Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346541 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #300 : 27.07.2010 11:27:06 »

Hei Ave^^  angel

Mitäs näet minun kesääni?

Kiitosta  smitten

Katsotaan.  Smiley
Portti, mahdollisuus, aukeaminen, työn tulos, saavutus, jotain mistä voi olla ylpeä. Seisot ylpeänä sen vieressä, se on sinun. Harrastatko kenties jotain missä esiinnyt ihmisille? Minulle tulee tästä ensimmäisenä mielikuvana, että joku esitys on saanut ensi-iltansa. Elämäsi pyörii ehkä tällä hetkellä sen ympärillä, sillä en näe täältä mitään muuta.  Grin Ihan hyvältähän tämä näyttää, hauskaa on, ja paljon ystäviä joiden kanssa on hauska viettää aikaa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #301 : 27.07.2010 11:37:21 »

Moi Ave! Miltä näyttää työrintamalla (saanko hakemani paikan)? Miltä syksy muuten näyttää, tapahtuuko mitään uutta ja mukavaa?

Kiitos ja mukavaa kesää!

Katsotaan.  Smiley
Laukku olalla. Jotain uutta hommaa tässä ollaan syksyn tultua lähdössä tekemään. Hmm.. sinun on täytynyt taistella siitä mahdollisuudesta, mutta sinulla se on. Tämä liittyy työhön tai opiskeluunkin ehkä, en osaa suoraan sanoa onko kyse juuri tuosta paikasta mistä kysyt. Hyvältä näyttää silti, peukaloita et joudu pyörittelemään.  Smiley Ehkä uuden paikan myötä saat jonkinmoisen perehdytyskoulutuksen.. Toinen mikä täällä näkyy, on kodin rakentaminen. Jos sinulla ehkä on ollut jotain esteitä siinä tai pelkoa että rahat ei riitä johonkin tai muuta nyt, niin sellaiset haihtuvat. Ehkäpä juuri sen uuden työn ansiosta.  Smiley
tallennettu
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #302 : 27.07.2010 20:30:42 »

Hei Ave!

Katsoisitko, mitä työ- ja rakkauselämä lupailee? Jatkuukos tämä sinkkuilu vielä  Wink

Kiitos etukäteen  smitten
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #303 : 28.07.2010 11:32:24 »

                            Hei Ave!


      Voisitko katsoa minulle, loppuuko miesystäväni " sinkkuilu"?
      Ajatteleeko hän yhteen muuttamista, vai eroamista?
      Näin en enää jaksa Cry
      Rahaa ei ole koskaan ja aina on nälkä, kun palkkapäivä lähestyy, tuleeko se lottovoitto vihdoin?
      Työ on pelkkää yksitoikkoista puurtamista buck2. Tulisiko siihen muutos?

      Koska masennus loppuu, vai loppuuko? Sitä kestänyt jo tasan 10 vuotta.

      Entä opiskelu, kannattaako sitä jatkaa työn päälle vielä iltaisin?

      Kiitos kaunis smitten
      t.Musta lumikki
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #304 : 28.07.2010 14:45:08 »

hei! haluaisin tietää mitä näkyy rakkauden suhteen.. olen niin epätoivoisesti ihastunut ja tunnen todella yhteyttä kyseiseen henkilöön. ja raha-asiat huolettavat.kiitos jo etukäteen Smiley
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #305 : 29.07.2010 19:10:41 »

Hei Ave ^^  Smiley

Mitä minun elämääni kuuluu, miten se muuttunut, jos se on muuttunut  vuoden loppuun mennessä ?

Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Riccha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #306 : 30.07.2010 13:08:10 »


Katsellaan..  Smiley
Ihan kuin hän odottaisi jotain.. on varma että jotain tulee vielä tapahtumaan, jotain mikä tarvitsee hänen energiansa ja keskittymisensä sataprosenttisesti, ja ennen sitä on paha luvata mitään. Pelkäätkö ettet ole ainut nainen hänen elämässään? Nostin sellaisen teeman täältä, mutta nostin sen sinun kohdaltasi, joten se kuvaa enemmänkin sinun ajatuksiasi. Se voi olla joko vaisto tai vain pelkkä pelko, joka tapauksessa kannattaa miettiä miksi pelkää sellaista jos pelkää, siinä on aina jokin selvittämisen aihe silloin. Sillä yhtä varmasti kuin pettäminen alkaa pikku hiljaa syömään suhdetta, niin myös piilevä pelko ja oma riittämättömyyden tunne tekee saman. Puhu asioista ja tunteistasi rehellisesti, ei vaativasti, vain rehellisesti, ehkä monet pelkosi eivät silloin edes ole totta sillä olet vain ymmärtänyt hänet väärin.

