Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 311447 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #360 : 20.04.2010 21:44:28 »

Korvat ja kuulo yhistettiin joskus keskustellessa  uranus:n ja  kuu :n keskinäiseen suhteeseen.
Sullahan on tuo Uranusmainen yhtymä Vesimiehessä, Jupiter-kuulo?

Itellä retro- merkurius on kolmiossa Plutoon Neitsyessä ja mulla on viestien hävitysvimma,
tyyliin kiitti mulle riitti, pitäkää tunkkinne..
Olen jopa harkinnut koko repertuaarin hävittämistä.

Nikki, mistä repertuaarista oikein puhut, Kuujutuistako? Älä ihmeessä!  Embarrassed
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #361 : 20.04.2010 22:02:44 »

Itellä retro- merkurius on kolmiossa Plutoon Neitsyessä ja mulla on viestien hävitysvimma,

Cry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #362 : 21.04.2010 07:52:31 »

nettisivut tökkivät, talon verkko tökkii, mutta muuten mielenkiintoisia tilaisuuksia (eilen meksikolainen parantaja) nyt ja syksylläkin.
katsotaan miten onnaa matkavaraus, pari muuta ok. yksi rahaan liittyvä tilanne jo kauan mutkallinen, mutta se ei liity mihinkään yksittäiseen retroon. ja kyllä ne tärkeimmät viestit ja rahat aina perille tulee.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #363 : 21.04.2010 08:13:10 »

toisaalta kutsut virtaa, design ja pankkiala.. ja tilaisuudet, jotka ei ole tekniikan varassa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #364 : 21.04.2010 12:00:10 »

Korvat ja kuulo yhistettiin joskus keskustellessa  uranus:n ja  kuu :n keskinäiseen suhteeseen.

Mun pitäisikin varmaan tutkia tuota enemmän, olen nimittäin viimeisen parin vuoden aikana kärsinyt toistuvista korvatulehduksista, johon lääkärissäkään ei ole mitään ratkaisevaa apua keksitty. Ne diagnoositkin on vaihdellut käyntikerrasta toiseen. Kerran tulehdus vei toisesta korvasta kokonaan kuulon, väliaikaisesti siis. Nyt oli ollut pitkään rauhallista korvien alueella, ja luulin jo olevani terveiden kirjoissa. Meni nyt vähän ohi aiheesta.  Grin

Täällä on paljon innokkaita oppijoita, älä nyt ihmeessä mitään lähde poistelemaan!  Undecided
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #365 : 21.04.2010 13:09:50 »

Hei KarttaKaksonen Casperiina!
Mullakin oli loppuvuodesta korvatulehdus, joka ilmeisesti on muhinut hyvän aikaa tuolla korvissa. Olin näes menossa putsauttamaan korviani, kun hinkkailin niitä topsuilla aina. Siellä selvisi, että ovat täysin puhtaat, mutta tulehtuneet.
Loppui antibioottikuurin jälkeen se jatkuva korvien topsutteleminen siihen.

Työskenteletkö ympäristössä, joka on meluisa? Tai onko kotona levoton äänimaisema? Saattaa vaikuttaa alitajuisesti, menee korvat lukkoon.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #366 : 21.04.2010 13:40:11 »

Jokainen tekee tosiaan omaan vapaan tahtonsa mukaaan, mutta tämä olisi surku.

...hmm, olen minäkin joskus käydessäni läpi jotain muutosvaihetta tuhonnut paljon edellisiä viestejä, mutta en näe oikein että sama olisi tarpeen Nikille...

mutta en voi tietenkään lopulta tietää mikä tarve on, tietää, kun en ole Nikki....
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #367 : 21.04.2010 13:41:24 »

mietin vaan, että onkohan merkkarin perääntyminen sellaiselle, jolla on jo perääntyvä merkkari, sitten jotenkin luontevaa ja sujuvaa aikaa. :Smiley

pitääpä katsella, miten on....
tallennettu

Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #368 : 21.04.2010 14:06:34 »

Indiima, mä olen harrastanut myös tuota korvien yliputsausta, sitten kuivuutta rutisevana se korvakäytävän iho on tulehduksille altis. Ei vaan ole useampikaan antibioottikuuri vienyt tuota lopullisesti mennessään. Tosin silloin tällöin on vaikea pysyä Tops-puikoista erossa...
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Asterix
Vieras
« Vastaus #369 : 21.04.2010 15:31:54 »

No Fifefoxilla on ollut ongelmia ja mun nettiyhteys on katkeillut ja Jouskari soitti justiinsa,
että sen auton on vienyt poliisi, kun se ei ollut huomannut parkkeeraavanneen kieltoalueelle. Tongue
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #370 : 21.04.2010 15:46:50 »

mietin vaan, että onkohan merkkarin perääntyminen sellaiselle, jolla on jo perääntyvä merkkari, sitten jotenkin luontevaa ja sujuvaa aikaa. :Smiley

Kyllähän se itseasiassa noin on, sillä jos/ kun on syntynyt juuri tuollaisena aikana jolloin  merkurius r niin tuohan on sellaiselle ihmiselle se luontaisin liike.. kun taas meillä muilla, joiden kartoilla  merkurius kulkee eteenpäin, vaikka onkin  aurinko hallitsija, kaikki kääntyy päälaelleen...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #371 : 21.04.2010 17:08:46 »

Hah! Minullakin synt.kart. perääntyvä Merkkari! Nyt ymmärrän hulluuteni oireilun. Joskus kummasti innostun jostakin pähkäilemään ja virtaa vyöryy.  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #372 : 21.04.2010 17:09:54 »

Hah! Minullakin synt.kart. perääntyvä Merkkari! Nyt ymmärrän hulluuteni oireilun. Joskus kummasti innostun jostakin pähkäilemään ja virtaa vyöryy.  Grin

Hyvä hyvä! Mullakin pitkästä aikaa sopiva nettiaika tutkia astrojuttuja!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #373 : 21.04.2010 17:20:10 »

Kyllähän se itseasiassa noin on, sillä jos/ kun on syntynyt juuri tuollaisena aikana jolloin  merkurius r niin tuohan on sellaiselle ihmiselle se luontaisin liike.. kun taas meillä muilla, joiden kartoilla  merkurius kulkee eteenpäin, vaikka onkin  aurinko hallitsija, kaikki kääntyy päälaelleen...

se sopii...usein opin asiat takaperin ja päinvastaisessa järjestyksessä....mutta opin kuitenkin lopulta, vaikka pääsen tulokseen hieman eri reittiä kuin useimmat.

no, kartalla 6 peräytyvää planeettaa....

Mannisella oli eri tulkinta peräytyvistä, hänen mukaansa 'planeetat ryöstäytyy käsistä ja niitä on vaikea saada kiinni'....

sekin sopii....karkaan helposti sellaisilta jotka yrittää saada minua johonkin muottiin.

hänen mukaansa peräytyvä planeetta on maasta katsottuna lähempänä maata, ja silloin sen vaikutus on voimakkaampi maahan.
 :Smiley

tää on hyvin päinvastainen käsitys kuin muilla astrolgeilla, jotka muovaa perääntyvästä planeetasta heikomman ja ei toimivamman.

tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #374 : 23.04.2010 18:35:18 »

Kirjoittelin tässä opparin viimeisiä silauksia ja ihmettelin, minne opparin viimeinen osa oli mystisesti kadonnut. Huomasinpa sitten, että Word oli päättänyt ruveta lisäämään yksikseen tyhjiä sivuja oppariini ja oli parhaimmillaan menossa sivulla 3092 Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 44
  Tulostusversio  

Siirry: