Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rituaali Seksi  (Luettu 60947 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 26.08.2010 09:55:06 »

Huisaaaa!!! Mä en olisi kyllä uskaltanut tuntemattomien käsittelyyn noin kuten sinä mutta hienoa todellakin sun kuvauksen perusteella tai ainakin sinulle sopivaa. Smiley
Bi olen itsekin, mut ryhmäseksi+rituaalit= hälytyskellot!!!! buck2
Menen sekaisin joka vuosi elokuun täysikuustaki joka on valvottaa mua aina monta yötä. Ihan sekasin nytkin unettomuuden takia. Elokuun kuu on outo ja niin olen minäkin.
Kerro vielä "jälkioloista" Kaik ok?

Niin no ei minustakaan olisi ehkä ihan heti tältä istumalta sellaiseen, mutta en yhtään ihmettele että Sasha kokeilunhaluisena ja seksuaalisesti erittäin avoimena ihmisenä halusi mukaan. Sitä paitsi tuo juttu jo ihan ilman seksiäkin kuulosti hyvin mielenkiintoiselta; kaikki chakrat ja Sashan kertomat tuntemukset Smiley

Niin, ei se kyllä ollut yhtään pahalta tuntuva kokemus -päinvastoin. Smiley
Ne naisetkin oli tosi kivoja ja sympaattisia. Selkeästi kokeneita ja hyvin pitkällä
henkisesti, koska niillä ei ollut mitään kilpailuasetelmaa tai mustasukaisuutta tilanteessa,
mikä normaalisti avomielisessäkin ryhmäseksissä pilkahtelee.

He opastivat koko ajan, tai siis sen ajan, mitä olin tajuissani ja puhuivat hyvin rauhoittavasti
-jännittihän mua jonnin verran tilanne.

Koko tilanne oli hyvin asiallinen ja kunnioittava.

Nyt koen, että mulla on "silmät enemmän auki" tuon session jälkeen -henkisesti
ja maailma on jälleen jonnin verran kauniimpi kuin aikaisemmin. Smiley

Kropassani vilistää ikään kuin "uusi veri", mutta energiaahan tuo taitanee olla.
Tuntuu kuin olisin saanut uutta voimaa.

Tänään aamulla törmäsin ihan sattumalta aamupalalle mennessäni toiseen noista
naisista ja hän halasi mua lujasti ja lämpimästi ja menimme yhdessä aamupalalle.
Hän on ammatiltaan opettaja ja tuiki tavallisen näköinen ja oloinen,
paitsi, että aivan mielettömän sympaattinen tyyppi, tiedättekö, sellainen super rakkaudellinen
ja hyvin äidillinen. Smiley

Nyt olen täällä vanhalla asunnolla -muuttomiehet vievät osaa isommista huonekaluista
uuteen asuntoon ja sitten menen klo 13 toimistolle.

Jotenkin uusiudun ihan kautta rantain, uusi koti, uusi elämä, uudet energiat ja uusia ystäviä. Smiley

Jokin uuden alku tässä on. Smiley

Joo, mä ymmärrän teidän pelot asiassa, mutta terve kriittisyys on aina hyvä
ja kyllä sen tuntee ja vain tietää, milloin on syytä ihan erityisesti varoa.
Tunsin, ja tunnen edelleen kuitenkin luottamusta Taikuria kohtaan. Smiley

Need to go, muuttomiehet...
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #46 : 26.08.2010 10:29:53 »

Kuulostaa todella kauniilta Sashan kokemus. Aihetta leimaa varmaan aika monet negatiiviset mielikuvat, mutta eiväthän ne välttämättä totuutta kerro. Oon viime aikoina tutustunut tantraan jonkin verran ja olen alkanut lämmittelemään miestä innostumaan aiheesta myös. Jotenkin mulle tuli tuosta Sashan kertomasta mieleen tantra, energian virtaus ihmisten välillä, syvä henkisyys jne. vaikka seksuaalisesti ei (ainakaan vielä) ollutkaan kyse tunteja kestävästä sessiosta. En nyt sano, että olisi kyse nimenomaan tantrasta, mutta että ainakin samoja elementtejä Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #47 : 26.08.2010 20:15:01 »

