian tiukka kuri. On siinä äidillä muistamista ja opeteltavaa ollut ja tulee olemaan, niin alitajuisesti kasvatusmallit periytyy ja tähdet vaikuttaa..