Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 5:55:55  (Luettu 14934 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 04.05.2006 23:03:46 »

Tätä asiaa sivuttu aikaisemmin täällä astrossa. Jostain syystä sain nyt mieleeni "muistutuksen" eräästä unesta jonka näin marraskuussa. Siinä näin unta kellonajasta 5:55:55. Sitä miksi ja mitä tuo tarkalleen voisi tarkoittaa en tiedä. Huomenna on kuitenkin päivämäärä 5.5 ja kenties tuo kellonaikakin merkitsee jotain.  :Smiley Tuntuu ihan pöhköltä, mutta minun vain oli sisimpäni johdattamana laitettava tämä "muistutus" tänne.  idiot2 Tässä vielä jutut mistä Sawottaren kanssa kirjoittelimme aiheesta. Toivottavasti luet tämän Sawotar.  Wink

Sawotar:

Lainaus
Mulla kummitteli unessa 55 luku joten uskon että 5.5 2006

Minä:

Lainaus käyttäjältä: sawotar - 27.11.2005  13:53:02
Mulla kummitteli unessa 55 luku joten uskon että 5.5 2006

Hassua, sillä eräänä yönä, muutama yö sitten näin unta jossa esiintyi kellonaika 5:55:55 Herätessä oli sitten sellainen vahva tunne, että tuolla on jokin tärkeä merkitys. Ei kyllä ainakaan toistaiseksi ole aavistustakaan, että mikä merkitys... ?

Sawotar:

Lainaus
Rakkauden enkeli..onkohan meille jotain tärkeää tapahtumassa 
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 04.05.2006 23:04:47 »

Tai itseasiassa nyt on jo 5.5.  2funny
tallennettu
Solarbion
Vieras
« Vastaus #2 : 05.05.2006 07:54:26 »

Luin tämän viesti-ikkunan vasta nyt...  Wink

Mutta täytyypi ihmetellä sitä,
kuinka aamuyöllä koin selkeää "ajan pysähtymistä".

Heräilin jatkuvasti tunteeseen - selkeään tuntemukseen - siitä, että vaikka kello näyttäisikin mitä tahansa..., aika... on... pysähtynyt.

Sellaisen tuntemuksen kanssa on jännää yrittääkään enää nukkua:
kun oikeastaan ei ollut enää sitä, mitä käyttää nukkumisensa ajastamiseen
- siihen, mikä ottaisi taikka kestäisi tietyn aikaa.

Koin jollakin tapaa olevani "keskellä" aikaa, joka kylläkin pyöri "kellon ympäri", mutta jonka "pyörimän" keskellä olin aikaste stabiilissa, liikkumattomassa olotilassa.

Hmm... ja iso-hmmmmmmm... Cheesy :Smiley angel
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 05.05.2006 08:33:14 »

Rakkauden enkeli morotus smitten
KÄÄK...mitähän tuo meinaa Shocked mun unet on viimeaikana todella vahvistuneet ja tunnen että olen tosi väsynyt buck2 *Haukotus* viime yönä heräsin monta kertaa ja ihan pihalla uglystupid2
tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 05.05.2006 11:18:17 »

Tahan oli pakko vastata.
Illalla kun katsoin kelloa , kun kirjoittelin internetissä.. Kirjoittelin mielestäni jonkin tovin ja katsoin vähän ajan päästä kelloa.. se näytti täsmälleen saman ajan! Shocked Aika oli pysähtynyt.

Olen jo muutamana yönä nukkunut tosi levottomasti ja viime yönä heräilin vähän väliä..