Me ihmiset vaan ollaan niin asenteellisia ja opittu se, että yksi oikea prinssi tulee, jonka kanssa eletään elämä onnellisena loppuun asti. Ja näinhän se aina menee  crazy2 Joo, ite olisin takuulla vielä pari vuotta sitten ollut aivan pöyristyneen kauhuissani moisesta kokeilusta, jota Sasha nyt teet. Mut ihmeekseni huomaan, että olenkin vain utelias, enkä tuomitse (jes) hetikättelyssä. Voi olla, että ite en kykenisi tuohon vielä, enkä tiedä oisko se miun juttu, mutta jokatapauksessa kokemuksesti tarjoaa sopivasti eskapismia miulle (neptunus  aspect_con aurinko ja  aspect_squ  keskitaivas ) ja on niin jänskää luettavaa. Lisäksi Sashan tuntien, hän putoaa aina jaloilleen, joten mitä tuota moralisoimaan  Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #48 : 27.08.2010 17:49:55 »

Carmen kirjoitti hyvin  Smiley

Kuka tietää muuten ihmisen chakrojen määrän?
Niitä pikku-chakroja on varmaan kymmeniä, yleensä puhutaan vaan niistä seitsemästä vahvasta chakrasta.
Samoin kuin hoitojutuissa korostetaan jalkapohjien pisteitä. Kämmenissä on ihan samat jutut.
Tätä en hiffannut ennen kuin mieheni hoiteli mua.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 27.08.2010 18:51:57 »

Se Doreen V:n kirja on ihan kamala. Miten ihmeessä ihmiset voi saada sellaisesta saastatoiminnasta kicksejä?  idiot2
Siksi olin huolissain kun toinen ilmoittaa osallistuvansa johonkin rituaalitsydeemiin.
Heti tuli sen kirjan kuvaukset mieleen #puistatus#
Sashan kokemus oli puhdas ja eheyttävä. Hyvä niin  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #50 : 27.08.2010 19:55:35 »

Kuulostaa todella kauniilta Sashan kokemus. Aihetta leimaa varmaan aika monet negatiiviset mielikuvat, mutta eiväthän ne välttämättä totuutta kerro. Oon viime aikoina tutustunut tantraan jonkin verran ja olen alkanut lämmittelemään miestä innostumaan aiheesta myös. Jotenkin mulle tuli tuosta Sashan kertomasta mieleen tantra, energian virtaus ihmisten välillä, syvä henkisyys jne. vaikka seksuaalisesti ei (ainakaan vielä) ollutkaan kyse tunteja kestävästä sessiosta. En nyt sano, että olisi kyse nimenomaan tantrasta, mutta että ainakin samoja elementtejä Smiley

Se oli mieletön kokemus! Harrastan tantraa jonnin verran ja tuo oli hyvin tantramaista,
mutta ns. "tantra terapiaa" jossa stimuloidaan paitsi chakroja, niin erilaisia energiapisteitä
kehossa. Sielua ja mieltä hoidetaan koko kehon kautta.
Kiksit siitä ovat moninkertaiset ja mielihyvä sanoinkuvaamatonta. Smiley

Me ihmiset vaan ollaan niin asenteellisia ja opittu se, että yksi oikea prinssi tulee, jonka kanssa eletään elämä onnellisena loppuun asti. Ja näinhän se aina menee  crazy2 Joo, ite olisin takuulla vielä pari vuotta sitten ollut aivan pöyristyneen kauhuissani moisesta kokeilusta, jota Sasha nyt teet. Mut ihmeekseni huomaan, että olenkin vain utelias, enkä tuomitse (jes) hetikättelyssä. Voi olla, että ite en kykenisi tuohon vielä, enkä tiedä oisko se miun juttu, mutta jokatapauksessa kokemuksesti tarjoaa sopivasti eskapismia miulle (neptunus  aspect_con aurinko ja  aspect_squ  keskitaivas ) ja on niin jänskää luettavaa. Lisäksi Sashan tuntien, hän putoaa aina jaloilleen, joten mitä tuota moralisoimaan  Cheesy

Niin, mun mielestä ns. "henkiset ihmiset", ihan tavallisetkin tyypit,
kammoaa ja väheksyy seksuaalisuutta ihan turhaan
-itseasiassa, se on varsin voimakas henkinen ja psyykkeellinen kokemus,
vaikka siihen ei liittyisikään tarkoituksellisesti mikään henkisyys.
Siksi sillä voi aiheuttaa niin kovia traumojakin.
Tuskin kukaan traumatisoituu siitä, kun joku haukkuu päin naamaa kävellessä kadulla,
mutta teeppä se rakastellessa. Wink

Seksuaalisuudesta on onnistuttu nykypäivänä irrottamaan tehokkaasti kaikki henkisyys
ja itseasiassa se on hyvin surullista. Ihmiset eivät enään osaa edes ajatella,
kuinka valtavia universaaleja voimia~tilaa~avaruutta sillä voi saavuttaa,
vaan se on jotain hyvin likaista ja kamalaa, joita henkisen ihmisen pitäisi vältellä.