Hei
Ja kiitos kovasti vastauksesta. Olen hiukan ollut nettipimennossa, joten vasta nyt pääsin kirjoittamaan tänne.
Mietin tuota, mikähän voisi olla sellainen asia jota hän odottaa? En keksi sille oikein selitystä. Toisaalta, hänellä on ollut huonoja suhteita ja tämä voisi tietenkin vaikuttaa tai se, että hänellä on sairaalassa käynti tulossa (ei pidä sairaaloista).
Tuohon mustasukkaisuuteen, ensin huvitti. Enhän minä ole mustis, enkä epäile rakkaallani muita olevan. Tarkemmin kun ajattelin, mielessäni välillä käy, tuon käytöksen takia kuitenkin ajatus "jos hänellä on toinen". Järkiperäisesti kun ajattelen, tiedän (uskoisin tietäväni  Undecided) ettei hänellä muita ole. On myös asiasta puhuttu Smiley
Ehkä minulla on vain huono tapa yrittää tulkita liikaa hänen ajatuksiaan?!
tallennettu
syksynlapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #307 : 30.07.2010 16:51:31 »

Saisinko minäkin osallistua  Smiley

Minulle kipeitä asioita ovat tällä hetkellä vatsani oireilu jota on kestänyt 13 vuotta, sekä työpaikka, että tulenko koskaan saamaan ja mille alalle kannattaisi....

Saisikohan noihin minkäänlaista vastausta?  Wink
tallennettu
mirkku83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #308 : 31.07.2010 14:01:47 »




Profiili Yksityisviesti (poissa)
   
   
Vs: pieni kokeilu ;P
« Vastaus #344 : 27.07.2010 11:37:21 »
   Vastaa lainatenLainaus
Lainaus käyttäjältä: mirkku83 - 07.07.2010  16:22:15
Moi Ave! Miltä näyttää työrintamalla (saanko hakemani paikan)? Miltä syksy muuten näyttää, tapahtuuko mitään uutta ja mukavaa?

Kiitos ja mukavaa kesää!

Katsotaan.  Smiley
Laukku olalla. Jotain uutta hommaa tässä ollaan syksyn tultua lähdössä tekemään. Hmm.. sinun on täytynyt taistella siitä mahdollisuudesta, mutta sinulla se on. Tämä liittyy työhön tai opiskeluunkin ehkä, en osaa suoraan sanoa onko kyse juuri tuosta paikasta mistä kysyt. Hyvältä näyttää silti, peukaloita et joudu pyörittelemään.  Smiley Ehkä uuden paikan myötä saat jonkinmoisen perehdytyskoulutuksen.. Toinen mikä täällä näkyy, on kodin rakentaminen. Jos sinulla ehkä on ollut jotain esteitä siinä tai pelkoa että rahat ei riitä johonkin tai muuta nyt, niin sellaiset haihtuvat. Ehkäpä juuri sen uuden työn ansiosta.  Smiley


Tuo paikka mitä olen hakenut on virka joka on tällä hetkellä auki työpaikassa jossa olen tällä hetkellä sijaisena. Olen miettinyt että opiskelisin intuitiiviseksi parantajaksi, mutta sattuukohan mahd. leikkaukseni juuri kurssin aikaan, jolloin en sieltä valmistuisi arvelluttaa osallistumistani ko. kurssille. Hmm. kodin rakentaminen ostin kyllä puolivuotta sitten asunnon ja nyt on kyllä asuntoon tulossa ikkuna-ovi remontti...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #309 : 01.08.2010 12:05:09 »

Hei Ave =)

Olen tainnut sössiä ihan huolella. Suhde (jo hiipunut) esimieheen, ja sitä kautta minulle rakas työ on käynyt raskaaksi (manipulointia ja tietojen pimittämistä). Enkä ole helpoksi tilannetta tehnyt minäkään, sillä rehellisyyden ja avoimuuden vaatiminen on saanut aikaan entistä hankalamman tilanteen. Mitä ihmettä teen? Kuinka tämä tilanne lopulta selviää.. jos selviää?

Onko näkösällä edes minkäänlaista oikeaa suhdetta???