Usein iltaisin katson kelloa ja se on aina 23.23 nämä kun laskee yhteen on se 5.5 hm.. tosi outoa Shocked
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Ozzette
Vieras
« Vastaus #5 : 05.05.2006 11:51:05 »

Hmmm... ÄÄRIMMÄISEN mielenkiintoinen ketju, toden totta !
Itse en ole kellonajoissa mitään erikoista huomannut, eivätkä kelloni ole pysähtyneet...
Ainoastaan sellaista on minulle jo muutamina öinä tapahtunut, että olen heräillyt keskellä yötä tai hyvin aikaisin aamulla. Ja minun kohdallani tällainen on äärimmäisen harvinaista. Normaalisti nukahdan heti nukkumaan mennessäni ja nukun katkoitta aamuun asti, johonkin 9-10 aamulla. Niin, ja vielä sekin, kun tuossa muutamia päiviä sitten näin tuon unen ufoista ja alieneistä. Ikinä ennen en ole niistä unia nähnyt, en ainakaan muista nähneeni. Lisäksi tuona samana iltana ennen nukkumaanmenoa näin taivaalla oikean tähdenlennon. Hmmm... Mielenkiintoista.  Shocked
« Viimeksi muokattu: 05.05.2006 11:55:24 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #6 : 05.05.2006 14:04:20 »

Nuo kellonajat 5.55.55., 23.23 tai sen tapaiset ovat koodeja tai puhelinnumeroita, joilla joku henkimaailmasta tai joltain planeetalta yrittää ottaa yhteyttä tiettyyn henkilöön.

Rakkauden enkeliin yritettiin ottaa yhteyttä hänen kotiplaneetaltaan. Jos hän pystyy kanavoimaan, sieltä tulisi jotain tietoa hänelle. Itse saan yleensä tietoa koodeilla, jotka ovat muotoa 12.12 tai 22.22, eli numeroita, joissa on ykkösiä ja kakkosia. Nämä koodit saan lankapuhelimeni näytöstä, jossa numerot järjestäytyvä itsestään tähän muotoon, eikä puhelimen kello ole koskaan ajassa.

Gigianne ja kumppanit ovat nukkuneet huonosti, koska maailmankaikkeudessa on juuri nyt meneillään muutoksia, jotka vaikuttavat myös ihmisiin. Heidän sielunsa ovat palanneet ruumiiseen rytinällä kesken unien. Uni on tällä hetkellä monella katkonaista.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 05.05.2006 14:37:06 »

Huh niin mikä sitä itteään? 2funny
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #8 : 05.05.2006 18:51:39 »

Ivan kuti kuti.. älä viitti möksöttää..  Wink

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Lari
Vieras
« Vastaus #9 : 05.05.2006 19:44:10 »

Olipa hassu kellonaika  Smiley

Minä heräsin tänäaamuna hieman ennen herätyskelloa. Säpsähdin hereille ja katsoin kelloa 5.55. Laitoin takaisin nukkumaan. Hieman myöhemmin kello soi normaalisti ja nousin ylös. En muista mitä unta näin ja päivä oli normaali.

En keksi mitään muuta kummallisempaa tuosta ajasta.

Elämä jatkuu...         ja paranee päivä päivältä.  coolsmiley
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 05.05.2006 19:53:50 »

No mulla on ollu näitä numerojuttuja; klo 11.11., 12.12, 13.13 jne. ties kuin kauan. Ja tänään, heräsin ennen herätyskellon soittoa, kun mies oli lähdössä töihin. Katsoin kelloo, se näytti 5.55. Mielenkiintoista, luin nimittäin tän viestiketjunki juuri äsken, että ei ollu siis eilen nukkumaan mennessä mitään ennakko-odotuksii tms.  Huh
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 06.05.2006 19:32:36 »

Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy

Aikas mielenkiintoista... Noin moni heräillyt, nähnyt kellosta juuri tuon ajan jne.  :Smiley Hassua tässä on se, että itselleni ei tapahtunut tuona kyseisenä päivänä eikä aikana kuitenkaan mitään erityistä.  idiot2 Yönkin nukuin heräämättä kuin tukki.  2funny Näkemääni unta en edes muista. Tuolloinhan on voinut tapahtua vaikka mitä...  :Smiley Olin kyllä äärimmäisen väsynyt. Nukkumaan menin jo ennen kymmentä.