Niin ja kuka samperilainen sen on sanellut alunperin,
että meidän pitäisi olla vain yhden ihmisen kanssa ja jos on monen kanssa, niin kivitetään? Huh
Onko se alunperinkin ollut niin voimakasta voimaa ja liian mukavaa, jotta se piti kieltää? Huh

Mulla on ollut erilaista ryhmäseksiä usein -avomielinen kun olen,
ja jotenkin tykkään siitä, hahah...  Grin pyyteettömästä jakamisesta. 2funny
Ideasta osoittaa universaalia rakkautta kehollisestikin. Tongue
Musta tulisi loistava hippi itseasassa. Grin 2funny

Ongelma vain on ollut yleensä, että joko miehet kilpailee keskenään
ja siitä seksistä tulee urheilua, josta kukaan ei nauti enään,
mutta ei kehtaa lopettaakaan.

Naiset taas tekevät mustasukkaisuus kohtauksia -jopa siitä,
että kehen naiseen mies loppujen lopuksi spekunsa ruiskuttelee.
Naiset näyttelevät olevansa toisistaan hyvin kiihottuneita,
vaikka oikeasti inhoavat toisiaan, kun ne kilpailee viehättävyydestä miehen silmissä.

No, Taikuri soitti justiinsa, että hänella on pahoja vieroitusoireita minusta
ja pitäisi taas..  Grin ..tehdä temput, 2funny
mutta taitanee mennä sunnuntaille, kun ei meinaa aikaa riittää.
Otan sen maalaamaan mun uutta asuntoa samalla ja purkamaan muuttolaatikoita,
jos se vaikka taikoisi ne silleen simsalabim, oikeille paikoilleen ja kaiken valmiiksi. 2funny

Sunnuntaina teemme tantraa ihan keskenämme -ainakin olemme suunnitelleet niin,
koska hän opettaa mulle metodeja tuonne henkimaailman puolelle,
mutta mistäs sitä tietää, mitä sunnuntaihin mennessä ehtii vielä tapahtua.  :Smiley

Mieletön opettaja hän on! Mä en todellakaan tiedä vielä ketään,
joka pystyy luomaan~aiheuttamaan paranormaaleja ilmiöitä. Shocked
...siis kysymys ei ole teknisistä taikatempuista ja sorminäppäryydestä.  

Pakko olla jo noilla taidoilla todella pitkälle kehittynyt henkisiltä kyvyiltä. Shocked
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #51 : 27.08.2010 20:12:07 »

Tuli mieleen, että se hoito, mitä sain oli kuin sekoitus tantraa, reikiä ja perinteistä energiahoitoa.
Mun pitää kysyä Taikurilta, onko sille jotain omaa nimeä~käsitettä.

Tosiaan, mullekin alkaa valjeta rituualiseksin salat pikkuhiljaa. Smiley
Onhan sitäkin varmaan tuhansia eri variaatioita, mutta eiköhän se pointti
kaikissa kuitenkin ole yhdistää kehollinen, sielullinen ja jumaluus yhdeksi voimaksi
~olotilaksi ja rakastelu on ihmisen kehollisista toiminnoista varsin voimakas
ja paljon energiaa sisältävä toiminto.

Olen yllättynyt, millainen portti rakastelu on henkimaailman olevaisuuteen
ja kokemiseen! Shocked

Se vaatii tietyt rituaalit, meditaatiot ja energiahoidot ensin,
ennenkuin sen oven pystyy avaamaan.

Taikuri sanoi, että kaikilta se ei ihan heti ensimmäisillä kerroilla onnistu
ja mua on auttoi paljon, että mulla ei ole tabuja ja häpeilyä
seksuaalisuudessa, -pystyn siis luottamaan ja rentoutumaan niin paljon,
että annan tilanteen viedä- ja olen aina utelias näkemään
ja kokemaan uutta ennakkoluulottomasti.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 27.08.2010 20:23:07 »

Kuka tietää muuten ihmisen chakrojen määrän?
Niitä pikku-chakroja on varmaan kymmeniä, yleensä puhutaan vaan niistä seitsemästä vahvasta chakrasta.
Samoin kuin hoitojutuissa korostetaan jalkapohjien pisteitä. Kämmenissä on ihan samat jutut.
Tätä en hiffannut ennen kuin mieheni hoiteli mua.

Niin, kyllä mulla on yksi tärkeimmistä chakroista jalkapohjissa.
Jos mietitte kiinalaista lääketiedettä, niin tajuaa ne chakrat jalkapohjissa
-sieltähän pystyy korjaamaan vaikka sisäelimiä sen lisäksi,
että jalat ovat kosketuksissa Tellukseen koko ajan.
Tellus on pieni, mutta valtavan voimakas energinen planeetta
-kasvaahan täällä vaikka mitä, se tekee sateet, ilman ja lajit..
luonnonmullistuksista puhumattakaan. Shocked

Tellus on voimakas energiakeskittymä avaruudessa.

Kun jalkoja hieroo, siis stimuloi ko. chakroja, koko ihminen rentoutuu enemmän
kuin selkä-hartiahieronnassa.
Esim. jalkoja hieromalla paranee nopeammin sairaudesta.

Kehotietoa, jota sain ja tajusin tuossa sessiossani. Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 28.08.2010 00:52:34 »

Minun keho ilmoittaa jalkapohjien kautta ennen kuin taudin ensioireet edes ilmenee. Joka päivä tulisi jalkoja hoitaa, kesät talvet. Yrttikylpyöljyä ja laventelivoidetta, hierottuna kiitos  smitten

Ihmisestä voi löytyä yllätten ihme kiihotuspisteitä. G-pisteen kohdalla selkäpuolella on just sellanen kp, jota oikeinpäin hieromalla saa stimuloitua pillua aivan kuin se tuntuis sisällä asti. 

Sorry, tuhma ilmaisu, mut ihmeissäin olin kun se kohta sattumalta löytyi.
Varpaissa on erogeenisiä pisteitä. Nuoleminen ja imeminen tuntuu ylempänä...
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #54 : 28.08.2010 01:16:48 »

Ihmisestä voi löytyä yllätten ihme kiihotuspisteitä. G-pisteen kohdalla selkäpuolella on just sellanen kp, jota oikeinpäin hieromalla saa stimuloitua pillua aivan kuin se tuntuis sisällä asti. 

Niin 0n!  Mulla kävi kerran yks yövieras, joka tiesi kaikki pisteet.  Olin vielä aamullakin ihan pyörryksissä.  crazy2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
3
« Vastaus #55 : 28.08.2010 08:57:11 »

en tiedä miksi TTTTUUUU aina jaottelee itse tätä seksi-henkisyysteemaa. minusta asiat on simppelit. jos jostakusta pitää, voi olla seksiä. jos ei ole kemioita, ei tule seksiäkään, silloin ihmisten kanssa juttelee, mutta ei tapahdu sen kummempaa. ei jokainen kohtaaminen, työelämän tilanne tms ole seksuaalinen! ei se silti tarkoita, että ihminen itse olisi seksikielteinen. esim eilen liikuin isossa tapahtumassa, ei tullut varsinaisesti seksuaalista tilannetta, vaikka juttelin ainakin 3 nuoren miehen kanssa ja näin satoja.

mutta jos joku kokee luontevaksi antaa taikurin leikkiä, kaikilla on siihen vapaus.. en menisi
käsittelyyn, ellei nk tavallisilta miehiltä lopu kokonaan kiinnostus seksiin tai ei tule mitään kemioita kenenkään kanssa. olisi tietty hupaisaa löytää se kaveri, jolla on kiinnostus tuollaisiin sessioihin ja kokemuksiin, no voinhan kysyä vaikka heti  leijona tai  oinas että kiinnostaako tällainen. toinen on ainakin lukenut kirjan nimeltä Superseksi, tms.  Grin yksi  rapu ei tajuaisi tuosta mitään, ehkä toinen  rapu (joogi)  kaksoset mies näkyi kiinnostuvan heti erikoisuuksista. mutta silläkin on omat "juttunsa".