Äärimmäisen turhauttava ja lamaannuttava tilanne syö tätä tyttöä jo aivan liikaa... Embarrassed
Katsotaan mitä näkyy..
Sateenkaari kahden pisteen välillä. Sillä on lähtöpiste sekä saapumispiste, kaksi kotia ehkä, kaksi paikkaa toisistaan erillä mitkä säilyvät aina. Niiden välillä se loistaa.
Täällä näkyy itsenäinen nainen, joka ei tarvitse ympärillä oleviaan mihinkään, hän voi aina mennä minne tahansa ja tulisi pärjäämään. Se on hänen asenteensa ainakin. Nuo kaksi sateenkaaren päätä ovat sellaiset, minkä keskellä hän on nyt, kaukana kummastakin, hän haluaa pitää ne turvasatamina joista kukaan ei tiedä, joita käyttää vasta kun tarvitsee niitä. Hän ei siis todellakaan ole käyttänyt vielä kaikkia korttejaan. Mitään hätää ei siis ole, on vielä paljon tukivaraa mitkä estävät putoamasta.
Nostan tässä hurjan monta kertaa auringon, sellaisen suuren tulisen voiman. Niin kauan kuin tuollainen voima on olemassa, ei sitä tarvitse neuvoja keneltäkään, ei niitä välttämättä kuuntelekaan, kun voimaa riittää millä mennä eteenpäin. Hieman sokeuttava se voi olla, on vain yksi päämäärä mitä kohti pyrkii hullun lailla. Mutta kun siinä ei vain kuuntele ketään muuta silloin. Siinä samassa hieman polttaa jotain myös itsestään, kun antaa sen tulen käyttää itseään välineenä.
Hieman tälläinen sekava ajatuksenjuoksu tällä kertaa..  Tongue :Smiley
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #310 : 01.08.2010 18:01:17 »

Kiitos kaunis Ave^^  smitten

Kunpa tietäisin mikä se määränpää on.. tai tiedänhän minä, tasapaino kaikilla elämän osa-alueilla (henkinen, sielullinen, fyysinen ja materiaalinen.) Kunpa vain olisi sitä kärsivällisyyttä ja viisautta antaa asioiden tapahtua omalla painollaan, eikä vain väkisin yritä puskea vastavirtaan.  smitten

Kaikki vain nyt tuntuu niin sekavalta, enkä tunne itseäni lainkaan niin vahvaksi kuin tulkintasi kertoo. Oi kun ilmaantuisi jostain edes  kokonaan uusi ja mielekäs työ, minkä kautta pääsisin irti vanhasta.  Undecided           
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #311 : 02.08.2010 16:04:37 »


No katsellaan..  Smiley
Tämä on kuin syksyä, mutta samalla tulee mieleen että on joulu lähellä.. Kuivaa ja lunta ei ole maassa. Sitä ennen on hyvin kuumaa ja lämmintä.. sinulla on nyt joku projekti joka sinun täytyy hoitaa kesän aikana, syksyllä taas uutta.. Se mitä sinulla on nyt, ei ole enää mukanasi talven tullessa. Silloin ihan itsekin haluat lähteä uuteen suuntaan ja luopua siitä, vaikka et tällä hetkellä niin ajatellisikaan. En osaa tähdentää suoraan mihin elämänosa-alueeseen tämä liittyy.. Näen jotain ihan muuta sinulle täällä talvella, ja sellaisen olon että olet sataprosenttisen tyytyväinen siihen että olet silloin siinä uudessa tilassa, etkä enää tässä vanhassa missä olet nyt. Se voi olla surullinen ja tuskaisa tapahtuma se luopuminen, mutta et kadu sitä.

Voi Ave, et arvaakkaan kuinka osuvasti tämä selkeni. Ja vielä uskomattoman nopeasti.
Henkilö, jota olen tapaillu nyt yli puoli vuotta ja johon olen hyvin kiintynyt, ilmoitti ihan yllättäen lähtevänsä nyt elokuun lopulla kuukausiksi ulkomaille.
Jotenkin minusta tuntuu, että tämä on myös meidän juttumme loppu ja tiedän, että minun on vain päästettävä irti, niin tuskalliselta kuin se tällä hetkellä tuntuukin. Vähän suru puserossa olen.  Sad

Ainakin luulen, että tätä tarkoitettiin, ellei jotain muuta ole vielä tulossa. 
tallennettu
betrayed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #312 : 02.08.2010 19:11:28 »

Kokeillaas tätäkin topikkia. Eli olis tossa yksi varattu (pitkä, pun.tukka) nainen jonka kanssa tuun äärimmäisen hyvin toimeen. Mistävaan voi puhua jne. Tekisi mieli sanoa hänelle mitä tunnen mutta en viitsisi tuhota välejä tämän takia tähän ihmiseen... näkyisköhän tossa jutussa jotain? kiitos
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #313 : 09.08.2010 14:23:53 »

Pahoittelen etten ole ehtinyt purkaa jonoa..
Puran sitä taas kun saan omat energiani tasapainompaan. Lähden tässä myös vielä reissuun, että valitettavasti voi muutaman viikon vielä kestää.
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #314 : 14.08.2010 16:27:20 »

Hei. Haluaisin tietää paraneeko raha-tilanteeni lähiaikoina.

Ja olen myös tavannut todella mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa tulemme ehkä vähän liiankin hyvin juttuun.. en vain oikein tiedä mitä kyseisestä ihmisestä pitäisi ajatella. Olemme jotenkin hassulla tavalla todella samanlaisia ja juttua riittää, ihan kuin olisimme tuntenut jo paljon pitempään. Mitä tämän ihmisen kanssa tulee käymään, haluaisin tietää tästä ihmisestä enemmän.. Smiley Kiitos etukäteen! Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: