luminant mermaid
Kohtuuastroilija
"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."
|
|
« Vastaus #150 : 13.02.2006 15:17:25 » |
|
Kiitos Rakkauden Enkeli Uusia ajatuksia ja ideoita olen todellakin pyöritellyt päässäni koko tämän sydäntalven ajan. Nyt varmaan pitäisi uskaltaa ryhtyä toteuttamaan niitä, pikkuhiljaa. Kai näihin pitää uskoa, kun joka puolelta saan saman suuntaista viestiä. Tuntuu turvalliselta, kun saa "ohjausta" uusien suunnitelmien toteuttamiseen Ihanaa, että sinun kaltaisiasi ihmisiä on olemassa auttamassa meitä noviiseja!
|
|
|
tallennettu
|
*nouseva Vaaka *aurinko Härässä *kuu Kaksosissa *merkurius Oinaassa *venus Kaksosissa *mars Ravussa *Punainen Resonoiva Maa
|
|
|
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #151 : 13.02.2006 15:37:26 » |
|
Kiitos vastauksesta. Muutokset ovat todellakin ajankohtaisia, paljon on tapahtunut, pieniä ja isoja. Luottamus on vaikeaa, kun muutokset pelottaa. Tämä oli hyvä muistutus siitä. Kiitos
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Vaaka Aurinko Neitsyessä Kuu Kauriissa Merkurius Vaa'assa Venus Neitsyessä Mars Leijonassa Keltainen resonoiva tähti Tuli-hevonen Oliivipuu
|
|
|
ponkka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #152 : 13.02.2006 15:42:02 » |
|
Hei Rakkauden enkeli! Voisitko nostaa minullekkin kortin olen vaikeassa elämäntilanteessa...Toivon jotain lohtua! Kiitos etukäteen sinulle ja hyvää kevättä! Ponkka.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #153 : 13.02.2006 15:43:52 » |
|
Tällä sivulla (11) on jo vastaus sinulle Ponkka!
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.02.2006 15:45:58 kirjoittanut Rakkauden enkeli »
|
tallennettu
|
|
|
|
ponkka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #154 : 13.02.2006 15:57:02 » |
|
Rakkauden Enkeli Kiitos vastauksesta!! :-*Se toi lohdutusta elämään! Voimia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #155 : 13.02.2006 18:02:28 » |
|
Moi. Jos vielä kerkeät ja viitsit niin.nostatko kortin minulle.
|
|
|
tallennettu
|
Vesi-Rotta, Keltainen Planetaarinen Soturi Nousu Jousimies Aurinko Leijona Kuu Vaaka Merkurius Leijona Venus Rapu Mars Leijona
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #156 : 13.02.2006 18:39:46 » |
|
Moi Rakkauden Enkeli!"Satusko70, sinulle tuli kortti: IDEAT & INSPIRAATIO
Kiinnitä huomiota uusiin ajatuksiin ja ideoihin jotka tulevat mieleesi. Ne ovat mahtavia yhteistyön "siemeniä" Jumalan kanssa.
Jumala puhuu sinulle ajatustesi kautta, ja tämä kortti näyttää että enkelit haluavat sinun huomioivan ja seuraavan ideoita, joita olet saanut viime aikoina. Nämä ajatukset ovat vastauksia rukouksiisi johdatuksesta. Joten älä jätä niitä niitä huomiotta, luullen niitä pelkäksi mielikuvitukseksi.
Tämän kortin valikoitumisella, enkelit haluavat antaa sinulle luottamusta, että olet kykenevä saamaan upeita ideoita, aivan kuten kuka tahansa muukin Jumalan lapsi. Sillä kaikki upeat ideat ovat lähtöisin yhdestä Jumalallisesta mielestä, Jumalasta. Koska Jumala on kaikkialla läsnäoleva, jokapuolella, Jumala on myös sinussa. Joten Jumalan mieli jatkuvasti ilmaisee uusia ajatuksia ja ideoita myös sinun mielessäsi!Eli sinusta on kaiketi pitänyt tulla noin vahva tehdäksesi yhteistyötä Jumalan kanssa. " Tiedätkö Enkeli, nyt meinaa oikeasti ruveta itkettämään Sain nimittäin Häneltä itseltään ihan samanlaisen vastauksen maatessani saikulla vuosi sitten! Olin päivällä saanut kuulla lääkäriltä, mistä oli kysymys ja miten lähellä Noutaja oli käynyt (parin sentin päässä). Valvoin, itkin ja kyselin yöllä, mitä minun pitäisi sairastumisestani oppia. Ihan selvällä suomella joku sanoi mulle: "Tämä on nyt se sinun tehtäväsi: sinun pitää pysäyttää ihmisiä! Kyllä sinä tästä selviät, olet vaan entistäkin vahvempi ihminen. Anna se taakkas mulle, kyllä minä sen kannan!" Eli ei se mitään mielikuvituksen tuotetta sitten ollut Elämäni varrella on sattunut kaikenlaista ISOA, semmoista, mikä on pysäyttänyt muitakin enempi ja vähempi, mutta viime talvinen järisytti todella monia läheisiäni itestäni puhumattakaan. Olen tehnyt isoja muutoksia elämässäni menneen vuoden aikana, semmoisiakin, mitä muut ovat jääneet kattomaan hoomoilasina eivätkä varmasti ihan satasella hyväksy. Mutta ehkäpä se on ollut näyttöä heille, ettei sairastumisen tartte olla maailmanloppu, vaan jonkin ihan uuden alku ja ihminen pystyy ihan mihin vaan, jos tahtoa ja motivaatiota on tarpeeksi... Varmaan jotkut ovat olleet kateellisiakin mulle siitä, että olen saanut näin tajuttoman mahdollisuuden aloittaa puhtaalta pöydältä ja tehdä, mitä oikeasti haluan. KIITOS, Rakkauden Enkeli! Oli hyvä saada vahvistusta omille ajatuksille ja sille, etten ole ihan tykkänään vaan uneksinut...
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
|
saru
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #158 : 13.02.2006 21:07:39 » |
|
Kiitos vastauksestasi! Se laittoi taas uudelleen miettimään... taisipa se kolahtaa jopa oikeaankin! Jos joku voisi kertoa minulle (aloittelijalle), että miten parhaiten saisin yhteyden siihen omaan enekeliini?=
|
|
|
tallennettu
|
Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
|
|
|
Karoliina
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #159 : 13.02.2006 23:26:22 » |
|
Hei Rakkauden enkeli! Voisitko myös minulle nostaa enkelikortin? T: Karoliina Karoliina, sinulle tuli kortti: JUMALALLINEN OHJAUS
Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.
Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta. Oikein paljon kiitoksia tästä Rakkauden enkeli! Hih, minua huvitti, kun muilla oli piitkät päätkät sepustuksia ja minulla vain noin "lyhyt kortti".. Mutta tiedätkös, se oli juuri sellainen minkä minä tarvitsin! Mun täytyy nyt vain luottaa siihen intuitioon, eikä aina epäillä sitä, jeps. T: Karoliina
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Unneli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #160 : 14.02.2006 12:17:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Nouseva Leijona Kuu Kaksoset Merkurius Jousimies Venus Skorpioni Mars Neitsyt
Tuli Hevonen
Sininen Resonoiva Käsi
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #161 : 15.02.2006 13:35:17 » |
|
Ei rakkauden enkeleitä minulle sitten ollenkaan.. Voi rakas Asterix, ällös itke! Vastaus on kyllä sinulle laitettu jo sivulle 5. Enkelit ovat aina läsnä. Laitan sen viestin nyt vielä kuitenkin tähänkin: UNET Kiinnitä erityistä huomiota uniisi juuri nyt. Pidä unipäiväkirjaa. Saat tärkeitä viestejä unissasi. Joskus saatat herätä tunteella, että olet matkustanut tai saanut ohjeita/opetusta nukkuessasi. Mietit, Miksi en muista uniani? Uniesi viestit tai kokemukset eivät koskaan ole täysin kadonneet tai unohtuneet. Ne ovat itseasiassa, järjestäytyneet alitajuntaasi, jotta korkeimman itsesi viisaus ja rakkaus ohjaavat tekojasi. Voit parhaiten muistaa uniasi kirjoittamalla kaiken muistamasi ylös heti herättyäsi. Kirjoita ihan mikä tahansa pieni pätkä unestasi minkä muistat, ja loput unestasi selviää/purkautuu muistiisi. Käy läpi unipäiväkirjaasi usein ja katso toistuvia kuvioita ja teemoja. Nämä säännöllisesti toistuvat uniteemat osoittavat ne viestit mitä korkein itsesi ja enkelisi yrittävät sinulle kertoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #162 : 15.02.2006 13:49:15 » |
|
VAU...TÄMÄ ON HIENO YLLÄTYS - TÄÄLLÄ ASTROSIVUILLA...KIITOS RAKKAUDENENKELI ! MIELUUSTI LUKISIN MINÄKIN ENKELIPOSTIA! HYMYTERVEISIN KIRSIHELENA Kirsihelena, sinulle tuli kortti: LEIKKIMIELISYYS
Hauskuus ja leikkiminen ovat enkelten tapoja! He ohjaavat sinua lisäämään iloa elämääsi, ja haluavat sinun tietävän että hauskuus on tarpeellista, ei ylellisyyttä.
Enkelit tietävät, että sinulla on paljon vastuuta ja että tarvitset vakaata ajan virtaa, rahaa ja muita resursseja. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit haluavat kuitenkin sinun tietävän, että säännölliset "annokset" hauskanpitoa auttavat sinua saavuttamaan tavoitteesi. Voit protestoida, että sinulla ei ole tarpeeksi aikaa, rahaa tai energiaa leikkiä. Silti enkelisi vakuuttavat sinulle, että leikkimielisyys on upea investointi/sijoitus, joka tuottaa välittömästi.
Kun pidät hauskaa ja naurat, rentoudut. Tämä rentoutuminen antaa sinulle suuremman ideoiden virran, henkisen yhteyden, Jumalallisen johdatuksen ja energiaa. Uudella inspiraatiolla ja energialla pystyt paremmin toteuttamaan haaveitasi. Sinun rentoutunut ja säteilevä persoonallisuutesi viehättää, sekä vetää luoksesi ihania ja avuliaita ihmisiä. Positiivinen olemuksesi luo uusia mahdollisuuksia sinulle. Kun katsot elämää tältä kannalta, sinulla ei ole varaa olla pitämättä hauskaa.Piti jostain syystä : tähän vielä lisätä, että taidat kyllä olla positiivisesti ajatteleva ihminen joka osaa pitää hauskaakin, mutta jostain syystä enkelit halusivat kuitenkin sinua tästä juuri tällä hetkellä muistuttaa. Ehkä hauskuus/hauskanpito on jäänyt sinulla nyt lähiaikoina vähemmälle? Enkelit eivät toki tarkoita hauskanpidolla mitään "ryyppäämistä ja rälläämistä" Mutta kyllähän sinä sen tiedät. Ihan vain kaikkien tiedoksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #163 : 15.02.2006 13:56:40 » |
|
Moi. Jos vielä kerkeät ja viitsit niin.nostatko kortin minulle. Mirtzi, sinulle tuli kortti: LUONTO
Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.
Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.
Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.
Sinun enkelisi, ja luonnon enkelit auttavat sinua löytämään ja antamaan ahjasi maailmalle. Auta heitä auttamaan sinua, viettämällä enemmän aikaa luonnossa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #164 : 15.02.2006 14:05:48 » |
|
Kaikille jotka ovat täällä minua kiitelleet, vastaan enkelten kera: OLKAA HYVÄT! Olen todella iloinen, että olen voinut olla avuksi. Muistutan vielä, että olen vain "välikäsi" tässä hommassa ja niin ovat itseasiassa enkelitkin (jotka haluvat siitä muistuttaa). Tämä auttamisen "kaava" menee tässä "hommassa" näin: Luoja -> enkelit-> minä enkelipakkaa sekoittaen-> vastaus teille. Suurin kiitos kuuluu siis Luojalle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|