jos kokeakseen jotain erilaista pitää mennä taikurien luo, laittaa se hieman miettimään. minulla
ei ole mitään bi-elämääkään vastaan - silti itse ei ole bi. ainakaan toistaiseksi.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 11:36:45 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
4
« Vastaus #56 : 28.08.2010 09:09:56 »

vai tuntevatko muut naiset täällä kovasti miehiä, joita kiinnostaa seksi, tantraseksi, energiat, ym hieronnat session aikana? opetitteko te niille? kerran hieroin erästä.. tai monta kertaa, ja se on söpö tyyppi, mutta juuri koska ei osaa relata seksissä, eikä se kiinnosta häntä, aloin kyllästyä. sitten tietty tulee uusia. mutta pitää olla erityisen seksuaalinen mies, että osaavat nauttia.  coolsmiley

seksi on toisaalta suuri huumorin aihe, kun silmäilee asento-org-ym oppaita. kuvitelkaa että on kirja, jossa voi "nikkaroida omat seksilelut" se oli kyllä aika hupaisa. kirjassa käytettiin rekvisiittana kodinkoneita, köysiä, puukappaleita, oli mm kurpitsa uunissa jne?? meni vähän ufoksi..  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 11:36:34 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #57 : 28.08.2010 12:01:31 »

Täytyy myöntää, että minäkin olin aluksi menossa kieltämään moiset "leikit" ,mutta TTTUUI:n kertomuksen jälkeen huomaankin olevani vain erittäin utelias   :Smiley Cheesy Aivan ihanan kuuloinen kokemus  smitten
Ehkä itsekin voisin vastaavanlaisessa sessiossa joskus kuvitellä käyväni..  coolsmiley  mutta vasta tulevaisuudessa. Olen niin kokematon vielä  angel  :Smiley Haluan aloittaa "perusasioista" ensin ja katsoa sitten miltä tuntuu ja jatkaa siitä sitten eteenpäin  Wink  Tongue
tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
epona
Vieras
« Vastaus #58 : 28.08.2010 12:07:41 »

Lainaus
Rituaalin tarkoitus todellisesti oli jo ennen vanhaan jotenkin tehdä niistä rituaalien tekijöistä jotain kummallisuuksia eli sellaisia, jotka erottuivat tavallisesta ns. "massasta" ja he pitivät itseään näin ollen jotenkin parempina. Mutta todellisestihan kaikki erikoisuuden tarvoittelijat ovat ainoastaan siinä mielessä narsisteja, etteivät piittaa mistään tavallisesta.  Grin

Henkinen seksi nimittäin EI tarkoita mitenkään erikoisia toimia, mutta jos siihen liitetään jotain ns. maagisia voimia niin silloinhan se on luterilaisenkin uskomuksen mukaan siitä "saatanasta". Eli tarkoitus ehkä onkin silloin vain erottautua tuosta uskonnosta ja perustaa jotain sellaista, joka aidosti tukee sitä osaa alitajunnasta, joka on sitä egoa ja joka ainoana tahtoi aina erottua joukoista. Ego-mieli nimittäin on se, joka tahtoi jakautua, ei se todellisen sielumme mieli, joka on koko elämiensä ajan yhteydessä ilman mitään rituaalejakin siihen Luojamme mieleen.

Siiis tuo meni multa yli ymmärryksen täysin.

Eikö sinusta voisi sanoa, että ihmiset ovat erilaisia - toiset nauttivat siitä ns. tavanomaisena harmaana hiirenä olemisesta - toiset taas kaipaavat enemmän parrasvaloihin  / haluavat huomiota?
Narsistinen persoonallisuus on mielestäni aika kaukana sellaisista ihmisistä, jotka tekevät rituaaleja...
 idiot2

/A
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 28.08.2010 12:33:09 »

Siis ainakaan omasta mielestäni tuo TTTUUU kertomus ei ollut varsinaisesti mitään "rituaaliseksiä" siinä mielessä miten itse sen ymmärrän. Rituaaliseksistä kannattaa etsiä aika laajasti tietoa, jos haluaa ymmärtää mistä siinä todella on kysymys.

Minusta tuo TTTUUU:n kokemus oli ihan "normaalia seksiä", henkistä seksuaalisuutta ja tantramaista seksiä. Smiley Se on ihan eri asia kuin rituaaliseksi, jossa ei ole kysymys oikeastaan seksistä ollenkaan (tai se ei ole se pääpointti), vaan uhraamisesta ja kuten aiemminkin sanoin, minkään hyvän vuoksi ei tarvitse verta vuodattaa tai mitään uhrata. Eli voi sitten itse päätellä mistä tuossa rituaaliseksissä on kysymys.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: