Aikas mielenkiintoista... Noin moni heräillyt, nähnyt kellosta juuri tuon ajan jne. :
Hassua tässä on se, että itselleni ei tapahtunut tuona kyseisenä päivänä eikä aikana kuitenkaan mitään erityistä.
Yönkin nukuin heräämättä kuin tukki.
Näkemääni unta en edes muista. Tuolloinhan on voinut tapahtua vaikka mitä... :
Olin kyllä äärimmäisen väsynyt. Nukkumaan menin jo ennen kymmentä.
Nuo kellonajat 5.55.55., 23.23 tai sen tapaiset ovat koodeja tai puhelinnumeroita, joilla joku henkimaailmasta tai joltain planeetalta yrittää ottaa yhteyttä tiettyyn henkilöön.
Rakkauden enkeliin yritettiin ottaa yhteyttä hänen kotiplaneetaltaan. Jos hän pystyy kanavoimaan, sieltä tulisi jotain tietoa hänelle.
Hmm... Mielenkiintoista. Tuon kyseisen unen näin marraskuussa ja joulukuussa alkoi tapahtumaan niitä monesti mainitsemiani Jeesus kokemuksia. :
Kirjoittanut: Gigianne
Niin, ja vielä sekin, kun tuossa muutamia päiviä sitten näin tuon unen ufoista ja alieneistä. Ikinä
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Kirjoittanut: sawotar
Rakkauden enkeli morotus
KÄÄK...mitähän tuo meinaa mun unet on viimeaikana todella vahvistuneet ja tunnen että olen tosi väsynyt *Haukotus* viime yönä heräsin monta kertaa ja ihan pihalla
Kunpa tietäisin... :
Hyvin erikoisia unia olen minäkin paljon nähnyt...
Kirjoittanut: Solarbion
Luin tämän viesti-ikkunan vasta nyt...
Mutta täytyypi ihmetellä sitä,
kuinka aamuyöllä koin selkeää "ajan pysähtymistä".
Heräilin jatkuvasti tunteeseen - selkeään tuntemukseen - siitä, että vaikka kello näyttäisikin mitä tahansa..., aika... on... pysähtynyt.
Sellaisen tuntemuksen kanssa on jännää yrittääkään enää nukkua:
kun oikeastaan ei ollut enää sitä, mitä käyttää nukkumisensa ajastamiseen
- siihen, mikä ottaisi taikka kestäisi tietyn aikaa.
Koin jollakin tapaa olevani "keskellä" aikaa, joka kylläkin pyöri "kellon ympäri", mutta jonka "pyörimän" keskellä olin aikaste stabiilissa, liikkumattomassa olotilassa.
Hmm... ja iso-hmmmmmmm...
Sangen mielenkiintoista. Aikaahan ei sinällään olekaan. Itse nukuin kuin tukki, kuten jo mainitsin, enkä harmikseni muista unestani mitään. :