Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #180 : 23.05.2006 07:01:54 » |
|
Huhhuh.. Toivottavasti tähän tuli nyt kaikki, ketkä on multa jäänyt väliin. Jos joku puuttuu niin nostakaa kauhea älämölö ja haastakaa oikeuteen.. ...jahas ja käräjille tiemme vie...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #181 : 23.05.2006 08:10:52 » |
|
Oikku67, sinusta minulle tulee mieleeni tumma ja suoratukkainen nainen, rempseä, välitön, tempperamenttinen... Puhut joskus ennen kuin ajattelet, mutta olet mitä rakastavin ja lämpimin ihminen. Olet hyvä rohkaisemaan muita...
Oikku, senkin höperö... Minä oon "arvioinu" sut jo monta sivua sitten!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #182 : 23.05.2006 08:42:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #183 : 23.05.2006 16:35:07 » |
|
Oikku67, sinusta minulle tulee mieleeni tumma ja suoratukkainen nainen, rempseä, välitön, tempperamenttinen... Puhut joskus ennen kuin ajattelet, mutta olet mitä rakastavin ja lämpimin ihminen. Olet hyvä rohkaisemaan muita...
Oikku, senkin höperö... Minä oon "arvioinu" sut jo monta sivua sitten! Voi myhnä, niinpäs oletkin.. anteeksi Taidanpas olla "vanhuuden"höperö tai sit huomionkipeä.. (http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/yahoo.gif) Oikku67(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/coeuranime.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #184 : 23.05.2006 21:14:46 » |
|
INTIhassu pieni keijutar sisäisen rehevyyden maailmassa : hih. IHQua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #185 : 24.05.2006 09:47:50 » |
|
Teidän kommentteja minusta:Hannuli: Perhonen ottaa aina toiset huomioon ja tekee kaikkensa, ettei kellään olisi paha olla. Ajattelee ensin, sanoo sitten. Kyllä !Elektra: Perhonen olet elämässäsi käynyt läpi transformaation ja siksi halua auttaa meitä, jotka vielä kotelossamme liemenä muhimme, että osaisimme energiamme oikein kohdistaa Valonkantaja: perhonen – Liitelee kepeästi, tuuli vie välillä mutta löytää kuitenkin aina kauneimman kukan luokse sinnikkäällä siipien lepattelulla. Lempeä ja myötätuntoinen. Kyllä! Täällä on jo paljon kuvailtu monia mutta vielä tässä muutama teille:Lari: Pohtii elämän tarkoitusta, herkkä ja tunnollinen. (kiva nimi, itselläni saman niminen poika ) Remppa11: Hyvä huumorintaju, oma-aloitteinen, käsistään kätevä ja pitää ulkoilusta.Metsätonttu: Tykkää luonnosta, saattaa istua määttäällä pitkään ja kuunnella metsän ääniä ja katsella luonnon kauneutta. Hyvä huumori. Hannuli: Herkkä, iloinen, pitää valtavasti luonnosta ja saattaakin lähteä eväsretkelle luonnon keskelle. Tykkää askartelusta ja muutenkin käsistään kätevä. Olisi kiva istahtaa nokatusten ja pohtia hänen kanssaan elämää Valonkantaja: Aurinkoinen, valoinen ja iloinen ihminen. Kaunis ja osaa nauraa myös itselleen.Ajatus: Lempeä, iloinen, herkkä, auttavainen, pohdiskelija, hyvä auktoriteetti, ei jää helposti sanattomaksi. . Rakkauden Enkeli: Herkkä, viehättävä, äidillinen, lapsille rajoja ja rakkautta jakava.Elämänilo: Lempeä isoäiti, tasapainoinen, omia kokemuksia jakava ja toisista huolta pitävä.Inti: Intuitiivinen, elää voimakkaasti tunteella, tykkää reissaamisesta. Asterix: Viehättävä, tyylikäs, vilkas mielikuvitus, ei osaa kauan olla paikallaan vaan jatkuvasti menossa. Monta rautaa tulessa yhtäaikaa.Gigianne: Tykkää rock:n rollista, päällepäin saattaa näyttää kovalta mutta sisältä erittäin herkkä ja helposti haavoittuva. Omaa hyvän huumorintajun.Oii.. sanompa ihan kaikille vaikka en erityisesti kaikkia "arvioikkaa" että olette tietoanne jakavia, rohkeita, kannustavia ja auttavaisia
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #186 : 24.05.2006 09:56:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #187 : 24.05.2006 10:05:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #189 : 24.05.2006 10:33:13 » |
|
Niinpä Jinx.. mutta heitetäänpä haaste: kuka uskaltaa mennä pintaa syvemmälle? Siihen mikä ei näy kirjoituksissa.. Minä aloitan sinusta Jinx: Vaikka olet iloinen, seurallinen ja syvällinen ja sinulla on hieno ajatusmaailma, ongelmakohtiasi ovat: sitoutumisen pelko, liiasta ajattelemisesta aiheutuvat huolet ja valinnan vaikeudet .. :)vai unohdetaanko koko Haaste?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #190 : 24.05.2006 10:48:37 » |
|
Oho... Parempi varmaan kun en kirjota tänne enää mitää Mistäs taria tiesit että olen sitoutumis kammoinen? Myönnetään että olet oikeassa! Huh huh...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #191 : 24.05.2006 10:49:16 » |
|
Inti: Intuitiivinen, elää voimakkaasti tunteella, tykkää reissaamisesta.
No niin elääkin ja yrittää nyt jäädä jonnekin... Ja perhosesta tulee mieleen öh värit... haipakka, rajaton näkijä ihminen, jolla kuitenkin hennot ääriviivat... lapset, onnellinen koti... ehkä yliherkkäkin mutta mieshenkilö saattaa tuoda rationaalisuutta... ehkä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #192 : 24.05.2006 11:00:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #193 : 24.05.2006 11:04:18 » |
|
taria; siulla ilmeisesti sitten sama ongelmako?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #194 : 24.05.2006 11:13:54 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|