nikki, sori olen nyt taas vasta herännyt tänne uudestaan, pienen tauon jälkeen...
Juu, onhan mulla se Jupiterin transitoiminen avannut kielenkantoja ja kaikenlaista yllättävää positiivista alkanut tapahtua. Sitä kyllä on terävöittänyt uranuksen ja pluton transiitit,
eli suoraa tekstiä tulee välillä,
on negatiivista ja kokonaisvaltaisen radikaalia elämänmuutosta ollut myös.
Mutta nikki, sun kanssa ollaan puhuttu kai aiemmin siitä, kuinka mun nousuakselissa on jatkuvasti vaikuttamassa ne
ja
nousujouskari. No itseasiassa tarkistin asiaa tässä, molemmat taitavat olla Rx, mut se Jupiter on niistä lähempänä ascia. Ja huone 12, uranus puolestaan huone 1.
Jotenkin sen Jupiterin kyljessä kulkeminen on kaikin tavoin auttanut elämässäni, vaikka paljon on vaikeuksia ollutkin. Joku sanoi täällä aiemmin et nimenomaan huoneen 12 Jupiter olis ikään kuin pelastava suojelusenkeli mukana pahoissa paikoissa. En kiistä yhtään, voi hyvinkin olla!
Mutta hyvää tuuria tärkeissä kysymyksissä se on vähintään tuonut. Sitten nyt kun jupiter alkoi transitoimaan tänä keväänä, kyllä minuu on viety ja kosiskeltu kaikenlaisilta ihme tahoilta... Aivan uusia ulottuvuuksia on tullut, usein harkitsen vähäsen ennen kuin lähden ihan mihin tahansa mukaan.
Kiitos nikki, transiiteista tajuat kyllä todella hyvin.
Och mitt språk är ju finska, jag måste bara leva med många svenskspråkiga hela tiden, inte gör det någonting ändå, tvärtom.