Nuo kellonajat 5.55.55., 23.23 tai sen tapaiset ovat koodeja tai puhelinnumeroita, joilla joku henkimaailmasta tai joltain planeetalta yrittää ottaa yhteyttä tiettyyn henkilöön.

Rakkauden enkeliin yritettiin ottaa yhteyttä hänen kotiplaneetaltaan. Jos hän pystyy kanavoimaan, sieltä tulisi jotain tietoa hänelle.

Hmm... Mielenkiintoista. Tuon kyseisen unen näin marraskuussa ja joulukuussa alkoi tapahtumaan niitä monesti mainitsemiani Jeesus kokemuksia.  :Smiley

Kirjoittanut: Gigianne

Lainaus
Niin, ja vielä sekin, kun tuossa muutamia päiviä sitten näin tuon unen ufoista ja alieneistä. Ikinä

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...  Wink

Kirjoittanut: sawotar 

Lainaus
Rakkauden enkeli morotus
KÄÄK...mitähän tuo meinaa  mun unet on viimeaikana todella vahvistuneet ja tunnen että olen tosi väsynyt  *Haukotus* viime yönä heräsin monta kertaa ja ihan pihalla

Kunpa tietäisin...  :Smiley Hyvin erikoisia unia olen minäkin paljon nähnyt...

Kirjoittanut: Solarbion 

Lainaus
Luin tämän viesti-ikkunan vasta nyt... 

Mutta täytyypi ihmetellä sitä,
kuinka aamuyöllä koin selkeää "ajan pysähtymistä".

Heräilin jatkuvasti tunteeseen - selkeään tuntemukseen - siitä, että vaikka kello näyttäisikin mitä tahansa..., aika... on... pysähtynyt.

Sellaisen tuntemuksen kanssa on jännää yrittääkään enää nukkua:
kun oikeastaan ei ollut enää sitä, mitä käyttää nukkumisensa ajastamiseen
- siihen, mikä ottaisi taikka kestäisi tietyn aikaa.

Koin jollakin tapaa olevani "keskellä" aikaa, joka kylläkin pyöri "kellon ympäri", mutta jonka "pyörimän" keskellä olin aikaste stabiilissa, liikkumattomassa olotilassa.

Hmm... ja iso-hmmmmmmm...   

Sangen mielenkiintoista. Aikaahan ei sinällään olekaan. Itse nukuin kuin tukki, kuten jo mainitsin, enkä harmikseni muista unestani mitään.  :Smiley
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 07.08.2006 18:53:27 »

Hei

Itse olen myös huomannut, että 22.22 on sellainen luku jota katson kellosta tosi usein. Tai sitten, että kellon lukemat on samassa esim 15.15. Se on todella outoa miten voi katsoa aina kelloa kun tunnit ja minuutit ovat samassa Shocked Mutta siihen on varmaan selitys..toivottavasti  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 07.08.2006 18:59:15 »

Minä näin kerran unen jossa tuli esiin numerot 19.19.19.19 Eli tuossa muodossa. Sen jälkeen olenkin usein törmännyt numeroihin 1, 9 ja 19. Päivämäärinä mm.
Toinen mikä minua kummastuttaa on se että katson töissä kelloa melkein joka päivä 11:11.
Tosin se saattaa johtua sattumasta sillä lounasta yleensä niihin aikoihin  Grin
Osaako kukaan kuitenkaan sanoa noista luvuista mitään?
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #14 : 07.08.2006 19:10:14 »

Numerot ovat kyllä jänniä. kellosta näen useimmiten ajan 11:11, 22:11

Unissani on harvoin päivämääriä, mutta muistan selvästi kun vuosi sitten kesällä unessani esiintyi päivämäärä 27.7. ja nyt tässä jokin yö sitten näin unen, jossa oli päivämäärä 7.7. esillä. Minulla oli unessa sille päivälle jokin tapaaminen sovittu tai jotain.

Ei kyllä aavistustakaan mitä nämä mahdollisesti merkkaavat. Huh
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: