Hei, tässä esittäytyy astronauttija, astronautiskelija, astronaatti, astrolude ja mitähän vielä voisi keksiä.
Huomasin yhtäkkiä, että napsahti uusi titteli. Huomaan että olen kirjoittanut 750 viestiä.
Nyt jäin vähän sitä miettimään.
Olenko saanut ylennyksen siitä, että minulla on sattunut olemaan aikaa surffailla täällä ja sanoa sanoja siellä sun täällä?
Mitä tämä vaatii minulta?
Vähän niska limassa tässä olen sen vuoksi, että todellakin olen vain nautiskelija, en ymmärrä hönkäsen pöläystä astrologiasta. Omistan Nikulan kirjan, mutta en ole jaksanut paneutua, ainakaan vielä, siis vieläkään.
Nostan hattua heille, jotka asiantuntevasti juttelevat käyttäen ammattinimistöä, ja joilta olen saanut asiantuntevaa neuvoa ja kirkastusta askarruttaviin asioihin.
Olen tavannut myös muunkinlaisia asiantuntijoita: sydämellä kuuntelijoita, auttajia henkisissä asioissa, fyysisissä vaivoissa ja netin käytössä. Ennenkaikkea olen oppinut elämän uusia asioita, saanut itkeä ja nauraa.
Olen ymmärtänyt, että tässä on annettu tilaa myös sille. Olen saanut suuria ystäviä.
Mitä tuntemuksia teillä on hyöriskellä astrossa, vaikka esim. itse asian ydin, astrologia on vierasta? Valmiita horoskooppejahan on kiva lukea. Mutta ollaanko me vähän tiellä tai turhan tuuttina?
metsätonttu vähän hämillään